Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Naisen pokaus -kurssi maksaa 4000 - 11000 euroa

Vierailija
30.04.2026 |

Tuolla summalla pääsee artkkelin mukaan pelimiesten oppiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c3f0e6fc-311f-41ea-8a7d-8ff64410e9ea

Kommentit (288)

Vierailija
221/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo, ettei naisia saa lähestyä? Kunhan se lähestyminen on asiallista!

Hän sanoo niin, hän nimenomaan kieltää lähestymästä edes ensimmäistä kertaa, asia on selvä ainakin minulle.

"Naiset muodostivat mielipiteensä häirikköääliöstä jo hänen lähestyessään ekan kerran.  Pitääkö oikeasti alkaa sanoa rumasti kun te ette muuten opi?"

Vierailija
222/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mokaus on parempi nimi tuollaiselle kurssille.

Parempi että yrittää jotain ja mokaa kuin että vaan jumii ulilaudalla ja haukkuu naisia. Sieltä kurssilta saa kuitenkin vähintään ystäviä ja voi innostua kehittämään itseään laajemminkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään mahdollisuutta miesten vaatimuslistoille ja nytpä ainakin tietää jos joku random äijä rupeaa popattamaan kauniista silmistä/hymystä yms tietää että kaikille muillekin naisille sanoo noin koska harjoittelee iskemistaitoja😅

Vierailija
224/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi että yrittää jotain ja mokaa kuin että vaan jumii ulilaudalla ja haukkuu naisia. Sieltä kurssilta saa kuitenkin vähintään ystäviä ja voi innostua kehittämään itseään laajemminkin. 

Rahat pois hölmöiltä kurssi. 

Vierailija
225/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltamädätys pistää taas ankeintaan

Vierailija
226/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi etukättem tietää että plikka  on impi eli pokauksenväärti

Vierailija
227/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoo, ettei naisia saa lähestyä? Kunhan se lähestyminen on asiallista!

Hän sanoo niin, hän nimenomaan kieltää lähestymästä edes ensimmäistä kertaa, asia on selvä ainakin minulle.

"Naiset muodostivat mielipiteensä häirikköääliöstä jo hänen lähestyessään ekan kerran.  Pitääkö oikeasti alkaa sanoa rumasti kun te ette muuten opi?"

Minä eilen lähestyin kaupassa naiskassaa, vaikka olenkin taidoton neitsytpoika

Vierailija
228/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa jutussa oli yksi asiavirhe. Kursseja ei järjestetä Suomessa siksi ettå täällä on maailman kauneimmat naiset vaan siksi että täällä on maailman tyhmimmät miehet.

Kaikki osallistujathan eivät suinkaan tule Suomesta. Idea lienee se, että paikalliselle osallistumiskynnys on matalampi. Jatkokurssi onkin sitten jo jossain muualla.

Vierailija
229/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt yhden dokkarin näistä idareista. Siellä neuvottiin mm negaamaan naisia. Itse käskisin suksimaan vidduun, jos joku random tyyppi tulisi mua negailemaan.

Muutenkin homma oli super noloa. Nuo notkui jossain kadunvarressa yrittämässä iskeä kaikkia ohikulkevia naisia. Onpa houkuttavaa.

Vierailija
230/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo ole mitään tervehenkisten ihmisten paikkoja. Rinkirunkataan sille, jos yksi on saanut jonkun kuuman naisen pokattua. Hyhyh.

Vierailija
231/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää tuommoinen. Näin juuri keskaikaisiin pukuun ja johonkin haarniskayritelmään pukeutuneita pellejä puistossa miekkailemassa vaahtomuovimiekoilla. Ja niilläkin oli pari naista mukana!

Vierailija
232/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää tuommoinen. Näin juuri keskaikaisiin pukuun ja johonkin haarniskayritelmään pukeutuneita pellejä puistossa miekkailemassa vaahtomuovimiekoilla. Ja niilläkin oli pari naista mukana!

No mikä jottei, harrastukset yhdistää. 

Vierailija
233/288 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panostaisi treffeihin ja veisi kiinnostavan naisen vaikka syömään tai elokuviin.

Mutta kun se maksaa, kahvi ja pullakin maksaa kympin. Kymppi naiselle on liikaa, tonni miehelle ok.

Niin, pointti taitaa olla, etteivät ne miehet edes pääse kahville ja pullalle asti. Ja sitten epätoivossaan maksavat huuhaasta suuria summia.

Miten vaikeaa muka on työyhteisössä kysyä työkaverilta, että lähetkö kahville? Vai onko nämä ressukat työttömiä kaikki.

Työkaverit on työkavereita, ei niitä saa yrittää. Ja harrastuksissa naiset eivät halua että miehet tulevat jutulle.

Nyt kiinnostaa, mikä on sellainen harrastus, jossa ei jutella muiden harrastajien kanssa?

Ihan mikä vaan. Naiset ovat jo ainakin kymmenen vuotta julistaneet että eivät halua miesten lähestyvän missään.

Koska syntyvyys ei kuitenkaan ole nollassa, osa naisista suorastaan toivoo miesten lähestyvän heitä.

Vierailija
234/288 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murto-osalla tuosta summasta pääsee vaikka Vietnamiin tai Thaimaahan ja sieltä vaimo mukaan.

Vitosen vaimo, no nyt puhutaan laadusta :D

Mikä on mielestäsi laadukas nainen? Aasiasta löytyy neitsyitä, Suomesta ei.

Onko 90-vuotias neitsytkin laadukas? Vai mitä ihmettä tarkoitat?

On mutta ei kiinnostava parisuhteeseen. Tarkoitin mitä kirjoitin. Tuo jolle vastasin esitti ettei aasialaiset ole laadukkaita. Arvelin syyt hänen oletukselleen.

Ei neitsyys tee kenestäkään laadukasta. Tai sitten minäkin olen tietyissä piireissä laadukas, koska peräröörini on koskematon 🤣

Tekee naisesta laadukkaan miesten mielestä. Koita ymmärtää että miehet arvostavat eri asioita kuin naiset.

Olen mies ja tiedän mitä itse arvostan. Muista en osaa sanoa, kuten et sinäkään.

Vierailija
235/288 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murto-osalla tuosta summasta pääsee vaikka Vietnamiin tai Thaimaahan ja sieltä vaimo mukaan.

Sinunko mielestäsi siis penis pilaa naisen? ja vielä ihmettelet, mikset saa seksiä. Poika, sä vihaat itseäsi ja koko sukupuoltasi. Häpeät sitä että sulla on tatti housuissa ja toinen otsassa.

Liiallinen määrä peniksiä pilaa naisen. Mitä vähemmän on ollut sitä parempi. Ettehän edes halua yhdyntää ja penikset ällöttävät teitä niin miksi kiukuttelet?

Määrittele "liiallinen määrä" peniksiä.

Ikäkin vaikuttaa mutta tutkitusti yli 6 on haitallista.

Laitapas linkkiä sellaiseen tutkimukseen. Entä jos jokaista on kokeiltu ainoastaan kerran? Eikö ole haitallisempaa kokeilla yhtä tuhat kertaa?

Vierailija
236/288 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mutta ei kiinnostava parisuhteeseen. Tarkoitin mitä kirjoitin. Tuo jolle vastasin esitti ettei aasialaiset ole laadukkaita. Arvelin syyt hänen oletukselleen.

Ei neitsyys tee kenestäkään laadukasta. Tai sitten minäkin olen tietyissä piireissä laadukas, koska peräröörini on koskematon 🤣

Tekee naisesta laadukkaan miesten mielestä. Koita ymmärtää että miehet arvostavat eri asioita kuin naiset.

Olen mies ja tiedän mitä itse arvostan. Muista en osaa sanoa, kuten et sinäkään.

Tiedän varmaksi että suurin osa miehistä  arvostaa mitä vähemmän naisella on ollut miehiä. Jos sinä et sitä tiedä niin se on oma vikasi.

Vierailija
237/288 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisiin naisiin ihan käsikopelollakin vuosikymmenten ajan tutustuneena ja heidän tason tuntien, kurssin ehdoton maksimihinta pitäisi olla 40€.

Vierailija
238/288 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän varmaksi että suurin osa miehistä  arvostaa mitä vähemmän naisella on ollut miehiä. Jos sinä et sitä tiedä niin se on oma vikasi.

Et voi mitenkään tuntea suurinta osaa miehistä, joten älä höpötä.

Vierailija
239/288 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tutkimukset ja sosiaaliset havainnot viittaavat siihen, että monet miehet suosivat naisia, joilla on ollut vähemmän aiempia seksikumppaneita, usein yhdistäen tämän suurempaan uskollisuuteen tai sitoutumiseen."

Sanoohan tuon järkikin, että millainen nainen on parempi.

Vierailija
240/288 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tutkimukset ja sosiaaliset havainnot viittaavat siihen, että monet miehet suosivat naisia, joilla on ollut vähemmän aiempia seksikumppaneita, usein yhdistäen tämän suurempaan uskollisuuteen tai sitoutumiseen."

Sanoohan tuon järkikin, että millainen nainen on parempi.

Monet ei ole sama kuin suurin osa.

Järki sanoo myös sen, että neitsytnaista etsivä jää todennäköisesti yksin, koska sellaisia naisia on hyvin vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä