OP:n käyttökatko. Kauanko tuo on jo ollut?
Yritin eilen mennä maksamaan laskuja, ei onnistunut. Sama vika nyt tänä aamuna.
Onko jossain ollut tietoa, montako päivää tämä kestää? Op.fi ei kerro mitään muuta kuin että tekevät huoltotöitä.
Meinaan ne laskut pitäisi joskus maksaakin...
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Huoltotöistä on ennen ilmoitettu etukäteen .
Varmaan onkin, siksi kysynkin onko joku nähnyt jotain tietoa siitä kuinka kauan ne kestävät.
Kuten sanottua, sivustolla ei tällä hetkellä ole mitään muuta kuin häiriöilmoitus. Muistaakseni joskus aiemmin on ollut arvio huoltotöiden kestosta.
Mulla toimii ihan normaalisti. Toimi eilenkin.
Eilen oli viesti, että yön aikana tehdään huoltotöitä. En lukenut sen tarkemmin, kun ei ollut tarvetta käyttää sivua. Eilen toimi ainakin illalla yhdeksän aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli viesti, että yön aikana tehdään huoltotöitä. En lukenut sen tarkemmin, kun ei ollut tarvetta käyttää sivua. Eilen toimi ainakin illalla yhdeksän aikaan.
Kummallista. Olen ap ja minulla ei toiminut iltapäivällä, ei illalla yhdeksän aikaan, ei vielä puolen yön aikaankaan, eikä nyt. Aina sama häiriöviesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista. Olen ap ja minulla ei toiminut iltapäivällä, ei illalla yhdeksän aikaan, ei vielä puolen yön aikaankaan, eikä nyt. Aina sama häiriöviesti.
Juuri kun pääsin tuon kirjoittamasta, NYT alkoi toimia :D
Ap tässä vielä. Pankki toimikin ok, tilillä ei vaan ollut katetta.
Vierailija kirjoitti:
Oli ja on ilmoitus nytkin. Ollut monta päivää.
Outoa. Mulla on toiminut hienosti tänään, eilen ja toisspäivänä.
"Huoltokatko 21.-22.2., valitamme häiriötä", paitsi että huoltopäivitys tehtiin jo yöllä (kuten aina) ja normaalisti toimii.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä tietenkin. Niillä toimii, joilla on katetta.
Hyvin toimii. Laskut menee suoraveloituksena, niin ei tarvitse murehtia, jos sattuu olemaan käyttökatko verkkopalvelussa.
Maalaiset paniikissa kun OP ei toimi😆
Vierailija kirjoitti:
Mobiili toimii ihan normaalisti.
Ei mummot sellaista käytä vaan pöytäkonetta.
Hakkerit on vienyt Op-asiakkaiden rahat ja sulkenu koko pankin. Haha!!
Pari päivää, siis enintään 2. Oli tiedotus
Vierailija kirjoitti:
Sellasta sattuu, nykyisin useammin kuin ennen...
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ollut tietenkään ap, vaan joku palstakoomikko.
Jotenkin huvittaa, miten ihan arkipäiväisistä kysymyksistä tällä palstalla irvaillaan ja alapeukutetaan ja pyöritellään silmiä, että oletpas idiootti ja ihan taatusti joku boomerimummo kun kysyt niitä.
En ollut käynyt verkkopankissa vähään aikaan, joten en ollut nähnyt tuota 21.-22.2. viestiä. Eikä sitä tosiaan Op.fi -sivulla ollut huoltotöiden aikana. Ei ollut mitään muuta kuin häiriöilmoitus, koko eilispäivän ja tämän aamun. Siksi kysyin, tietäisikö joku häiriön kestoa.