Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki Gen Z naiset ujoja? Tuijottavat aina maahan kun tulevat lenkkipolulla vastaan

Vierailija
30.04.2026 |

Eivät koskaan ota katsekontaktia tai hymyile. Onko Gen Z naiset ujoja? Vai eikö heillä vain ole sosiaalisia taitoja, kun kasvettu nenä ruudussa kiinni? 

M38

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut saman merkille. Alle 25v eivät osaa flirttailla. Olen aktiivinen baarissa kävijä ja tuon ikäiset naiset tuntuvat välttelevän miehiä. Surullistahan se on.

Mies41

Vierailija
62/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan maa on niin kaunis ja  vastaanrientävän inkelispoikasen katse niin kuvoittava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut saman merkille. Alle 25v eivät osaa flirttailla. Olen aktiivinen baarissa kävijä ja tuon ikäiset naiset tuntuvat välttelevän miehiä. Surullistahan se on.

Mies41

flirttailu kuullostaa joltain pierennältä, sano mieluummin "keimailu", hyvä mies

Vierailija
64/64 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies41

Osaatko muka itse keimata? Saati kehtaatko? Kenet olet viimeksi keimannut ja kutenka? Mitä jos joku näkkkeepi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi