Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auer : Kaikki syytteet hylätty!!!

Vierailija
29.04.2026 |

Sijaisvanhemmat käskeneet lasten puhua paskaa!

Kommentit (895)

Vierailija
821/895 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anneli-fanit täällä vauhdissa. 

Luultavasti Anneli itse, hänhän on tottunut vastailemaan perhekerhoissa 

HAH, 20 vuoden piinan jälkeen vauvapalstalla. Oletko noin hukassa

Kyllä hän kävi päivystämässä täällä ennen oikeudenkäyntiä. Samoin kävi vuorollaan kaikki m*nfosta tutut Auer-fanit sekä varmaan joku lapsistakin. Tässä on isot rahat kyseessä, joten mielipiteen muokkaus on ollut tärkeää. 

Vierailija
822/895 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kukahan tästä eniten hyötyy, miljoonakorvaukset mielessä. 

Mitenkähän Anneli tästä on hyötynyt, menetti lapsensa joille tehtiin hirveitä asioita sijaisperheessä, menetti miehensä ja häntä syytettiin murhasta. 
Istui vuosia linnassa syyttömänä.

Aika puupää saa olla jos suostuu vaihtamaan osia hänen kanssaan saadakseen EHKÄ miljoonan

Mainitsinko hänet?

No kuka muu tässä miljoonakorvauksia on saamassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/895 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykyään enää jaksa seurata Auerin juttua mutta luojan kiitos tämä vääryys nyt edes saatiin oikaistua. Kun tiesin jutusta aikanaan niin paljon, oli traumaattista seurata miten Aueria vuosi toisensa jälkeen oikeusmrhattiin. Kamalia hetkiä oli paljon, mutta yksi pahimpia oli se kun lasten sijaisperheessä kehittelemät tarinat julkaistiin surmajutun osalta ja oli selvääkin selvempää että tarinat ovat surmajutun puolella aivan sataprosenttisesti mielikuvituksen tuotetta. Ja että joku aikuinen ihminen oli kylmän rauhallisesti päättänyt hyväksikäyttää lapsia tällä lailla oikeuslaitoksen pelinappuloina, vaikka tarinoissa ei ollut päätä eikä häntää eikä mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Ja samojen tarinoiden pohjalta kuitenkin tuomittiin suljettujen ovien takana seksuaalirikoksista samalla lailla aivan mielikuvituksellisten tarinoiden perusteella. 

Vierailija
824/895 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen köyhä ihminen. Nyt toivon, että minua syytettäisiin jostain rikoksesta ja joutuisin vankilaan. Myöhemmin selviäisikin, että olen syytön ja simsalabim - minusta tulee miljonääri.

Mikään raha ei tuo onnea. 

Vierailija
825/895 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nyt pääsisi elämäänsä jatkamaan. 

Parasta se on kaikille haudata häneen kohdistuvat jutut, koska ei niistä mitään täyttä selvyyttä koskaan saada. Saisi se joku eritysissyyttäjäkin, joka meinaa valittaa, jo relata.

Nyt tarttisi saada se Jukan tappaja selville. Olisi niin kuin korkea aika laittaa kaikki paukut siihen.

Luuletko että Anneli laittaa paukkuja murhan selvittelyyn heh? Jos Annuli saa rahat et kuule hänestä enää pihaustakaan. Ei ole tähänkään mennessä laittanut rikkaa ristiin. 

Normaali-ihmistä kauhistuttaisi elää pelon vallassa että murhaaja ( jonka olet nähnyt silmästä silmään) olisi vapaalla jalalla, mutta siitä hän ei virkkaa sanaakaan. 

Eihän se nyt Annelin homma ole vaan poliisin se murhan selvittäminen. 

Kummallisia valehtelet, kun Annelihan nimenomaan on koko tämän ajan toivonut murhatutkinnan uudelleen avaamista. Hän on myös omasta mielestään selvittänyt, kuka murhaaja on, ja tehnyt tämän selväksi. 

Tämä.

Tuo todistaa että Anneli Auer on syytön.

Murhaaja ei ikinä vaatisi uutta tutkintaa.

Vierailija
826/895 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän kävi päivystämässä täällä ennen oikeudenkäyntiä. Samoin kävi vuorollaan kaikki m*nfosta tutut Auer-fanit sekä varmaan joku lapsistakin. Tässä on isot rahat kyseessä, joten mielipiteen muokkaus on ollut tärkeää. 

Todistahan väitteesi

Vierailija
827/895 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lukenut yhtäkään lehtijuttua tästä aiheesta. Oli miten oli, yksikään oikeuskäsittely ei saisi kestää näin pitkään.

Vierailija
828/895 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvausvelvollinen pitäisi olla tämä syövän terminaalivaiheelta näyttävä syyttäjä.

Vierailija
829/895 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä olen itse havainnut niin yksioikoiset ihmiset uskovat Annelin syyllisyyteen ja elämää jotenkin tajuavat taas siihen että Annelia kohtasi oikeusmurha.

Vierailija
830/895 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet! 

Vierailija
831/895 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viime vuosina enää seurannut Aueria koskevia keskusteluja täällä, mutta vuosia osallistuin keskusteluihin ja se oli varmaa ettei Auer kirjoitellut silloin täällä. Olisin kyllä huomannut jos olisi.

Vierailija
832/895 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta murhasta; jos järjellä ajattelee että yöllä joku tulee makuuhuoneeseen niin pimeässä ei kyllä pysty lyömään vain summamutikassa toista puolisoa laittamatta valoja ja jos valot laittaa niin Annuli olisi nähnyt sen tappajan ja voinut puolustaa miestään. Mistä se tappaja tiesi missä huoneessa Jukka nukkui kun huoneita oli useita ? Ettei tappanut muita ? 

Uskomaton stoori. 

Puukottiko auer itse itseään. Oli aika syvä haava

Kyllä Anneli teki itse itselleen sen ilmarinnan. Ensin hän varmisti häkeltä, että onhan ambulanssi varmasti tulossa. Pisto oli juuri siinä kohtaa vasemmalla, johon itse oikealla kädellä osuisi. 

Vierailija
833/895 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvausvelvollinen pitäisi olla tämä syövän terminaalivaiheelta näyttävä syyttäjä.

Syövän kustannuksella ei saa leikkiä mutta tämä syyttäjä näyttää ihmiseltä jolla ei ole mitään sielua.

Vierailija
834/895 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys sille, että joku satunnainen tyyppi olisi murtautunut taloon jossain maaseutulähiössä ja sitten kadonnut kuin tuhka tuuleen teilattuaan Jukka S. lahden on äärimmäisen pieni. Mutta koska poliisi teki tutkinnan alkuvaiheessa amatöörimäisiä virheita ja piti tiukasti kiinni ulkopuolisen hyökkääjän tutkintalinjasta, niin menetettiin kallisarvoista aikaa ja mahdollisesti myös todisteita. Siinä vaiheessa kun KRP otti asian käsiteltäväkseen oli jo liian myöhäistä. Jos murha joskus ratkeaa, mitä epäilen, niin se tapahtuu tunnustuksen (suora tai epäsuora) tai sitten aihetodisteiden kautta. Tuomiolle tuskin kukaan joutuu. dna jälkiähän ei paikalta saatu, joten siitäkään ei ole apua.

Sen sijaan tämä seksuaalirikosasia oli mielestäni aivan älytön juttu. Heti tuli mieleen, että kun murhaoikeudenkäynti meni metsään, niin tämä oli keitetty kokoon kostoksi paikallisten viranomaisten taholta. Sitä mieltä olin silloin ja olen nyt.

Vierailija
835/895 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kukahan tästä eniten hyötyy, miljoonakorvaukset mielessä. 

Mitenkähän Anneli tästä on hyötynyt, menetti lapsensa joille tehtiin hirveitä asioita sijaisperheessä, menetti miehensä ja häntä syytettiin murhasta. 
Istui vuosia linnassa syyttömänä.

Aika puupää saa olla jos suostuu vaihtamaan osia hänen kanssaan saadakseen EHKÄ miljoonan

Noin kun miettii niin on järkeenkäypää ettei kukaan tekisi noin. Mutta on myös järkeenkäypää ettei kukaan tule nukkuvien, viattomien ihmisten makuuhuoneeseen pikkupaikkakunnalla tappamaan kilttiä perheenisää, eikö vaan? Jos olisi ollut rikollinen, huumediileri tai olisi löydetty jotain, pientäkin syytä murhalle niin olisi helpompi uskoa Annelin syyttömyyteen. Nyt ei ole. 

Vierailija
836/895 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta murhasta; jos järjellä ajattelee että yöllä joku tulee makuuhuoneeseen niin pimeässä ei kyllä pysty lyömään vain summamutikassa toista puolisoa laittamatta valoja ja jos valot laittaa niin Annuli olisi nähnyt sen tappajan ja voinut puolustaa miestään. Mistä se tappaja tiesi missä huoneessa Jukka nukkui kun huoneita oli useita ? Ettei tappanut muita ? 

Uskomaton stoori. 

Puukottiko auer itse itseään. Oli aika syvä haava

Kyllä Anneli teki itse itselleen sen ilmarinnan. Ensin hän varmisti häkeltä, että onhan ambulanssi varmasti tulossa. Pisto oli juuri siinä kohtaa vasemmalla, johon itse oikealla kädellä osuisi. 

Voi höpönpöpönpöppö taas.... 

Vierailija
837/895 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se selitetään että ko pariskunta ei ole hirveätä haloota pitänyt jos olivat syyttömänä linnassa? En vaan muista että olisivat hirveästi uhriutuneet, joten jotain perää täytyi lasten kertomuksissa olla. Toisaalta olen miettinyt ja kehoran kaikkia miettimään, mitä yksityiskohtia muistatte omisra kertomuksistanne mitä ootte kertoneet vaikka alle kouluikäisenä tai ylipäätään lapsen iässä, itse en muista yhtään mitään. Yleensä tuon tyylin tapauksessa on jotain perää.

Vierailija
838/895 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain sairasta tuossa koko porukassa on. On ollut ennen murhaa ja sen jälkeen.

Siinä naisessa on jotain todella kylmäävää. Eihän se mikään rikos ole, ja meitä mahtuu moneen junaan (ja jotkut jää asemallekin). Mutta jotain sellaista hänessä on, mikä saa ajattelemaan etten haluaisi jäädä hänen kanssaan yksin esim. mihinkään mökkivklpun viettoon. Muistan joskus katsoneeni hänen haastattelunsa ja oli jotenkin tosi tunteettoman ja kylmän oloinen siinäkin. Toki kaikkihan eivät näytä tunteitaan (ja mehän ollaan Suomessa), mutta luulisi että jos puhut puolisosi raa'asta murhasta niin vaikea siinä olisi naama peruslukemilla olla, ainakin itselläni. 

Minun mielestäni taas mökkiviikonloppu hänen kanssaan ei kuulostaisi millään tavalla pelottavalta. Keksin paljon pelottavampiakin mökkikavereita, kuten vaikka Porin poliisit tai muut hihhulit.

Vierailija
839/895 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahaa tulee taas!

Mikään rahamäärä ei ikinä korvaa kärsimystä, oikeusmurhaa, syyttömänä vankilaan joutumista, tuhottua elämää ja menetettyä perhe-elämää, jonka Anneli Auer on joutunut kokemaan.

Tämä koskee myös Auerin lapsia. Myös lapset ovat oikeusmurhan uhreja.

Vierailija
840/895 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Helppoa rahaa Annelille???? Menetti lapsensa eikö saanut elää heidän kanssa heidän lapsuuttaan. Istui syyttömänä vankilassa vuosia. Häntä on haukuttu vuosikausia keskustelupalstoilla.."

Kyllä Anneli sai olla yhteydessä suosikkilapseensa koko ajan. Pojasta hän ei kai koskaan oikein väittänytkään, vaan saattoi noin vain pahoinpidellä hänen kasvonsa mustelmille niin, että jopa Jens kauhisteli. 

Ennen purkutuomiota keskustelupalstoilla oli lähinnä vain Auer-fanien ylläpitämää keskustelua. Itse hän on pysytellyt julkisuudessa. Minä esimerkiksi en ollut kirjoitellut Annelista mitään minnekään kymmeneen vuoteen. Turha siis väittää, että on ollut koko tämän 20 vuotta väärin perustein uhrina ja pyrkiä siten nostattamaan taas koppikorvausten päiväsummaa.

Ei pidä unohtaa Auerin kirjakiertuetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan