Ei rahaa ruokaan ja vappu yksin...Kiitos hallitus leikkauksista!!
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Että inhoan näitä ei-rahaa-ruokaan aloituksia.
Suurin osa, ellei peräti kaikki, pelkkiä provoja ja trolleja, tarkoituksena vittuilla vähävaraisille.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että hallitus hommaa ihmisille kavereita.
Sannan hallitus hommasi lemmikkejä EU,n ulkopuolelta
Mikähän yhteys tuolla mahtaa hallitukseen olla?
Onko käynyt mielessäsi, että syy miksi sinulla ei ole rahaa vappuna, on sinussa, eikä hallituksen leikkauksissa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on rahaa mutta ei ruokaa. Rahaa on pakko säästää joten en osta mitään muuta kuin hiivaa ja maitoa jotta voin tehdä sämpylöitä. Leipä maksaa kaupassa liikaa joten teen sämpyät itse. Nyt on vaan pakko säästää.
Tarviihan leipään jauhojakin.
Vai on nyt yksinäisyyskin hallituksen vika. Ei taida olla enää yhtään asiaa mistä ei hallitusta syytettäisi. Anna mun kaikki kestää. Ihmettelen vain että ketä ensivaalikaudella syytetään kaikista ongelmista.
Mitä on keneltäkin leikattu? , mun kohdalle ei vielä sattunut purran sakset osumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vai on nyt yksinäisyyskin hallituksen vika. Ei taida olla enää yhtään asiaa mistä ei hallitusta syytettäisi. Anna mun kaikki kestää. Ihmettelen vain että ketä ensivaalikaudella syytetään kaikista ongelmista.
Sinä olet stalinisti.
Mitäs jos vaikka ottaisit ihan itse vastuuta omasta elämästäsi, aikuinen ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hallitus, leikkausten takia mun ei tarvitse enää maksaa niin paljon muiden elättämisestä.
Ihan yhtä paljon sä maksat. Vai saitko veroalen?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on rahaa mutta ei ruokaa. Rahaa on pakko säästää joten en osta mitään muuta kuin hiivaa ja maitoa jotta voin tehdä sämpylöitä. Leipä maksaa kaupassa liikaa joten teen sämpyät itse. Nyt on vaan pakko säästää.
On se maitokin kallista. Maito on vauvoille ja lapsille eikä aikuinen tarvitse sitä edes leivonnassa.
Ap, oletko koskaan katsonut sinne peiliin? Ehkäpä se suurin vika löytyykin sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että inhoan näitä ei-rahaa-ruokaan aloituksia.
Sama ! Vai lieneekö ihan tahallista ärsyttämistä kun nämä jatkuvasti aiheina ?
Kermapersettä ärsyttää kun nykysuomen todellisuus tulee tietoisuuteen?
Ja ikuisen vapun satkuineen