Raitista vappua
Läträämiset pois.
Juodaan simaa ja kahvia, limsaa tai mehua.
Ei kukaan tarvitse alkoholia.Sen juomisessa ei ole mitään hienoa, eikä järkiä.
Tuhoaa aivosoluja!
Kaikilla on kivaa kun ei humalaiset örise ympärillä.
Kommentit (42)
Minullakin on Vappu selvinpäin. Eka ikinä; olen alkoholisti 47v ja lopetin 9kk sitten juomisen. Kun olen jo onnistunut joulun, uudenvuoden ja syntymäpäiväni juhlimaan selvin päin, niin pystyn siihen myös vappuna. Mukavaa ja rauhaisaa vappua palstalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on Vappu selvinpäin. Eka ikinä; olen alkoholisti 47v ja lopetin 9kk sitten juomisen. Kun olen jo onnistunut joulun, uudenvuoden ja syntymäpäiväni juhlimaan selvin päin, niin pystyn siihen myös vappuna. Mukavaa ja rauhaisaa vappua palstalaisille.
Varmasti pystyt, hyvää vappua!
Mulla myös. Töissä iltavuoro ja kymmeneltä pääsen kotiin. Vappupäivällä punttisalille ja pitkä treeni! 💪
M39
Itselläni suuri tuttavien joukko jotka eivät koskaan käytä alkoholia, ei arjessa ei juhlassa.
Miksi ihmeessä pää ja keho ja mieli pitäisi sekoittaa myrkyllä?
Täysin järetöntä.
Kaikenmaailman kilistelyt ja kippistelyt, nehän on niin teennäisiä ja koomisia.
Vappua voi juhlistaa ilolla, ottaen kevättä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni suuri tuttavien joukko jotka eivät koskaan käytä alkoholia, ei arjessa ei juhlassa.
Miksi ihmeessä pää ja keho ja mieli pitäisi sekoittaa myrkyllä?
Täysin järetöntä.
Kaikenmaailman kilistelyt ja kippistelyt, nehän on niin teennäisiä ja koomisia.
Vappua voi juhlistaa ilolla, ottaen kevättä vastaan.
Myrkytön päihde on suomessa laitonta. Laittomista päihteistä se myrkytön on yleisin. Kieltoon ei ole oikeita syitä niin siksi kieltoon on keksitty tekosyitä.
Ei helvetissä. Skumppaa on 4 pulloa ja olutta pari laatikkoa. Rillumarei, kaksi päivää menee niin että hujahtaa.
Glada vappen!
Kiitos! Itselleni taitaa kuulua tähän vapunaattoon joku mocktail tai alkoholiton kuohari. Katsotaan, mitä kaupasta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Onnea hyvästä päätöksestä. Raittiina on ihmisen hyvä olla. Toivottelen myös hauskaa vappua kaikille.
Plussasin toissapäivänä, joten selvinpäin olen 😊
Onneksi tänään normaali työpäivä iltavuoroon ja eipä taida huomenna tulla otettua mitään. Munkkia ja simaa ja vapaapäivää lasten kanssa. M40
Olen juonut kaljaa joka ilta ainakin kuukauden päivät. Tänään lopetan tilipäivän kunniaksi kokonaan alkoholijuomien kittaamisen. Ostan hyvää ruokaa mieluummin. M40
Melkein raitista täältäkin. Pari olutta otan ja saunon, ei huvita enää läträtä. Nuorempana jaksoi mutta aikansa kutakin.
M56
Tottakai !
Jo yli 20vuotta p a r a s t a Wappua ( ja joka päivä) .
Raittiisti.
Vappuna pitää jokaisella olla Kiinalainen kyykky känni, eteen päin ei pääse kuin otsanahkaa rypistelemällä.
Täällä nautitaan hyvästä ruoasta, ilman alkoholia. Huomenna mennään vapputorille.
Lasten ei tarvitse olla seurueessa jossa yksikään juo alkoholia.
Heillä on oikeis turvalliseen oloon.