Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei rahaa ruokaan ja vappu yksin...Kiitos hallitus leikkauksista!!

Vierailija
01.05.2026 |

Aivan kamala tilanne...Näin Suomessa 2026

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava hallitus järkkää sulle poikkiksen.

Ja ikuisen vapun satkuineen

Vierailija
42/54 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että inhoan näitä ei-rahaa-ruokaan aloituksia.

Suurin osa, ellei peräti kaikki, pelkkiä provoja ja trolleja, tarkoituksena vittuilla vähävaraisille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään että hallitus hommaa ihmisille kavereita. 

Sannan hallitus hommasi lemmikkejä EU,n ulkopuolelta

Vierailija
44/54 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän yhteys tuolla mahtaa hallitukseen  olla?

Vierailija
45/54 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt mielessäsi, että syy miksi sinulla ei ole rahaa vappuna, on sinussa, eikä hallituksen leikkauksissa?

Vierailija
46/54 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on rahaa mutta ei ruokaa. Rahaa on pakko säästää joten en osta mitään muuta kuin hiivaa ja maitoa jotta voin tehdä sämpylöitä. Leipä maksaa kaupassa liikaa joten teen sämpyät itse. Nyt on vaan pakko säästää.

Tarviihan leipään jauhojakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/54 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on nyt yksinäisyyskin hallituksen vika. Ei taida olla enää yhtään asiaa mistä ei hallitusta syytettäisi. Anna mun kaikki kestää. Ihmettelen vain että ketä ensivaalikaudella syytetään kaikista ongelmista. 

Vierailija
48/54 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on keneltäkin leikattu? , mun kohdalle ei vielä sattunut purran sakset osumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/54 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai on nyt yksinäisyyskin hallituksen vika. Ei taida olla enää yhtään asiaa mistä ei hallitusta syytettäisi. Anna mun kaikki kestää. Ihmettelen vain että ketä ensivaalikaudella syytetään kaikista ongelmista. 

Sinä olet stalinisti.

Vierailija
50/54 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos vaikka ottaisit ihan itse vastuuta omasta elämästäsi, aikuinen ihminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/54 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hallitus, leikkausten takia mun ei tarvitse enää maksaa niin paljon muiden elättämisestä.

Ihan yhtä paljon sä maksat. Vai saitko veroalen?

Vierailija
52/54 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on rahaa mutta ei ruokaa. Rahaa on pakko säästää joten en osta mitään muuta kuin hiivaa ja maitoa jotta voin tehdä sämpylöitä. Leipä maksaa kaupassa liikaa joten teen sämpyät itse. Nyt on vaan pakko säästää.

On se maitokin kallista. Maito on vauvoille ja lapsille eikä aikuinen tarvitse sitä edes leivonnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/54 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko koskaan katsonut sinne peiliin? Ehkäpä se suurin vika löytyykin sieltä.

Vierailija
54/54 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että inhoan näitä ei-rahaa-ruokaan aloituksia.

Sama ! Vai lieneekö ihan tahallista ärsyttämistä kun nämä jatkuvasti aiheina ?

Kermapersettä ärsyttää kun nykysuomen todellisuus tulee tietoisuuteen?