Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei harrasta seksiä koska hänen ei tarvitse miellyttää ketään.

Vierailija
30.04.2026 |

Vaimo ei kuulemma harrasta seksiä koska hänen ei tarvitse miellyttää ketään. Mihinkähän parisuhde perustuu. Siihen että molemmilla on hyvä olla. Molempien tarpeet huomioidaan. Kaiken kukkuraksi seksi ja läheisyys on kahden ihmisen välistä jakamista. Jaetaan läheisyys, rakkaus, yhteenkuuluvuus ja rakennetaan sitä yhteistä hyvää. Jos minä sanon, en pese pyykkejäsi, en lähde kanssasi lenkille tai leffaan, koska minun ei tarvitse miellyttää ketään. Mitä siitä tulee. Miksi edes hakeutua parisuhteeseen jos toisen hyvinvointi ei kiinnosta. Luulis että kun tekee asioita myös toinen huomioiden, itsekin saa jotakin. En ymmärrä. 

Kommentit (207)

Vierailija
81/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti seksi sinun kanssasi ei hänelle ole riittävän miellyttävää. 

Jos näin on, mikä naista pidättelee tuossa suhteessa?

Ehkä hän rakastaa miestään? 

No ei ainakaan tuo nainen sitten osaa rakastaa. Tai sitten hänen "rakkautensa" on täyttä pskaa. En sanoisi erityisesti rakastamalleni ihmiselle, että en halua miellyttää sinua, siksi en harrasta seksiä kanssasi.

Jos mies sanoisi naiselle, että en halua muistaa sinua syntymäpäivänäsi / en halua ilahduttaa sinua / en halua sinulle mitään mukavaa, koska minun ei tarvitse miellyttää ketään - niin kuka silloin tulkitsisi sen rakkaudenosoitukseksi?

Jos olisin ap, heittäisin tuon naisen luiskaan.

Vierailija
82/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tarvitse miellyttää. Kysy vaimoltasi onko orgasmin saaminen niin epämiellyttävää että ei halua sitäkään. Jos on niin vaihda akkaa. M40

Toki voi kysyä myös, että saako vaimo. Siis orgasmia, tai seksistä ylipäätään mitään muuta kuin vaivaa. Miksi vain vaimon pitäisi miellyttää miestä,  mutta miehen ei tarvitse miellyttää vaimoa, ei ainakaan sillä tavalla kuin vaimo haluaisi?

Tuotahan juuri käskin kysyä. Etkö osaa lukea? Käskin kysyä että onko orgasmin saaminen seksissä niin vastenmielistä että ei sen takia halua. Tottakai nainen hoidetaan aina ensin ja sitten miehen vuoro. Mutta eihän se riitä. M40

Lisään vielä että vähän outo kysymys sinänsä kun kuitenkin sen aika selkeästi huomaa itse saako vaimo vai ei. Ei sitä kosteuden määrää voi teeskennellä joka samanaikaisesti tulee kun vaimo saa. M40

Se vain ei ole riittävän miellyttävää sitten. 

Lisää pitkä koskettelusessio seksiin, puoli tuntia hyväilyä joka puolelle kehoa. Monelle naiselle on myös tärkeää tulla huomioiduksi myös seksin jälkeen, eli vartti sylissäpitoa ja silittelyä. 

Tuosta oli tutkimustakin, naisen suostuminen seksiin lisääntyy huomattavasti kun seksin jälkeen on hellittelysessio. 

Mitäpä jos se vaimo sanoo tuollaiseen ihan vain että ei halua. On näin sanottu ihan kaikkeen läheisyyteen. Ei kiinnosta se seksikään vaikka sen aikana saatu orgasmi on niin selvä että ihan sqruittaa saadessaan. Naiset ovat todella outoja. Jos itse olisin vastaava nainen olisin enemmän kuin onnellinen, kun miettii että osalle, isolle osalle naisista se orgasmi on ylipäätään harvinaista seksissä. M40

Että ihan squirttaa tämä mielikuvitusnaisesi :D

No sanotaan että jos pimppi on 50% kostea niin sen orgasmin jälkeen se valuu kosteutta. Ei sellaista voi teeskennellä. Ei auta väristä ja kiemurrella, voihkia jos ei kosteus muutu ollenkaan 😅 M40

Minun alapääni kosteustaso ainakin muuttuu kun sitä supistelen. Ei se mitään orgasmia minulle vaadi, jonkinasteisen kiihottumisen toki, mutta ei mitenkään erityistä. 

Mutta sen kyllä huomaa täriseekö nainen orgasmista ihan rentona ja kosteus ihan valahtaa hetkessä kuin että yrittää itse supistella ja väristä. En erityisemmin nauti ylipäätään naisesta joka supistelee teennäisesti seksin aikana. M40

Ei huomaa. Aivan samalla tavalla voi toimia. Sori nyt vaan. 

Sori nyt vain mutta kyllä minä huomaan. Tai sitten kyseenalaistan lukuisat naisten aidot orgasmit. En usko että se Tinder nainen saa orgasmin joka kerta kun häntä nuolen, vaikka kokenut olenkin. Kun on ollut elämäni aikana huomattavan monen naisen kanssa niin kyllä sen huomaa. Huomaa myös kuinka epäreilua seksi on naisten näkökulmasta, kaikki naiset eivät saa sitä orgasmia mitenkään, mutta osalle naisista se on niin helppoa. Yhteinen kemia aina vaaditaan toki. M40

Sori, mutta sinä et mitenkään voi tietää feikkaako toinen vaiko ei. On harhaista kuvitella muuta. Ainoastaan se ihminen, joka sen feikkauksen suorittaa, voi sen tietää. 

Ehkäpä paras ja oikeastaan ainoa tapa sinun sitä arvioida on se, että onko kumppanisi orgasmit aina yhtä voimakkaita ja samanlaisia. Jos ovat, niin todennäköisesti hän feikkaa, mutta sekään ei ole mikään varma merkki. Ja toki taitava feikkaaja osaa myös feikata monenlaisia orgasmeja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan tuo nainen sitten osaa rakastaa. Tai sitten hänen "rakkautensa" on täyttä pskaa. En sanoisi erityisesti rakastamalleni ihmiselle, että en halua miellyttää sinua, siksi en harrasta seksiä kanssasi.

Jos mies sanoisi naiselle, että en halua muistaa sinua syntymäpäivänäsi / en halua ilahduttaa sinua / en halua sinulle mitään mukavaa, koska minun ei tarvitse miellyttää ketään - niin kuka silloin tulkitsisi sen rakkaudenosoitukseksi?

Todella heikkoa tunneälykkyyttä jos vertaa syntymäpäivälahjaa seksiin. Seksiin ei koskaan tule suostua vain toista miellyttääkseen. Kyllä siitä pitää itsekin jotain saada irti jos haluaa pitää seksuaalisen terveytensä ja halukkuutensa kunnossa. 

Tämähän kuulostaa nimenomaan siltä, että vaimo on harrastanut seksiä miellyttääkseen ap:ta, ja siinä samalla harjoittanut oman seksuaalisuutensa. Tullut lukko vastaan kaiken sen miellyttämisen jälkeen. 

Vierailija
84/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tarvitse miellyttää. Kysy vaimoltasi onko orgasmin saaminen niin epämiellyttävää että ei halua sitäkään. Jos on niin vaihda akkaa. M40

Toki voi kysyä myös, että saako vaimo. Siis orgasmia, tai seksistä ylipäätään mitään muuta kuin vaivaa. Miksi vain vaimon pitäisi miellyttää miestä,  mutta miehen ei tarvitse miellyttää vaimoa, ei ainakaan sillä tavalla kuin vaimo haluaisi?

Tuotahan juuri käskin kysyä. Etkö osaa lukea? Käskin kysyä että onko orgasmin saaminen seksissä niin vastenmielistä että ei sen takia halua. Tottakai nainen hoidetaan aina ensin ja sitten miehen vuoro. Mutta eihän se riitä. M40

Lisään vielä että vähän outo kysymys sinänsä kun kuitenkin sen aika selkeästi huomaa itse saako vaimo vai ei. Ei sitä kosteuden määrää voi teeskennellä joka samanaikaisesti tulee kun vaimo saa. M40

Lisää pitkä koskettelusessio seksiin, puoli tuntia hyväilyä joka puolelle kehoa. Monelle naiselle on myös tärkeää tulla huomioiduksi myös seksin jälkeen, eli vartti sylissäpitoa ja silittelyä. 

Tuosta oli tutkimustakin, naisen suostuminen seksiin lisääntyy huomattavasti kun seksin jälkeen on hellittelysessio. 

Tuo saattaa ollakin ettei sessio ole vaimolle miellyttävää. Minkälaisia juttuja sänkykammarissa ap harrastaa? Onko kaikki jostain nettipor*osta otettua missä naisen tyydyttäminen on sivuseikka tai naiselle jopa väkivaltaista.

Tai haluuko mies aina sinne kakkoseen? Siitähän ei nainen mitään orkkuja saa ett jos teillä se touhu on vaan sun omien tarpeiden tyydyttämistä niin eipä ihme jos ei vaimo haluu.

Vierailija
85/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimon seksihalut katosivat kun vähensin kalliiden lahjojen, ravintolaillallisten ja matkojen ostamista. Ai miksi, koska asuntolainan korkoihin alkoi mennä enemmän rahaa ja työstä saatavat bonuksetkin vähenivät. Kyllähän toki ymmärrän että paksu lompakko on tärkeä osa miehen viehättävyyttä.

M45

Mulla vaimo antoi seksiä vain jos laitoin lapset mummolaan ja vein hänet illalliselle ravintolaan ja sitten hienoon hotelliin. Seksi oli kuin palkinto tuosta. Joskus kävi niin että ravintola tai hotelli ei ollut hyvä, seksi jätettiin väliin.

Vaikka olenkin aika hyvätuloinen niin ei minullakaan nyt ole jatkuvasti tuollaiseen varaa. Otin eron ja löysin mukavan naisen joka tykkää seksistä ihan kotona.

Vierailija
86/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä muuten hauskaa yhdessä? Mitä kivaa teette yhdessä vapaa-ajalla? Vitsailetteko? Nauratteko yhdessä? 

Usein seksi ei maistu jos ei pidä puolisoaan hauskana ja viehättävänä muutenkin kuin vain pedissä. 

Tämä! Nauraminen on todella tärkeää! Ja yhteinen kiva tekeminen. Pitää olla sitä yhteistä aikaa jotta seksi kiinnostaa. 

Juuri näin. Meillä on treffi-ilta kerran viikossa, ja sen päälle ei koskaan seksiä. Sen jälkeen kun on yhdessä viettänyt hauskan, seksittömän treffipäivän niin seksi aina alkaa maistua. Ja näitä pitää olla riittävän usein. Pitää parisuhteen kunnossa. Jos parisuhdetta ei huolla niin se seksikään ei maistu. Yhdessä pitää olla mukavaa. 

Se pitää olla miehellekkin hauskaa. Jos treffit tarkoittavat käyntiä ulkona syömässä, elokuvat, kahvilat jne. Alkaa se taas olla miehelle nopeasti todella vastenmielistä puuhaa. Siinä kun ei ole koskaan mitään hauskaa. Olen eri kuin AP mutta itselläni esim vaimo joskus alkoi vaatia tuollaisia ja suuttui kun sanoin että joo voidaan me mennä mutta haluan sitten vastapainoksi vähän omaa-aikaa. Ihan kuin minun olisi pitänyt automaattisesti tykätä ja saada nautintoa käydessä ulkona syömässä vaimon kanssa, mutta kun koin sen vähän tylsänä ja ahdistavana minulle oli aihetta suuttua

Niin, pitää keksiä sellaista josta molemmat pitävät. Me laitetaan usein pitkän kaavan kautta hyvää ruokaa, maistelemme juustoja, pelaillaan lautapelejä, käymme pyörälenkeillä, ravintoloissa ja teatterissa (kyllä, molemmat niistä pitävät), kesäisin saatamme vuokrata kajakit tai soutuveneen... Musiikkia käymme kuuntelemassa aina kun joku mielenkiintoinen bändi tulee keikalle. Olemme myös käyneet tuulitunnelissa, ajamassa cartingia ja jousiammunnassa. 

Arjessa käymme juoksulenkillä yhdessä 2-3 kertaa viikossa. 

Jos ei mitään yhteistä kivaa tekemistä keksi, niin sitten ehkä se kumppani ei ole oikea? Jos toisen kanssa ei ole hauskaa koskaan niin aika ankeilla kantamilla on parisuhde, eikä mikään ihme jos se seksikään ei maistu. 

Miksi kukaan olisi parisuhteessa jossa ei ole kivaa yhteistä tekemistä? 

Eli ei sen kummempia treffejä vaan sitä perus yhdessä tekemistä joka on tärkeää 

Mikä sun mielestä sit on treffejä jos nuo ei ole? Mä olen juuri tuollaisilla treffeillä aina käynyt seurustelukumppanien kanssa... 

Vierailija
87/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkäät pihtarit jää lopulta yksin. Fakta.

Onko sinkkuna olo jotenkin huonompaa sinusta? Itse olen valinnut sinkkuuden, kun koin parisuhteissa jääväni pahasti miinukselle.

Onhan se jos hyvään parisuhteeseen vertaa. Esim vaikka juuri se seksi. Olen itse ollut elämäni aikana yli sadan naisen kanssa ja muutamassa pitkässä suhteessa kuten 16 vuotta. Seksiä on ollut paljon esim Tinder naisten kanssa tai vastaavia lyhyitä juttuja, koskaan se ei ole ollut sellaista samanlaista kiimaista ja rentoa joka on tehnyt ihan hulluksi niin kuin niissä pitkissä suhteissa. Sellaista hidasta kiihottamista kaiken aikaa jossa lopuksi on molemmille ihan parasta nautintoa. Sellainen ei onnistu koskaan lyhyissä jutuissa, harvan naisen kanssa löytyy samantien yhteinen kemia sängyssä, kaikki kosketukset just oikeaan kohtaan ja oikealla voimalla, toistot että tulee se nautinto, vielä se että ei jännitän ollenkaan. Se on niin eri maailma pitkässä suhteessa kuin niissä säädöissä että huhhuh! M40

Vierailija
88/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on yliarvostettua muutenkin. Näkeehän sen nuorisostakin, kun enemmän koskettelevat puhelimiaan kuin kaverin elimiä.

Kun musta tuli keski-ikäisenä miehenä saavutettuani miehuuden huipun ja soturiuden korkeimman pestin, niin koin valon. Minusta tuli feministi. 

Kun näet asiat oikein, niin seksi ja seksuaalisuus näyttäytyykin ihan oksettavana ja turhana juttuna. 

Sitä joskus nuorempanakin tajusi sen, kun lähdettiin miesporukalla ryyppäämään, niin kaikki totesi että tänään unohdetaan pillut kokonaan ja ollaan too drunk to fuck. 

Seksi on mieheltä vain vallankäytön muoto ja väkivaltaa. Meidän miesten pitäisi lopettaa seksi kokonaan. Ei naiset halua sisimmissään seksiä. Ne jotka haluaa,  haluaa vain miellyttää miestä ja saada lapsia. Muinaiset paavin alaiset oli oikeassa. He näki syvälle totuuteen että seksi on synti jopa avioliitossa. 

Yrittäkää luopua riippuvuuksista. Seksi on ihan samalainen riippuvuus kuin huumeriippuvuus. Se on sairaus yksiselitteisesti!

Vierailija
89/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo saattaa ollakin ettei sessio ole vaimolle miellyttävää. Minkälaisia juttuja sänkykammarissa ap harrastaa? Onko kaikki jostain nettipor*osta otettua missä naisen tyydyttäminen on sivuseikka tai naiselle jopa väkivaltaista.

Tai haluuko mies aina sinne kakkoseen? Siitähän ei nainen mitään orkkuja saa ett jos teillä se touhu on vaan sun omien tarpeiden tyydyttämistä niin eipä ihme jos ei vaimo haluu.

Ai ei nainen saa anaalista orkkua?

Miksi mun panokaveri sitten aina haluaa että tuun lopuksi kakkoseen? Ensin vaginaalia aikansa kunnes vaatii anaalia.

Vierailija
90/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole koskaan miehet huomanneet, kun olen teeskennellyt syystä tai toisesta :D Aina naurattaa nämä "selvinnäkijämiehet".

Tämä. Koskaan eivät huomaa. Nykyisen kanssa onneksi ei siihen ole tarvetta. 

Aika ylimielistä kuvitella, ettei yksikään mies koskaan huomaisi teeskenneltyä orkkua. Tiedättekö, kaksikin voi teeskennellä. Nainen orgasmin ja mies että uskoi sen.

Olen miehenä myös kerran kokeeksi feikannut orgasmin. Meni täydestä läpi. Tosin aika nopeasti nainen huomasi huijauksen kun spermaa ei valunut ollenkaan. 

Minä tapailin nuorena miehenä itseäni vanhempaa yh-äitiä. Kun oli pantu minuutti ja halusin vain vaihtaa vähän rytmiä hän kysyi "tuliks sulta jo". Joka kerta sama juttu. M40

Vierailija
91/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkäät pihtarit jää lopulta yksin. Fakta.

Onko sinkkuna olo jotenkin huonompaa sinusta? Itse olen valinnut sinkkuuden, kun koin parisuhteissa jääväni pahasti miinukselle.

Onhan se jos hyvään parisuhteeseen vertaa. Esim vaikka juuri se seksi. Olen itse ollut elämäni aikana yli sadan naisen kanssa ja muutamassa pitkässä suhteessa kuten 16 vuotta. Seksiä on ollut paljon esim Tinder naisten kanssa tai vastaavia lyhyitä juttuja, koskaan se ei ole ollut sellaista samanlaista kiimaista ja rentoa joka on tehnyt ihan hulluksi niin kuin niissä pitkissä suhteissa. Sellaista hidasta kiihottamista kaiken aikaa jossa lopuksi on molemmille ihan parasta nautintoa. Sellainen ei onnistu koskaan lyhyissä jutuissa, harvan naisen kanssa löytyy samantien yhteinen kemia sängyssä, kaikki kosketukset just oikeaan kohtaan ja oikealla voimalla, toistot että tulee se nautinto, vielä se että ei jännitän ollenkaan. Se on niin eri maailma pitkässä suhteessa kuin niissä säädöissä että huhhuh! M40

Sinä kuullostat mieheltä, jonka kokemus rajoittuu oikeaan ja vasempaan käteen.

Myös laskutaitosi on huono.

Vierailija
92/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimon seksihalut katosivat kun vähensin kalliiden lahjojen, ravintolaillallisten ja matkojen ostamista. Ai miksi, koska asuntolainan korkoihin alkoi mennä enemmän rahaa ja työstä saatavat bonuksetkin vähenivät. Kyllähän toki ymmärrän että paksu lompakko on tärkeä osa miehen viehättävyyttä.

M45

Mulla vaimo antoi seksiä vain jos laitoin lapset mummolaan ja vein hänet illalliselle ravintolaan ja sitten hienoon hotelliin. Seksi oli kuin palkinto tuosta. Joskus kävi niin että ravintola tai hotelli ei ollut hyvä, seksi jätettiin väliin.

Vaikka olenkin aika hyvätuloinen niin ei minullakaan nyt ole jatkuvasti tuollaiseen varaa. Otin eron ja löysin mukavan naisen joka tykkää seksistä ihan kotona.

Sellainen tarina irtosi. 😂

Vierailija
93/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun panokaveri sitten aina haluaa että tuun lopuksi kakkoseen? Ensin vaginaalia aikansa kunnes vaatii anaalia.

Mielikuvituskumppania ei lasketa.

Vierailija
94/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksillä ei ole hyvinvoinnin kanssa mitään tekemistä se on vain typerää pillun vinkumista.

Vierailija
95/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksillä ei ole hyvinvoinnin kanssa mitään tekemistä se on vain typerää pillun vinkumista.

Seksiä se sooloseksikin on.

Vierailija
96/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jospa apn vaimo ei ole koskaan saanut orgasmia? 

En minäkään ole ikinä saanut yhdynnässä orgasmia,mutta silti olen aina suostunut seksiin mieheni kanssa.

Minä haluan suoda miehelleni  sen nautinnon,jonka hän tarvitsee hyvinvointiinsa.

Miehen hyvinvointi edistää koko perheen hyvinvointia.Ei se minulta ole mitenkään pois,päinvastoin.

Näissäkin asioissa viisas pääsee helpommalla.

Oikeassa olemisen pakkomielle ei tuo onnea kenellekään.

Eikä ylpeys tai itsekkyys kanna pitkälle missään asiassa.

Vierailija
97/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella heikkoa tunneälykkyyttä jos vertaa syntymäpäivälahjaa seksiin. Seksiin ei koskaan tule suostua vain toista miellyttääkseen. Kyllä siitä pitää itsekin jotain saada irti jos haluaa pitää seksuaalisen terveytensä ja halukkuutensa kunnossa. 

Tämähän kuulostaa nimenomaan siltä, että vaimo on harrastanut seksiä miellyttääkseen ap:ta, ja siinä samalla harjoittanut oman seksuaalisuutensa. Tullut lukko vastaan kaiken sen miellyttämisen jälkeen. 

No sitten se pitäisi artikuloida tarkemmin.

On aika huonoa käytöstä vain todeta, että pidä näppisi erossa minusta, en halua miellyttää sinua.

Vierailija
98/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvää seksiä ja orgasmia, hellyyttää ja kosketusta osaa kaivata jokainen. Taitaa olla jokin pielessä näissä nyt. Jutelkaa avoimesti. Jos ei puhe suju, erotkaa. Koska puhumatta ei mikään suju, seksikään. Ihminen on huono arvaamaan, keskinäistä keskustelua tarvitaan toisen halujen tai niiden puutteen ymmärtämiseen.

Vierailija
99/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99,9 prosenttia naisista ei saa kuin kipua kakkosesta. Todella harva siitä nauttii. Äärimmäinen harvinaisuus sinulla. 

Vierailija
100/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollesi riittää läheisyys ilman seksiä parisuhteessa. Rusinat pullasta taktiikka, mutta omapa on ongelmasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä