Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki Gen Z naiset ujoja? Tuijottavat aina maahan kun tulevat lenkkipolulla vastaan

Vierailija
30.04.2026 |

Eivät koskaan ota katsekontaktia tai hymyile. Onko Gen Z naiset ujoja? Vai eikö heillä vain ole sosiaalisia taitoja, kun kasvettu nenä ruudussa kiinni? 

M38

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kehitysvammainen. Ihan pihalla reppana.🤪

Vierailija
42/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Katsooko joku mies naista silmiin? Eihän se ole korrektia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat kyllä tympeitä. Juuri eilen olin autolla liikenteessä ja pysähdyin suojatien eteen, kun kaksi n. 16-25v jalankulkija naista odotti ylitystä. Odotin, että olisin saanut edes hymyn tai käden heilautuksen kiitokseksi, kun pysähdyin, mutta molemmat vain katsoivat suoraan eteensä korvanappikuulokkeet päässä..

Mies42

Eli teini-ikäisten naisten pitäisi flirttailla kanssasi, koska noudatat liikennesääntöjä?

Käden heilautus on perus kohteliaisuutta. Teen sen aina, vaikka toinen noudattaakin liikennesääntöjä.

Vierailija
44/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Suomessa nykyään pariudutaan kun naiset katsovat maahan ja mies ei saa ottaa kontaktia?

Miksi kukaan 16-26-vuotias haluaisi pariutua jonkun randomin ukon kanssa, joka voisi ikänsä puolesta olla heidän isänsä?

Vierailija
45/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle ei vain mene perille se, että ne tytöt eivät ole hänestä kiinnostuneita.

Vierailija
46/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat kyllä tympeitä. Juuri eilen olin autolla liikenteessä ja pysähdyin suojatien eteen, kun kaksi n. 16-25v jalankulkija naista odotti ylitystä. Odotin, että olisin saanut edes hymyn tai käden heilautuksen kiitokseksi, kun pysähdyin, mutta molemmat vain katsoivat suoraan eteensä korvanappikuulokkeet päässä..

Mies42

Eli teini-ikäisten naisten pitäisi flirttailla kanssasi, koska noudatat liikennesääntöjä?

25 vuotiaat teini-ikäisiä?

Vierailija
47/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle ei vain mene perille se, että ne tytöt eivät ole hänestä kiinnostuneita.

no voi itkujen itku

Vierailija
48/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies42

Teini-ikäiseltä he näyttivät AP:n silmissä omin sanoin.

Vierailija
49/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies42

Jos tuollainen on sinun mielestä flirttailua niin minä se sitten flirttailen ihan urakalla ja ihan kaikille.

Vierailija
50/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies42

Teini-ikäiseltä he näyttivät AP:n silmissä omin sanoin.

Ok mitä sitten? Käytöstapoja pitäisi löytyä 25 vuotiailta vaikka teineiltä näyttäisikin, se ei oke mikään syy käyttäytyä huonosti.

Vierailija
51/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies42

Kyllä ne sen ikäiset kuule keski-ikäisten ukkojen mielestä ihan teinejä vielä on.

Vierailija
52/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies42

Kyllä ne sen ikäiset kuule keski-ikäisten ukkojen mielestä ihan teinejä vielä on.

Ei ole.

T. keski-ikäinen ukko

Vierailija
53/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Nuoret akat ovat hirveän pihejä eivätkä anna pinppiä juuri ikinä. 🙄

M48

Vierailija
54/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ollaan kaikki ihan identtisiä. Ps. hymyilen kyllä komeille tummemmille miehille ;)

Vierailija
55/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies42

Vau. Pilluako pitäisi antaa siitä, että noudatat liikennesääntöjä,!?!

Miehillä on ihme ylemmyydentunti ja alentuva suhtautuminen naisiin: kaikki mitä miehet tekee naidille= fanfaarot, punainen -matto ja hirmu aplodit kunniamerkin kera. Kun taas kaikki mitä naiset tekee miehille= kuuluu asiaan, ja olisit voinut tehdä paremminkin. 

Vierailija
56/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei gen z tyttöset katsele tuollaisia papparaisia lenkkipolulla tai suojateillä tai missään muuallakaan. 

38v mies on juurikin parhaassa iässä. Saa naisen ikäluokasta 18-25v helposti.

Vaikutat ikävältä feministiltä.

Mies

Voi kuule, ei saa.

Muistan kun mua piiritti ihan mukava ja komea 37v mies  kun olin 25. Mutta ei, totesin että on liian vanha ja jatkoin omanikäisteni kanssa.

Näin monet kerrat.

Vierailija
57/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies42

Odotatko myös miehiltä hymyä ja kädenheilautusta? Ja mummoilta myös? Ja suutut tälleen samalla lailla jos random Pena tai Martta-mummo ei sinulle hymyile kiitokseksi? :D

Kun on sitä tässä elämässä tullut huomattua että nuorille naisille kyllä tehdään tälläisiä eleitä mutta niitä samoja eleitä ei tehdä kenellekään muille... Eli sinulla on takaraivossa joku ajatus että haluat siltä nuorelta naiselta huomiota ja vain siksi teet kohteliaisuuseleen mutta ihmisille yleensä olet välinpitämätön ja ehkä jopa ilkeäkin.

Eli et ole oikeasti kohtelias ja huomaavainen kun odotat jotain vastapalvelusta noin voimakkaasti.

Vierailija
58/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkipolulla ollaan lenkillä eikä hymyilemässä ja ottamassa katsekontakteja vastaantulijoihin. Mulla napit korvissa ja kuuntelen samalla musiikkia ja keskityn lenkkiini enkä muihin lenkkeilijöihin. Miksi miehiä tuntuu aina haittaavan se että naiset ei kiinnitä heihin mitään huomiota? En ole koskaan kuullut että naisia haittaisi että muut vastaantulijat ei kiinnitä heihin huomiota. 

Vierailija
59/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies42

Vau. Pilluako pitäisi antaa siitä, että noudatat liikennesääntöjä,!?!

Miehillä on ihme ylemmyydentunti ja alentuva suhtautuminen naisiin: kaikki mitä miehet tekee naidille= fanfaarot, punainen -matto ja hirmu aplodit kunniamerkin kera. Kun taas kaikki mitä naiset tekee miehille= kuuluu asiaan, ja olisit voinut tehdä paremminkin. 

Ei tarvitse pinppiä antaa, mutta olisihan se kiva jos nainen hymyilisi vietteleväst, kun annat hänenelle tilaa suojatiellaä.

Toinen Mies44

Vierailija
60/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lenkkipolulla tuli vastaan nuori nainen autolla, joka pyysi kyytiin. Oli jo pimeää, kello taisi olla siinä kymmenen jälkeen.

No okei, tilanne oli se, että lenkkipolku meni urheilukeskuksen ohi, jossa oli jos jonkinmoista kenttää ja salia. Oli sitten mennyt paikat kiinni siinä määrin, että autotie oli suljettu porteilla. Ja nyt neito oli paniikissa, että miten sieltä pääsee pois. 

No hyppäsin kyytiin ja neuvoin lenkkipolkua toiseen suuntaan, jossa ennen autotietä tulikin vastaan betoniporsas. Onneksi sen vieressä ei ollut ojaa, vaan ainoastaan loivasti alenevaa maata, joten neuvoin ajamaan siitä, jota kautta nainen pääsi kuin pääsikin lopulta autotielle. 

Näinkin voi käydä. Mutta silloin kun nainen joutuu luottamaan täysin randomiin lenkkipolkumieheen, täytyy olla tilanne päällä. 

Nainen jatkoi matkaansa autolla, minä kävellen, joten emme ole naimisissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi