Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Naisen pokaus -kurssi maksaa 4000 - 11000 euroa

Vierailija
30.04.2026 |

Tuolla summalla pääsee artkkelin mukaan pelimiesten oppiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c3f0e6fc-311f-41ea-8a7d-8ff64410e9ea

Kommentit (288)

Vierailija
181/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murto-osalla tuosta summasta pääsee vaikka Vietnamiin tai Thaimaahan ja sieltä vaimo mukaan.

Vitosen vaimo, no nyt puhutaan laadusta :D

Mikä on mielestäsi laadukas nainen? Aasiasta löytyy neitsyitä, Suomesta ei.

Sinunko mielestäsi siis penis pilaa naisen? ja vielä ihmettelet, mikset saa seksiä. Poika, sä vihaat itseäsi ja koko sukupuoltasi. Häpeät sitä että sulla on tatti housuissa ja toinen otsassa.

Liiallinen määrä peniksiä pilaa naisen. Mitä vähemmän on ollut sitä parempi. Ettehän edes halua yhdyntää ja penikset ällöttävät teitä niin miksi kiukuttelet?

Määrittele "liiallinen määrä" peniksiä.

Vierailija
182/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat harrastukset, jotka kehittää sosiaalista silmää ja muita pokauskykyjä:

1) Harrastajateatteri. 

2) Paritanssit.

3) Larpit. 

1) ikäjakauma 60-90 vuotta

2) Mitkä vi tun paritanssit?

3) Mikä vi tun larppi.

Silloin on jo inselienkin joukossa poikkeuksellisen syrjäytynyt, jos ei tiedä, mikä on larppi. Tosin tuolla asenteella en yhtään ihmettele, jos elämä jää elämättä. 

No en ole kyllä mitään larppia tarvinnut naisia saadakseni. En kyllä paritanssia ja teatteriakaan paitsi katsojana. Mutta ihan hyviä ehdotuksia joillekin. Harrastajateattereiden esityksiä olen käynyt katsomassa ja havainnut, että mukana on paljon nuoria naisia. Ikähaitari teinitytöistä mummouhin.

Noi on sellaisia harrastuksia, joissa on sekä vapaampaa olemista että ennalta-annetut roolit, miten olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma pyörii pillun ympärillä, mutta naiset eivät osaa hyödyntää sitä.

Miesten mielestä oman mullin ympärillä, ettekä te .Miehet itse osaa hyödyntää sitä. 

Vierailija
184/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain mies voi olla noin tyhmä. Anteeksi vain. 

Naisena tuo on helppo sanoa kun ei tarvitse mitään saadakseen miehiä.

No kuule: naisella ei ole helppoa, koska nainen haluaa kumppaniksi vertaisensa ihmisen eikä aivotonta, tunne-elämältään vammaista kokovartalokyrpää

Itse olen päättänyt elää yksin, koska tapaamani miehet ovat olleet henkisesti rujoja, ihan järjestään kyvyttömiä käsittelemään omia ongelmiaan saati vastaamaan tekemisistään. Ne ovat kuvitelleet, että minä hoidan heidät ja heidän asiansa kuntoon. Eli etsivät äitiä, ei vertaistaan ihmistä.

Mulla on aiheesta kokemusta vuodesta 1984 ja viimeisimmän luuserin vapautin takaisin luontoon kolme viikkoa sitten. 

Miksi valitset kelvottomia yksilöitä? Ei ulkonäkö ja ikä riitä parempaan 😅 Ruman ja lihavan mummon kuuluukin olla yksin.

No sinähän vaikutat juuri sellaiselta mieheltä, jota tuossa kuvailtiin. Että kyllä se on vaikeaa löytää kunnon mies.

Eri

Niinkö? Minulla ei ole mitään ongelmia ja hoidan vaimoni ongelmat ja elätän hänet suurilta osin. Tuen myös tyttöystävääni.

Vierailija
185/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma pyörii pillun ympärillä, mutta naiset eivät osaa hyödyntää sitä.

Miesten mielestä oman mullin ympärillä, ettekä te .Miehet itse osaa hyödyntää sitä. 

Näin juuri. 

Miehillä on kova seksinkiima, heillä on sekä reikä , että uloke alapääsdå= lottovoitto  ja eivät hyödynnä niitä. Lisäksi suu. 

Saisivat, seksiä, varsinkin sitä himoitsemaansa peppuseksiä,  ja elämänsä orkut siten, ja lisäksi rahaa. 

Sen sijaan ulisevat puutetta.

Vierailija
186/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä epäsosiaalinen mies. Siisti itsesi ja ota sellainen itseäsi arvostava asenne. Sitten mene vaikka laivalle. Siellä tapaat varmaan 2-3 naisen porukoita. Ota hivutustaktiikka käyttöön. Mene sekaan vaan porisuttaan heitä, mutta älä ole liian kauan. Illan kuluessa mene uudestaan saman porukan luo. Naiset ovat varmasti puhuneet sinusta ja muodostaneet mielipiteensä. Aisti tunnelma ja toimi tilanteen mukaan.

Naiset muodostivat mielipiteensä häirikköääliöstä jo hänen lähestyessään ekan kerran.  Pitääkö oikeasti alkaa sanoa rumasti kun te ette muuten opi?

Ahaa, no nyt alkaa selvitä syy, miksi puolison löytäminen on niin vaikeaa. Luulin että minun tavallisena miehenä kestää porisuttaa kahta naista muutama minuutti. No ei tupata, kun ei tykätä, asia selvä.

Vierailija
187/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panostaisi treffeihin ja veisi kiinnostavan naisen vaikka syömään tai elokuviin.

Mutta kun se maksaa, kahvi ja pullakin maksaa kympin. Kymppi naiselle on liikaa, tonni miehelle ok.

Niin, pointti taitaa olla, etteivät ne miehet edes pääse kahville ja pullalle asti. Ja sitten epätoivossaan maksavat huuhaasta suuria summia.

Miten vaikeaa muka on työyhteisössä kysyä työkaverilta, että lähetkö kahville? Vai onko nämä ressukat työttömiä kaikki.

Työkaverit on työkavereita, ei niitä saa yrittää. Ja harrastuksissa naiset eivät halua että miehet tulevat jutulle.

Nyt kiinnostaa, mikä on sellainen harrastus, jossa ei jutella muiden harrastajien kanssa?

Ihan mikä vaan. Naiset ovat jo ainakin kymmenen vuotta julistaneet että eivät halua miesten lähestyvän missään.

Vierailija
188/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittääkö nuo kurssin maksavat saada vakituista kumppania/vaimoa vai onko ne tarkoitettu vain että lyhyiden suhteiden pokaamiseen?

Pelimies-kurssit ja tekniikat tähtää panoon eikä parisuhteeseen. 

Satasella saa valita tuhansista ##### niin mitä ihmeen järkeä maksaa 5000 että saa pokattua naisen baarista?

Se on näille pelimiehille peli. Aikanaan tiesin yhden joka piti "lintukirjaa" arvosteluineen onnistuneista yhden yön jutuistaan. Ilmeisesti oli viisisataa tullut täyteen. Sekään ei tehnyt häntä onnelliseksi. 

Pelimies on kaveriporukassa kunkkujen kunkku. 

Riippuu kaveriporukasta. Omissa kaveripiireissäni useammassa maassa miehet ovat yleensä perheellisiä kuten minä itsekin, ja en muista, että kukaan kaverini olisi kehuskellut yhden yön suhteilla tms.

Vierailija
189/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule: naisella ei ole helppoa, koska nainen haluaa kumppaniksi vertaisensa ihmisen eikä aivotonta, tunne-elämältään vammaista kokovartalokyrpää

Itse olen päättänyt elää yksin, koska tapaamani miehet ovat olleet henkisesti rujoja, ihan järjestään kyvyttömiä käsittelemään omia ongelmiaan saati vastaamaan tekemisistään. Ne ovat kuvitelleet, että minä hoidan heidät ja heidän asiansa kuntoon. Eli etsivät äitiä, ei vertaistaan ihmistä.

Mulla on aiheesta kokemusta vuodesta 1984 ja viimeisimmän luuserin vapautin takaisin luontoon kolme viikkoa sitten. 

Miksi valitset kelvottomia yksilöitä? Ei ulkonäkö ja ikä riitä parempaan 😅 Ruman ja lihavan mummon kuuluukin olla yksin.

En ole valinnut kelvottomia, vaan  miehistä 90% lienee tuollaisia pysyvästi keskenkasvuisia yksilöitä, älyltään ja kyvyiltään naisia huonompia. Kuten sinäkin, kyvyttömiä käsittelemään tunteitaan.

Mies on impulsiivinen olento, jonka aivot ovat narikassa suurimman osan ajasta. Siksi vangeista 92% on miehiä. Se 8% on naisia, jotka ovat kyllästyneet miesten heihin kohdistamaan väkivaltaan ja lopettaneet sen.

Itse kirjoitit että kaikki miehesi ovat olleet kuraa. Jos itse et heitä valinnut niin kuka sitten? Itse olen ollut parisuhteessa yli 20 vuotta ( saman naisen kanssa).  Sinä et suhteeseen kykene etkä kelpaa. 

Vierailija
190/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, viime kesänä näin 2 pelimieshajoittelijaa Helsiginssä. Toinen ryntäsi Suomalaiseen kirjakauppaan Aleksilla ja rupesi selittämään jotain myyjättären kauniista silmistä ja pyysi sitten hetken selitettyään puhelinnumeroa. Kammottavinta oli katsoa, kun mies selittää ja selittää ja selittää pitäen creepysti katsekontaktia. Ei mitään tilanteenlukutaitoa, ei mitään vastavuoroisuutta, puhuu kuin joku automaattinauha. Ei näin, ei todellakaan. Koko episodi oli niin kaukana mistään tosielämän tutustumisesta ja liehittelystä, että en usko, että on kovin osaavaa opetusta.  

Toinen kundi höpisi junassa naisille jotain yleistä smalla takia, nimenomaan itseään vanhemmille ja ei-viehättäville naisille. Jutteli hetken, meni pois ja siirtyi seuraavaan. Oli todella epänormaali oloinen mies, joka ei ehkä harjoittelemallakaan pääse yli omasta neuroepätyypillisyydestään. Mutta mistä sitä lopulta tietää. Ehkä hänkin sai kurssista lopulta jotain. 

Vierailija
191/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi ei tietekään: nainen maksaa naiselle siitä, että saa jutella hänen kanssaan (esim. 45min psykoterapia) ja nainen saa sen, mistä maksaa.

Mies maksaa tyhjästä: naurettava kurssi josta ei ole mitään hyötyä.

Siinä myydään unelmaa, että jokaisesta voi tulla pelimies. On jatkokurssia ja jatkokurssin jatkokurssia koska bisnesidea on, että pelimies koskaan ei ole valmis.

Onko siinä se joku samanhenkisyys, että pääsee kokeneiksi pelimiehiksi uskomiensa seuraan ja uskoo voivansa tulla hieman heidän kaltaisekseen? Sen ymmärrän hyvin, että ihminen hakee puolisoa eri tavoin normaalielämässä, netissä, ulkomaanmatkoilla, jne. jne., mutta tuollaista "pelimiestouhua" en kyllä itse arvosta pätkääkään. 

-Perheellinen mies

Vierailija
192/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Harrastajateatteri. 

2) Paritanssit.

3) Larpit. 

3) Mikä vi tun larppi.

Vaikutat joltain sosiaalitaidottomalta vtun inseliltä

No onhan nuo nyt ihan säälittäviä ehdotuksia 😅

Eri

Vierailija
193/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Harrastajateatteri. 

2) Paritanssit.

3) Larpit. 

3) Mikä vi tun larppi.

Vaikutat joltain sosiaalitaidottomalta vtun inseliltä

No onhan nuo nyt ihan säälittäviä ehdotuksia 😅

Eri

Niin, noissa porukoissa liikkuu avoimia ja sosiaalisia ihmisiä. Kynnys lähteä mukaan jonainen inselinä on tosi korkea.

Vierailija
194/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murto-osalla tuosta summasta pääsee vaikka Vietnamiin tai Thaimaahan ja sieltä vaimo mukaan.

Onko 90-vuotias neitsytkin laadukas? Vai mitä ihmettä tarkoitat?

On mutta ei kiinnostava parisuhteeseen. Tarkoitin mitä kirjoitin. Tuo jolle vastasin esitti ettei aasialaiset ole laadukkaita. Arvelin syyt hänen oletukselleen.

Ei neitsyys tee kenestäkään laadukasta. Tai sitten minäkin olen tietyissä piireissä laadukas, koska peräröörini on koskematon 🤣

Tekee naisesta laadukkaan miesten mielestä. Koita ymmärtää että miehet arvostavat eri asioita kuin naiset.

Vierailija
195/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinähän vaikutat juuri sellaiselta mieheltä, jota tuossa kuvailtiin. Että kyllä se on vaikeaa löytää kunnon mies.

Eri

Niinkö? Minulla ei ole mitään ongelmia ja hoidan vaimoni ongelmat ja elätän hänet suurilta osin. Tuen myös tyttöystävääni.

Palstainkkelin haaveita 😍. Voi miten suloista nämä ovat, kun haaveilevat, että heillä olisi elävä vaimo tai tyttöystävä. 

Vierailija
196/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä noi pelimies otteet tepsii kokemattomiin naisiin ja se tietty onkin tarkoitus. Harjaantunut silmä kyllä näkee pelimiehen otteet jo kaukaa. Silti, pelimies on parasta hauskaa yhdeksi yöksi.

Lol pelkkiä vastakkaisia juttuja molemmat pointit.

Vierailija
197/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mutta ei kiinnostava parisuhteeseen. Tarkoitin mitä kirjoitin. Tuo jolle vastasin esitti ettei aasialaiset ole laadukkaita. Arvelin syyt hänen oletukselleen.

Ei neitsyys tee kenestäkään laadukasta. Tai sitten minäkin olen tietyissä piireissä laadukas, koska peräröörini on koskematon 🤣

Tekee naisesta laadukkaan miesten mielestä. Koita ymmärtää että miehet arvostavat eri asioita kuin naiset.

Koeta sinä ymmärtää, että naisia ei kiinnosta miesten neitsythaaveet pätkääkään.

Vierailija
198/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittääkö nuo kurssin maksavat saada vakituista kumppania/vaimoa vai onko ne tarkoitettu vain että lyhyiden suhteiden pokaamiseen?

Pelimies-kurssit ja tekniikat tähtää panoon eikä parisuhteeseen. 

Satasella saa valita tuhansista ##### niin mitä ihmeen järkeä maksaa 5000 että saa pokattua naisen baarista?

Se on näille pelimiehille peli. Aikanaan tiesin yhden joka piti "lintukirjaa" arvosteluineen onnistuneista yhden yön jutuistaan. Ilmeisesti oli viisisataa tullut täyteen. Sekään ei tehnyt häntä onnelliseksi. 

Pelimies on kaveriporukassa kunkkujen kunkku. 

Riippuu kaveriporukasta. Omissa kaveripiireissäni useammassa maassa miehet ovat yleensä perheellisiä kuten minä itsekin, ja en muista, että kukaan kaverini olisi kehuskellut yhden yön suhteilla tms.

Ei niistä perheellisen kannata pahemmin puhua kun ei voi tietää onko joku kaveri oikeasti feminiininen. Minullakin on yksi kaveri joka kertoo kaikki asiat vaimolleen.

Vierailija
199/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koeta sinä ymmärtää, että naisia ei kiinnosta miesten neitsythaaveet pätkääkään.

Tiedetään. Heti kun teini-ikä alkaa niin haarat auki jänniksille. Ja sitten 30 v on niitä ollutkin jo satoja.

Vierailija
200/288 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunko mielestäsi siis penis pilaa naisen? ja vielä ihmettelet, mikset saa seksiä. Poika, sä vihaat itseäsi ja koko sukupuoltasi. Häpeät sitä että sulla on tatti housuissa ja toinen otsassa.

Liiallinen määrä peniksiä pilaa naisen. Mitä vähemmän on ollut sitä parempi. Ettehän edes halua yhdyntää ja penikset ällöttävät teitä niin miksi kiukuttelet?

Määrittele "liiallinen määrä" peniksiä.

Ikäkin vaikuttaa mutta tutkitusti yli 6 on haitallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän