Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen muiden naisten mielestä epäilyttävä enkä ymmärrä miksi

Vierailija
30.04.2026 |

Ihan turha toivo esim. päästä käymään miespuolisten kavereiden kanssa kahvilla ilman, että vaimo tunkee mukaan. Ja muutenkin naiset tarttuvat kovemmin miehensä käsivarresta kiinni, kun saavun paikalle. 

Ja ei, en todellakaan ole millään tavalla flirtti tai tyrkky. Eikä tämä ole mitään mun omaa kuvitelmaa vaan tapahtunut niin monta kertaa, ettei se voi olla sattumaa tai mitään muutakaan kuin totta.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sinä sitä päätä mitkä on kenenkin parisuhteiden oikeudet..

Vierailija
22/35 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisoikeudet pitää toteutua parisuhteessakin. Ei ole normaalia, että puoliso määrää kenen kanssa saa olla tekemisissä ja kenen kanssa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen on yksinkertaisesti tyhmä, joka kuvittelee tietävänsä, mitä muut ihmiset ajattelevat.

Niinpä tämä on aivan turha keskustelu.

Vierailija
24/35 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ihminen on yksinkertaisesti tyhmä, joka kuvittelee tietävänsä, mitä muut ihmiset ajattelevat.

Niinpä tämä on aivan turha keskustelu.

Onhan se tullut jo tässäkin keskustelussa ilmi, että naiset herkästi luulevat, että tämä naispuolinen kaveri on aikeissa iskeä miestä.

Ap

Vierailija
25/35 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useita miespuolisia ystäviä, valtaosa ystävistä. Ehkä koska olen erähenkinen, en kovin kiinnostunut perinteisistä naisten harrasteista. Samanhenkisiä on sattunut enemmän miehissä. Olen törmännyt itsekin mustasukkaisiin kumppaneihin, mutta ei sentään koko ajan. Miettisin sinuna omaa toimintaa läpi: onko kommunikaatiotapasi huomaamatta flirttaileva, pukeudutko poikkeuksellisen näyttävästi näille tapaamisille, ovatko miesten kumppanit saaneet kuulla, että et halua heitä mukaan tapaamisiin jne? Luottamuksen rakentaminen ystävien kumppaneihin on minusta tärkeää tällaisissa ystävyyksissä.

Minä olen aina halukas tutustumaan miespuolisten ystävien kumppaneihin, siinä epäilykset yleensä heltiää. Luottamus on tärkeää, jos mielii vaikkapa vaeltaa tai matkustaa varatun miehen kanssa. Ei tulisi mieleenkään ilman, että olen tavannut kumppanin ja tiedän, että hänellä on mielenrauha.

T. Eräjorma 35v.

Vierailija
26/35 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n asenne haiskahtaa siltä, että en ihmettele puolisoiden reaktioita. Jos lähtökohta on se, että sinusta he tunkee väkisin mukaan ja et haluaisi tavata heitä, eiköhän se paista läpi sinun käytöksessä. Ei tuntuisi kivalta minustakaan. Onneksi oman miehen naispuolinen ystävä suhtautuu minuun myönteisesti. Vaikuttaa vilpittömältä. Ei ole syytä ajaa minua pois, enkä koe tarvetta olla mukana. Mies laittaa usein tapaamisilta jonkun kuvan, että perillä ollaan esim. näyttelyssä ja tällaista täällä. Siitäkin tulee hyvä mieli.

Vierailija
27/35 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydy kuin ho ro, tule kohdelluksi kuin ho ro. Kumma juttu. 

Sun kaltaisille naisille on ihan oma osasto helevettenissä. Jos sellaiseen uskoo.

Vierailija
28/35 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n asenne haiskahtaa siltä, että en ihmettele puolisoiden reaktioita. Jos lähtökohta on se, että sinusta he tunkee väkisin mukaan ja et haluaisi tavata heitä, eiköhän se paista läpi sinun käytöksessä. Ei tuntuisi kivalta minustakaan. Onneksi oman miehen naispuolinen ystävä suhtautuu minuun myönteisesti. Vaikuttaa vilpittömältä. Ei ole syytä ajaa minua pois, enkä koe tarvetta olla mukana. Mies laittaa usein tapaamisilta jonkun kuvan, että perillä ollaan esim. näyttelyssä ja tällaista täällä. Siitäkin tulee hyvä mieli.

Minulle on ihan ok tavata heitä, mutta pidän sitä outona käytöksenä, että on sovittu tapaamisesta eikä vaimon osallistumisesta ei ole puhuttu mitään kunnes kahvilaan ilmestyykin sitten miehen mukana yhtäkkiä myös vaimo. Eri juttu on ilmoittaa jo heti alkumetreillä, että tulemme vaimon kanssa. Tai edes jossain vaiheessa. Ymmärrätkö eron?

Ap

Vierailija
29/35 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on useita miespuolisia ystäviä, valtaosa ystävistä. Ehkä koska olen erähenkinen, en kovin kiinnostunut perinteisistä naisten harrasteista. Samanhenkisiä on sattunut enemmän miehissä. Olen törmännyt itsekin mustasukkaisiin kumppaneihin, mutta ei sentään koko ajan. Miettisin sinuna omaa toimintaa läpi: onko kommunikaatiotapasi huomaamatta flirttaileva, pukeudutko poikkeuksellisen näyttävästi näille tapaamisille, ovatko miesten kumppanit saaneet kuulla, että et halua heitä mukaan tapaamisiin jne? Luottamuksen rakentaminen ystävien kumppaneihin on minusta tärkeää tällaisissa ystävyyksissä.

Minä olen aina halukas tutustumaan miespuolisten ystävien kumppaneihin, siinä epäilykset yleensä heltiää. Luottamus on tärkeää, jos mielii vaikkapa vaeltaa tai matkustaa varatun miehen kanssa. Ei tulisi mieleenkään ilman, että olen tavannut kumppanin ja tiedän, että hänellä on mielenrauha.

T. Eräjorma 35v.

Pukeudun aina mekkoihin, laitan hiukset ja meikkaan. Ehkä se on sitten joku triggeri. 

Ap

Vierailija
30/35 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kauniimpi kuin muut ja ne on kateellisia ja luulee että yrität iskeä.

Vierailija
31/35 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisoikeudet pitää toteutua parisuhteessakin. Ei ole normaalia, että puoliso määrää kenen kanssa saa olla tekemisissä ja kenen kanssa ei.

Hölmö kommentti sinänsä, olisi järkevämpää puhua että meidän tasa-arvoisessa kulttuurissamme ei ole normaalia ...

Ehkä "lupia" ja "oikeuksia" ei kannata miettiä, vaan sitä että jos itse on introvertti eikä juurikaan vietä aikaa ystävien, varsinkaan vastakkaisen sukupuolen kanssa, niin olisi järkevintä että puoliso on samanlainen. En miehenä haluaisi extroverttia naista, sillä tätä kuitenkin häiritsisi minun introverttius ja päin vastoin.

Vierailija
32/35 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmö kommentti sinänsä, olisi järkevämpää puhua että meidän tasa-arvoisessa kulttuurissamme ei ole normaalia ...

Ehkä "lupia" ja "oikeuksia" ei kannata miettiä, vaan sitä että jos itse on introvertti eikä juurikaan vietä aikaa ystävien, varsinkaan vastakkaisen sukupuolen kanssa, niin olisi järkevintä että puoliso on samanlainen. En miehenä haluaisi extroverttia naista, sillä tätä kuitenkin häiritsisi minun introverttius ja päin vastoin.

Ei introvertti tarkoita yksinään nököttävää ihmistä, introverteilla on kyllä yleensä kavereita ja ystäviäkin.

Vierailija
33/35 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen vimma ap:lla on kahvitella ihmisten kanssa ja varsinkin parisuhteessa olevien miesten kanssa? En ymmärrä.

Vierailija
34/35 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan ok tavata heitä, mutta pidän sitä outona käytöksenä, että on sovittu tapaamisesta eikä vaimon osallistumisesta ei ole puhuttu mitään kunnes kahvilaan ilmestyykin sitten miehen mukana yhtäkkiä myös vaimo. Eri juttu on ilmoittaa jo heti alkumetreillä, että tulemme vaimon kanssa. Tai edes jossain vaiheessa. Ymmärrätkö eron?

Ap

Eri-  En oikeasti ymmärrä miksi sinua haittaa että mies ottaakin yllättäen vaimonsa/naisystävänsä mukaan. Jospa heidän keskinäinen ystävyys on etusijalla miehen arvomaailmassa, ja sinä olet random kaveri ulkokehällä.  Kuulostat sellaiselta rasittavalta "mutku me ollaan tosi hyvät ystävät"-tyypiltä.

Terveisin Itsekin sinkku

Vierailija
35/35 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menisit naimisissa olevan miehen kanssa kahville?

Siksi, että hän on mun pitkäaikainen kaverini. En tiennyt, että kaverisuhteet pitää lopettaa siinä vaiheessa, kun pariutuu.

Ap

Mikä kaveri oot  ollut sille? Panokaveri?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän