Köyhät ihmiset, jotka vihaavat rikkaita
Siis kaikkia rikkaita, mikä tässä on takana? En ymmärrä.
Kommentit (216)
Ihmiset on myös siitä hauskoja että ne vihaa sitä rikasta ihmistä, mutta sitten jos se ihminen sanoo julkisesti, että se ei aio jättää omia rahojaan lapsilleen, niin ihmiset alkaakin tykkää siitä ihmisestä ja puoltaa sitä ajatusta :D Oikeastihan perus ihminen ei vaan halua nähdä kenenkään pärjäävän, siihenhän se oikeasti perustuu. Koska itse on pohjalla niin haluaa muidenkin olevan sielä. Yksi asia on varma, se asenne ei tuo ketään ylöspäin.
Täällä menee monella puurot ja vellit sekaisin.
Se jos vihaa sitä, että ihmisiä kuritetaan samalla vaikkapa työttömyydestä ja tukien varassa olemisesta, kun työttömyys kasvaa ennätyslukemiin ja Euroopan huonoimmaksi, ja samalla annetaan lapataan lisää rahaa valmiiksi pärjääville suuryrityksille verovaroista tai verotuloja pienentämällä ilman mitään vaatimuksia siitä, että heidän pitäisi työllistää tai investoida, ei ole sama asia, kuin vihaisi rikkaita.
Vierailija kirjoitti:
"rikkaiden oikeistolaisten vihateot köyhiä vastaan synnyttävät tietenkin vastareaktiona vihaa heitä kohtaan. Vihaan vastataan vihalla. Mitäs läksitte siihen, oma moka!"
"ja osaatko sanoa YHDENKIN tällaisen "vihateon". "
Työpaikkojen ja työttömyysturvan vähentäminen.
Osta lisää temusta ja valitse kaupasta virolaiset tuotteet ja mieti minkä takia työpaikat Suomessa vähenevät. Mutta hei sä säästit 10 senttiä ja valitsit työttömyyden.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on myös siitä hauskoja että ne vihaa sitä rikasta ihmistä, mutta sitten jos se ihminen sanoo julkisesti, että se ei aio jättää omia rahojaan lapsilleen, niin ihmiset alkaakin tykkää siitä ihmisestä ja puoltaa sitä ajatusta :D Oikeastihan perus ihminen ei vaan halua nähdä kenenkään pärjäävän, siihenhän se oikeasti perustuu. Koska itse on pohjalla niin haluaa muidenkin olevan sielä. Yksi asia on varma, se asenne ei tuo ketään ylöspäin.
Mistä ihmeestä sinä keksit noin lööperiä kirjoitella. Eihän tuossa ole totta edes yksi sana :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä menee monella puurot ja vellit sekaisin.
Se jos vihaa sitä, että ihmisiä kuritetaan samalla vaikkapa työttömyydestä ja tukien varassa olemisesta, kun työttömyys kasvaa ennätyslukemiin ja Euroopan huonoimmaksi, ja samalla annetaan lapataan lisää rahaa valmiiksi pärjääville suuryrityksille verovaroista tai verotuloja pienentämällä ilman mitään vaatimuksia siitä, että heidän pitäisi työllistää tai investoida, ei ole sama asia, kuin vihaisi rikkaita.
Niinpä, tätä pitäisi kutsua ihan vain ymmärtämättömyydeksi.
Sitä ihmettelen miksi rikas vihaa köyhää?
Vierailija kirjoitti:
Täällä sitä vain vihataan...🙄
Tyhmät ja yksinkertaiset vihaa. Näille vihaajille kannattaa vaan kohauttaa olkapäitä ja siirtyä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
rikkaiden oikeistolaisten vihateot köyhiä vastaan synnyttävät tietenkin vastareaktiona vihaa heitä kohtaan. Vihaan vastataan vihalla. Mitäs läksitte siihen, oma moka!
Kyllä on harhaista kirjoittelua. Se on harmi, ettei tuollakaan ihmisellä ole elämässään ketään, joka kertoisi miten asiat maailmassa ovat ja miten ne menevät.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat luulevat olevansa parempia, vaikka ovat usein hirveitä k.päitä. Asenne heillä on itsekäs. Onhan tuota tutkittukin. Rikkaat mm. varastivat eniten sairailta lapsilta karkkeja.
Missäs tuo on tapahtunut?
Tällä palstalla vuosien saatossa on nähnyt miten moni suhtautuu asioihin ja tämä viha on silmiin pistänyt. Se viha kohdistuu ihan tavalliseen keskiluokkaiseen ihmiseen, joka tavallista, - köyhän mielestä rikasta ja ansiotonta - elämää elää.
En osaa vastata, koska a) en ole köyhä, b) en vihaa ketään ja c) en tunne ketään rikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"rikkaiden oikeistolaisten vihateot köyhiä vastaan synnyttävät tietenkin vastareaktiona vihaa heitä kohtaan. Vihaan vastataan vihalla. Mitäs läksitte siihen, oma moka!"
"ja osaatko sanoa YHDENKIN tällaisen "vihateon". "
Työpaikkojen ja työttömyysturvan vähentäminen.
Osta lisää temusta ja valitse kaupasta virolaiset tuotteet ja mieti minkä takia työpaikat Suomessa vähenevät. Mutta hei sä säästit 10 senttiä ja valitsit työttömyyden.
en ole ostanut ikinä temusta mitään, enkä osta. Ja luulin että temutus on juurikin köyhien eikä RIKKAIDEN VIHATEKO... selvä ...
Mä olen kuullut monesti että Suomessa ei ole rikkaita. Eli mistä nyt on kyse tässä keskustelussa. Ei Suomessa pääse rikastumaan, paitsi lottovoitolla
Jos itse sattuisi käymään niin hyvin/onnekkaasti, että pääsisi ryysyistä rikkauksiin, aika äkkiä sitä varmaan olisi samanlainen köyhiä nenävartta pitkin katseleva öky. Tunnen itse yhden tämänkaltaisen porhon. Hän ei edes tervehdi sellaisia ihmisiä, jotka tienaavat vuodessa alle puoli miljoonaa euroa. Itse en kuulu tervehdittäviin...
Ne rikkaammathan maksavat köyhien tukirahat. Aika hölmöä olisi heitä vihata.