Olen muiden naisten mielestä epäilyttävä enkä ymmärrä miksi
Ihan turha toivo esim. päästä käymään miespuolisten kavereiden kanssa kahvilla ilman, että vaimo tunkee mukaan. Ja muutenkin naiset tarttuvat kovemmin miehensä käsivarresta kiinni, kun saavun paikalle.
Ja ei, en todellakaan ole millään tavalla flirtti tai tyrkky. Eikä tämä ole mitään mun omaa kuvitelmaa vaan tapahtunut niin monta kertaa, ettei se voi olla sattumaa tai mitään muutakaan kuin totta.
Kommentit (48)
Minä olin suhteessa miehen kanssa, joka kävi kaverinsa Annen kanssa terassilla istumassa iltaa. Minulle Anneen nimeä ei kerrottu vaan puhuttiin vaan kaverista. Terassilta laitettiin minulle viesti "menee myöhään".
Jälkikäteen Annelta tuli viesti miehen puhelimeen ja kysyin mieheltä kuka tämä Anne oli niin kuulemma ihan kaveri vaan. Kuulemma ovat jo 10 vuotta olleet kavereita. Kun hermostuin siinä kohtaa kun mies kertoi Annen kanssa olleensa terassilla, niin minä olen kontrollifriikki, joka en anna miehen mennä kaverin kanssa terassille.
Lopulta riitelimme jatkuvasti Annesta, koska mies kieltäytyi näyttämästä heidän viestittelyään.
Siihen loppui se suhde. Ymmärän näitä muita naisia. Sinä taidat olla se Anne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n asenne haiskahtaa siltä, että en ihmettele puolisoiden reaktioita. Jos lähtökohta on se, että sinusta he tunkee väkisin mukaan ja et haluaisi tavata heitä, eiköhän se paista läpi sinun käytöksessä. Ei tuntuisi kivalta minustakaan. Onneksi oman miehen naispuolinen ystävä suhtautuu minuun myönteisesti. Vaikuttaa vilpittömältä. Ei ole syytä ajaa minua pois, enkä koe tarvetta olla mukana. Mies laittaa usein tapaamisilta jonkun kuvan, että perillä ollaan esim. näyttelyssä ja tällaista täällä. Siitäkin tulee hyvä mieli.
Minulle on ihan ok tavata heitä, mutta pidän sitä outona käytöksenä, että on sovittu tapaamisesta eikä vaimon osallistumisesta ei ole puhuttu mitään kunnes kahvilaan ilmestyykin sitten miehen mukana yhtäkkiä myös vaimo. Eri juttu on ilmoittaa jo heti alkumetreillä, että tulemme vaimon kanssa. Tai edes jossain vaiheessa. Ymmärrätkö eron?
Ap
Jos olisit tiennyt niin olisit laittanut päällesi jotain asiallisempaa päälle kuin tissitopin? :D
Vierailija kirjoitti:
Minä olin suhteessa miehen kanssa, joka kävi kaverinsa Annen kanssa terassilla istumassa iltaa. Minulle Anneen nimeä ei kerrottu vaan puhuttiin vaan kaverista. Terassilta laitettiin minulle viesti "menee myöhään".
Jälkikäteen Annelta tuli viesti miehen puhelimeen ja kysyin mieheltä kuka tämä Anne oli niin kuulemma ihan kaveri vaan. Kuulemma ovat jo 10 vuotta olleet kavereita. Kun hermostuin siinä kohtaa kun mies kertoi Annen kanssa olleensa terassilla, niin minä olen kontrollifriikki, joka en anna miehen mennä kaverin kanssa terassille.
Lopulta riitelimme jatkuvasti Annesta, koska mies kieltäytyi näyttämästä heidän viestittelyään.
Siihen loppui se suhde. Ymmärän näitä muita naisia. Sinä taidat olla se Anne.
Ei ole tervettä tuollainen mustasukkaisuus ja toisen viestien lukeminen. Olet ihan pimeä vaatimuksiesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on naiselle susi.
Ja mies on joku tahdoton nukke, jota voi kuka tahansa nainen riepotella miten haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menisit naimisissa olevan miehen kanssa kahville?
Siksi, että hän on mun pitkäaikainen kaverini. En tiennyt, että kaverisuhteet pitää lopettaa siinä vaiheessa, kun pariutuu.
Ap
No nyt tiedät.
Vaimo/ seurustelukumppani on ykkönen ja tärkein.
Kaverit tulevat sen jälkeen.
Näin se ainakin on terveessä normaalissa suhteessa.
Ei voi jättää omaa naistaan kuin nalli kalliolle ja lähteä naiskaverinsa kanssa kahville tm hauskan pitoon.
Tai se kertoo kyllä tarpeeksi kannattaako suhdetta jatkaa.
Miten se "kahvi" pitäisi ymmärtää. Jos käydään ihan vain kahvilla kahvilassa joskus ja jutellaan, niin miksei voi.
Mutta jos käydään "kahvilla" niin se on eri asia.
Ilmeisesti nämä puolisoaan vahtivat naiset eivät osaa itse käydä vastakkaisen sukupuolen kanssa kahvilla ihan vaan kaverina. Heti on paneminen mielessä ja nämä kuvittelevat muidenkin naisten olevan samanlaisia kuin he.
Ap
Tämä. En kertakaikkiaan veny mustasukkaisten ihmisten kavereiksi saati kumppaneiksi juurikin tästä syystä. Mustasukkaiseen ihmiseen ei voi koskaan luottaa. Mustasukkaisuus on sairaus.
Miten ne kaverimiehet katsovat sinua, kohtelevat sinua jne? Mitä kaverisi ovat sinusta kertoneet puolisoilleen? Jos kaverisi tuijottaa tissejäsi/takapuoltasi, on kertonut olleensa ihastunut sinuun tai teillä on joskus ollut jotain juttua ja puoliso on siitä saanut tietää. Tai sitten sinulla on jotain, mistä kaverisi puoliso on epävarma esim. olet hoikempi ja sitten se epävarmuus näkyy noin. Tai voi olla, että kaverisi on pettänyt jonkun muun kanssa puolisoaan tai puoliso on tullut aiemmassa suhteessaan petetyksi, ehkä exmies on pettänyt häntä "kaverinsa" kanssa. Jne.
Setänne onkin hieno roolimalli.