Uskovaisten ennustus: Suomi ei juhli 90-vuotista
itsenäisyyttään.
Profetiaksiko näitä nyt kutsutaan..?
Kommentit (45)
Noh... Onhan tässä vuositolkulla odotettu sitä maailmanloppuakin.
ole mitään faktaa nähnyt.
Ystäväni käy näissä, ihan kristittyjen piireissä, ja tämän minulle kertoi.
Eli ei ole provo, vaan tosiaankin ennustus.
ap
uskovien profetioissa tulee käsittääkseni myös väärää tietoa. Ovat sanoneet, että eivät itsekään tiedä, mikä on väärää ja mikä ei. Siis ei hätää.
mitä tulee todella tapahtumaan, ja mikä profetia tulee Jumalalta ja mikä ei...Saamma nähdä sitten kun on aika...
Hyökkäyskalustoa on (kai) ihan oikeasti jo lisätty ja suunnitelmia tehty varsin laajasti. Siis Venäjällä.
ap
profetiat tietää oikeiksi siitä, että ne toteutuvat, jos ovat totta. Näiden varaan en itse paljon tulevaisuuttani rakentaisi. Toki tiedän montakin profetiaa, jotka ovat toteutuneet.
Mutta minunkin mieleeni on jäänyt profetia, jossa puhutaan,että Venäjä miehittää Suomen tänä vuonna. Nyt kun olen seurannut noita Venäjän liikkeitä tossa Viron jupakassa, niin kieltämättä asia hieman mietityttää.
En kyllä usko, koska paljon on vielä tapahtumatta. Se loppu ei sitten ole enää mikään paha, siihen verrattuna mitä on ennen sitä. Uskoville se on voitto.
juttu. Perustuu erääseen ennustukseen, eli Daniel 7 ja sieltä vitonen, sanotaan että karhun näköinen peto kääntää kylkeään ja sillä on suussa kolme kylkiluuta ja sille sanotaan että nouse ja syö paljon lihaa. Jotenkin noin se meni.
Tuohon uskotaan erityisesti itä- ja pohjoissuomessa, ihan uskovien piirissä tuota juttua kerrotaan. Suomesta 2kolmasosaa tuhoutuu ydinlaskeuman tai vastaavan seurauksena. Se hyökkäys tapahtuu tänä vuonna, ainakin erään seurakunta-aktiivin mukaan.
Puhutaan että nuo kylkiluut ovat suomi, ruotsi ja norja, jotka saastuvat todella pahasti eikä täällä pysty enää elämään.
mutta tuo on yleinen uskomus. Minä olen itse miettinyt asiaa niin päin, että nuo kolme kylkiluuta tarkoittavat viroa, latviaa ja liettuaa, nehän ovat tavallaan venäjän omasta rinnasta, sen omia kylkiluita.
Tietysti tuossa on ristiriitoja mutta kyllä minä uskon, että jotain tapahtuu, mutta mitä, on hämärän peitossa myös itselleni. Toki kehoitus syödä paljon lihaa voisi viitata suureen tuhoon ihmiskunnalle, siinä mielessä atomiaseen voisi käsittää, miljoonia tulee kuolemaan.
Kertokoon joku paremmin joka tietää, en ole ajatustani tuolla asialla juuri vaivannut. Kun on aika, herra kutsuu ja sillä selvä.
Tuntuu käsittämättömältä että niin monet vain naureskelevat uskon asioille :(. Ja toisaalta säälittää heidän kohtalo.
onneksi joku av-mamma on nähnyt heidän siirtelevän kalustoaan meitin rajaa päin, ehtii vielä muuttaa maasta jos heti lähtee!
jopa uskovaa pelottaa... täytyy kuitenkin luottaa siihen että kaikki menee Jumalan suunnitelmien mukaan. Eniten surettaa läheisten puolesta! En toivo kenenkään kärsivän ja toivon että kaikki äkkiä löytäisivät turvan Jeesuksesta.
Jumalasta luopuminen on niin suurta, ettei tää maailma enää kauan seiso. Jopa kirkko on jo kaukana elävästä Jumalan Sanasta. Esim. tänään Hesarissa ollut juttu euroviisujen jumalanpalveluksista, kerran tunnissa, koko tilaisuudet ovat täysin Jumalan pilkkaa. Myös Lordin voittokappale ja sen suosio kertoo siitä, että maailman loppu alkaa lähestyä. Ihmiset luopuvat Jumalasta ja lopulta Hän hävittää maan.
Kannattaa tietysti aina muistaa myös se, että oma kuolema on itselle maailmanloppu. Jos kuolee elävässä uskossa, tulevaisuus on hyvä, jos kuolee ilman uskoa, niin =( tuntuu liian kamalalta edes ajatella. Täytyy vain rukoilla, että oma uskon lamppu palaa silloin kun huuto kuuluu.
Älkää aina povatko paskaa vaan tehkää jotain oikeasti hyvää tämän maapalloparan hyväksi. Luonto tulee tuhoutumaan kyllä jos mitään ei tehdä ja sitä myöten ihmiskuntakin mutta ei nyt kuitenkaan vielä tänä vuonna.
kun lahkot leimaavat kaikki uskovaiset samaan kastiin...
t. uskovainen
jotain " kylkiluita" eli kansallisvaltioita kuten Suomi, Ruotsi ja Norja. Nehän ovat historiallisen kehityksen tulosta ja valtioita nykymuodossa on ollut vasta aivan lyhyen aikaa suhteessa koko ihmiskunnan historiaan.
Ajatteletteko uskovaiset, että Jumala on luonut Venäjän, Suomen, Ruotsin ja 197 muuta itsenäistä valtiota. Lisää syntyy koko ajan, kun uudet maat haluavat itsenäisiksi. Jumalako niitä jostain pilven päältä synnyttää???
Haloo. Noi ennustukset ovat aivan käsittämättömän lapsellisia. Tuntuu, että noissa seuroissa kukaan ei ole käynyt edes peruskoulua. Eri asia, etteikö maailmassa olisi moni asia huonosti ja ydinsaasteet pelottavia, mutta vain nuo ennustusten muodot ovat niin käsittämätöntä puppua.
Luonnon saastuminen on todellinen uhka josta jokaisen pitäsi olla huolissaan ja käyttää energiansa sen ehkäisemiseen eikä tuollaiseen puppuun.
joku päivä tästä kaikesta mennään tuomiolle. Pelottaa, vaikka on jotenkin semmoinen tunne, että Herra on minun elämääni aina johdattanut ja antanut mitä ihanimpia rukousvastauksia. Pelottaa ettei usko riitä ja joudun helvettiin. Mitä jos joku perheenjäsen joutuu helvettiin?
Tahtoo hyvät perustelut...