Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki Gen Z naiset ujoja? Tuijottavat aina maahan kun tulevat lenkkipolulla vastaan

Vierailija
30.04.2026 |

Eivät koskaan ota katsekontaktia tai hymyile. Onko Gen Z naiset ujoja? Vai eikö heillä vain ole sosiaalisia taitoja, kun kasvettu nenä ruudussa kiinni? 

M38

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gen z tuijotus ei taida olla tuttu. Ehkä käyttäydyt niin oudosti, etteivät ihmiset halua huomioida sinua. Vähän kuin outoja löpisevä humalainen bussissa - kukaan ei halua ottaa katsekontaktia tai antaa huomiota örvellykselle.

Vierailija
22/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat kyllä tympeitä. Juuri eilen olin autolla liikenteessä ja pysähdyin suojatien eteen, kun kaksi n. 16-25v jalankulkija naista odotti ylitystä. Odotin, että olisin saanut edes hymyn tai käden heilautuksen kiitokseksi, kun pysähdyin, mutta molemmat vain katsoivat suoraan eteensä korvanappikuulokkeet päässä..

Mies42

Eli teini-ikäisten naisten pitäisi flirttailla kanssasi, koska noudatat liikennesääntöjä?

Ei se ole flirttiä jos kohteliaisuuteen vastataan kusi-pää.

Jätä lapset rauhaan sairas kusi pää.

Samaa mieltä. Kyllä tervehtiä saa, mutta jos toinen ei reagoi, niin pitää ymmärtää yskä ja antaa olla. Ja joskus on parempi olla tervehtimättäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väsynyttä provoa. No hyvää vappua kaikille lukijoille kuitenkin, myös trolleille.

Vierailija
24/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38-vuotias ei edes ole mikään kovin vanha, mutta jos puhutaan tuollaisista 16-20-vuotiaista tytöistä, hän voisi ikänsä puolesta olla näiden isä. Silti odottaa saavansa vastakaikua flirttiinsä.

Tuntuu kovin omituiselta tuonikäiset miehet, jotka katselevat tyttöjä, jotka ovat syntyneet silloin, kun itse ollut jo täysi-ikäinen. Mikä vika niissä aikuisissa naisissa oikein on?

Vierailija
25/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä naisten pitäisi katsoa sinua lenkillä? Maahan jokainen katsoo, joka ei halua kompastua. Niin tekisit sinäkin jos lenkillä kävisit, mutta tosiasiassa olet autonruppanaan perseestä kiinni kasvanut ääliö, jolla on 40 kg läskiä vyötäröllä ja raiskaustaipumuksia.

Vierailija
26/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

38-vuotias ei edes ole mikään kovin vanha, mutta jos puhutaan tuollaisista 16-20-vuotiaista tytöistä, hän voisi ikänsä puolesta olla näiden isä. Silti odottaa saavansa vastakaikua flirttiinsä.

Tuntuu kovin omituiselta tuonikäiset miehet, jotka katselevat tyttöjä, jotka ovat syntyneet silloin, kun itse ollut jo täysi-ikäinen. Mikä vika niissä aikuisissa naisissa oikein on?

Sen kun tietäisi. Oli todella kiusallista, kun kaveri alkoi flirttailla noin 19-20-vuotiaalle kassamyyjälle. Äijällä itsellään ikää 41 v.

Nuoret naiset on kauniita, mutta kyllä se oman maun kuuluu muuttua, kun ikää tulee tai ainakin tiedostaa, että oma parasta ennen -päivä meni jo.

T: mies 38 v, vaimo 40 v

Vierailija
27/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen katsoisi ap:ta silmiin, ap pyörtyisi suorin vartaloin ja löisi päänsä, mitä emme toki toivo kun hänellä on ennestäänkin liian vähän neuroneja

Vierailija
28/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua pitäisi katsella silmiin, kun olet lenkillä? Ei kukaan ole velkaa sinulle silmiinkatsomista.

M36

Vierailija
29/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ydinviesti: En saa pillua. Antakaa pillua.

Mitä helvettiä keski-ikäinen läskipappa vahtaat lapsia ja teinejä???

Vierailija
30/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisissa on se vika, että osaavat pitää puolensa eivätkä suostu niin todennäköisesti aikuisten miesten perseilyyn. Tulee kiva vallan tunne, kun nuori pelkää, ahdistuu tai jäätyy. Siksi uhriksi joutuu yleensä nuori nainen tai tyttö. 

Vierailija
31/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ja lapset. Persut ja lapset. Persut ja lasten koskettelu, häiriköinti, ahdistelu, raiskaus.

Kuka mulle tuleekaan tästä mieleen...?

Vierailija
32/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ydinviesti: En saa pillua. Antakaa pillua.

Mitä helvettiä keski-ikäinen läskipappa vahtaat lapsia ja teinejä???

Koska ei saanut näiltä pesää silloinkaan kun oli nuori ja läskitön.

Kroppa vanheni, mutta aivot jäivät noin 13-vuotiaiksi.

Vierailija
33/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nujorimmat Zoomerit on vasta 12 ja niitä sinä vanha sika ahdistelet.

Vierailija
34/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ja lapset. Persut ja lapset. Persut ja lasten koskettelu, häiriköinti, ahdistelu, raiskaus.

Kuka mulle tuleekaan tästä mieleen...?

Emme mainitse Willen nimeä tässä.

Vierailija
35/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat kyllä tympeitä. Juuri eilen olin autolla liikenteessä ja pysähdyin suojatien eteen, kun kaksi n. 16-25v jalankulkija naista odotti ylitystä. Odotin, että olisin saanut edes hymyn tai käden heilautuksen kiitokseksi, kun pysähdyin, mutta molemmat vain katsoivat suoraan eteensä korvanappikuulokkeet päässä..

Mies42

Eli teini-ikäisten naisten pitäisi flirttailla kanssasi, koska noudatat liikennesääntöjä?

Minä varmaan miehenä flirttailen toisille miehille, kun heilautan kättä ja annan hymyn noissa tilanteissa. Valoristeykset eri asia.

M50

Vierailija
36/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitäisi katsoa sinua, ap? Mene peilin eteen tölläämään itseäsi ja mieti.

Vierailija
37/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies42

Tottakai liikenteessä kiitetään autoilijoiden kohteliaisuudesta ja myös autoilijat kiittävät jalankulkijoiden kohteliaisuudesta käden heilautuksella. 

Nämä naiset eivät ehkä ole koskaan itse autoilleet. Korvanappikuulokkeet päässä liikkuminen on vaarallista jalankulkijoille, koska silloin ei kuule liikennettä. 

Vierailija
38/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtökohtaisesti katso mitään mikä aiheuttaa minussa valtavaa vastenmielisyyttä.

Vierailija
39/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tytöt ovat lenkillä eivätkä seuraa etsimässä. 

Sitä paitsi ap on niiden tyttöjen silmissä pappa.

Vierailija
40/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Suomessa nykyään pariudutaan kun naiset katsovat maahan ja mies ei saa ottaa kontaktia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan