Auer : Kaikki syytteet hylätty!!!
Kommentit (830)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa tulee taas!
Ja pitääkin tulla, ja PALJON!
Mistä hinnasta menisit itse vuosikausiki vankilaan, olisit valtakunnan yleinen sylkykuppi ja saisit uhkailuja, menettäisit mahdollisuuden tehdä työtä palkkatyöntekijänä ja yrittäjänä, puhumattakaan että menettäisit omat lapsesi
Mistäkö hinnasta? No siitä että tunnustaa, kärsii sen 4 v ja saa lapset takaisin, vaihtaa nimen ja menee töihin, hänhän on ekonomi
Vapaus on sen hinta.
Vierailija kirjoitti:
hyvin usein nämä käräjäoikeuden tuomiot on vääriä, tehty mielettömässä kiireessä, hutkien ja hutaisten, paneutumatta itse asiaan kovin kummoisesti. Varmasti tuomio muuttuu KO:ssa, AINA muuttuu.
Olet siinä oikeassa että moni tuomio muuttuu eri oikeusasteissa.
Tämä ei kuitenkaan ole sellaimen keissi.
Vierailija kirjoitti:
Miten nyt sitten tuon miehen eli Jens Kukan osalta, kun selvisi, että lapset olivat valehdelleet niin miten kai hänenkin tuomio puretaan?
Näinhän se on, että Ihle ikään kuin unohdetaan kaikessa. Mielestäni tuomarit eivät nyt ottaneet kunnolla huomioon sitä, että Jens on tässä voinut olla aktiivisena mukana eikä vaan Annelin käsipuolessa olleena viattomana deittinä. Lapset osasivat kuitenkin kuvailla hänet uskottavasti pääasiallisena tekijänä ja Annelin taas tyypillisenä apurina. Miksei haluta nähdä tätä kokonaiskuvaa vaan tartutaan pelkkiin dildoihin ja kirsikoihin?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi syyttäjä valittaa.
Nolaisko itsensä...No,kenties.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään lapsi ei lähde syyttämään äitiään tai muutakaan läheistään seksuaalisesta hyväksikäytöstä, jos ja kun sitä ei ole oikeasti tapahtunut. Toisin päin kylläkin lapsi voi lojaalisuuttaan valehdella, että äiti tai isä tjm. läheinen ihminen ei ole tehnyt yhtään mitään.
Kuitenkin maine on mennyt koko perheeltä tämän myötä. Ja tietyt ihmissuhteet eivät tule pelittämään tämänkään jälkeen, vaikka syytteistä vapaudetut saisivat miljoonakorvaukset.
Älä viitsi. Tiedetään nimenomaan lukemattomia tapauksia, missä lapset on johdateltu kertomaan vanhempien hyväksikäyttäneen, vaikkei sellaista ole tapahtunut.
Mistä tiedöt ettei ole tapahtunut?
Annelin olisi kannattanut tunnustaa, kertoa että pienlapsiarjessa meni hermo ukkelin iltamenoihin ja selittää ettei tarkoittanut sitä. Sitten olis kirjoittanut kirjan, olisi saanut myötätuntoa eikä lasten olisi tarvinnut käydä läpi helvettiä. Mitä väliä jos kulissit olisivat romahtaneet, tilapäisesti ?
Vierailija kirjoitti:
Annelin olisi kannattanut tunnustaa, kertoa että pienlapsiarjessa meni hermo ukkelin iltamenoihin ja selittää ettei tarkoittanut sitä. Sitten olis kirjoittanut kirjan, olisi saanut myötätuntoa eikä lasten olisi tarvinnut käydä läpi helvettiä. Mitä väliä jos kulissit olisivat romahtaneet, tilapäisesti ?
Auer tunnusti. Oikeuden päätöksestä voit lukea mitä tuomarit siitä tuumasivat.
Vierailija kirjoitti:
Anneli-fanit täällä vauhdissa.
Luultavasti Anneli itse, hänhän on tottunut vastailemaan perhekerhoissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä ..... Joku tuossa naisessa on aina, läpi vuosien hämännyt. Ehkä joku sellainen viilipyttymäinen rauhallisuus, tyyneys, ilmeettömyys. Ehkä se oikea totuus ei tule koskaan ilmi. Ehkä se on jossain välimaastossa? Niin, ja kuka tappoi hänen puolisonsa?
Yksi tunnettu amerikkalainen kehonkielen asiantuntija on todennut, että naiset osuvat miehiä paremmin oikeaan tällaisten intuitiivisten tuntemusten suhteen. Hyvin moni on kertonut, että Auerissa tuntuu olevan "jotain". Ei siitä ole tietenkään näytöksi oikeuteen, mutta ei intuitiota kannata täysin tyrmätäkään.
Oletko noin sekaisin vai nauttinut ”jotain”, joka aiheuttaa tuollaisia harhoja?
Kerroin vain, mitä yksi tunnettu kehonkielen asiantuntija on todennut intuitiosta ihmisten kohtaamisessa. Miksi tartut minun persoonaani? Etkö keksi mitään asiaan liittyvää argumenttia?
Saisiko ”yhden tunnetun kehonkielen asiantuntijan” nimen ja koulutuksen?
Ja jos on vähänkään kärryllä länsimaisesta riippumattomasta oikeulaitoksesta ja oikeudenkäynneistä, painaa tuomioissa akateemiset ansiot, esim. oikeuspsykologin ja THL:n asiantuntijoiden lausunnot ja todistelut. Itseoppineiden kehonkielen asiantuntijoiden intuitioita tai astrologeja siellä ei kuunnella.
Ja ihan vinkiksi, kannattaisi tutustua oikeuspsykologiaan; saattaa tulla yllätyksenä, että tämän alan asiantuntijoilla on kyky tulkita kehonkieltä, mutta taustalla on vaativat akateemiset opinnot eikä ”intuitiot”.
Anneli-fanit ovat kiihkeästi idolinsa puolella. Vaikka itse tunnustanut lyöneensä lastaan. Siinä oikein esikuva. Kukkiksesta puhumattakaan. Toivottavasti syyttäjä valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anneli-fanit täällä vauhdissa.
Luultavasti Anneli itse, hänhän on tottunut vastailemaan perhekerhoissa
On täällä harhaista sakkia 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka murhasi Jukan? Käsittääkseni tekijästä ei löytynyt DNA-jälkiä.
Jos joku tulee kotiisi väkivaltaisesti ja iskee puukolla tms satoja kertoja,
niin fysiikan lakien mukaisesti DNA-jälkiä on jäätävä. Tähän kysymykseen
haluaisin oikealta esim. jenkkiasiantuntijalta vastauksen.
Suomalaiset tutkijat ovat niin sikasurkeita, että hävetää.
Eikös tämä ole konkreettinen todiste?
Eikun jotain kuituja oli, ja oliko niissä sitä vierasta DNA:ta?
Siellähän oli jossain halossa vierasta DNA:ta, mutta se paljastui myöhemmin poliisin tutkijan omaksi vereksi.
Sitä ihmettelen kävikö ko henkilö sitten rikospaikalla?
Mikä tuohon oli selitys, muistaako kukaan.
Poliisin tutkijan dna:ta oli joutunut halossa olleen Jukan veren sekaan. Ymmärtääkseni on arveltu sen päätyneen halkoon kameran kautta. Tutkija ei ollut samassa tilassa halon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nyt pääsisi elämäänsä jatkamaan.
Parasta se on kaikille haudata häneen kohdistuvat jutut, koska ei niistä mitään täyttä selvyyttä koskaan saada. Saisi se joku eritysissyyttäjäkin, joka meinaa valittaa, jo relata.
Nyt tarttisi saada se Jukan tappaja selville. Olisi niin kuin korkea aika laittaa kaikki paukut siihen.
Luuletko että Anneli laittaa paukkuja murhan selvittelyyn heh? Jos Annuli saa rahat et kuule hänestä enää pihaustakaan. Ei ole tähänkään mennessä laittanut rikkaa ristiin.
Normaali-ihmistä kauhistuttaisi elää pelon vallassa että murhaaja ( jonka olet nähnyt silmästä silmään) olisi vapaalla jalalla, mutta siitä hän ei virkkaa sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anneli ja sen veli, outoa porukkaa , kumpi sitten lienee syyllinen vaiko molemmat ?
Ehkä molemmat, kun Anneli joutui vankilaan veli tuli avuksi ja sai hyvät korvaukset lapsista, miksei Anneli silloin vastustanut sijoitusta? Olivat hissuksiin kunnes lapset tulivat aikuisiksi nyt yritetään rahastaa uudestaan lasten avulla. Keksineet ikiliikkujan.
No jos sossut tulee sanomaan, että lapset sijoitetaan ja tää Anneli on itse ollut joutumassa vankilaan niin tuskin hänellä on siinä ollut voimavaroja alkaa vastustamaan lasten sijoitusta? Hänelle varmaan vaan ilmoitettu, että lapset sijoitetaan. Onko edes soitettu.
Höh, Annelihan oli itse nimenomaan vaatimassa, että kaikki neljä lasta sijoitetaan yhdessä juuri hänen veljelleen. Eivät veli vaimoineen olisi edes halunneet sitä, ellei Anneli olisi taivutellut. Arvelen, että Anneli piti veljeään helppona nakkina siltä varalta, jos lapset olisivat jotain lipsauttaneet. Niin ei sitten ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvin usein nämä käräjäoikeuden tuomiot on vääriä, tehty mielettömässä kiireessä, hutkien ja hutaisten, paneutumatta itse asiaan kovin kummoisesti. Varmasti tuomio muuttuu KO:ssa, AINA muuttuu.
Olet siinä oikeassa että moni tuomio muuttuu eri oikeusasteissa.
Tämä ei kuitenkaan ole sellaimen keissi.
Kolmen kokeneen kätäjätuomarin tuomiossa on 250 sivua perusteltua tekstiä, joten eipä ole juosten kusten tehty. Päinvastoin oikeustieteilijät ovat kiittäneet perusteellista pohdintaa ja arviointia.
Ja korkeimaan oikeuteen ei noin vain mennä, joten tuomiot eivät todellakaan aina muutu KO:ssa, kun valitusluvan saavain pieni osa. On toki oikeustapauksia, joissa käräjäoikeus ja korkein oikeus ovat päätynyt samaan tuomioon ja siinä välissä hovioikeus eri tuomioon. Löytyy helposti Finlexistä, jos osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anneli ja sen veli, outoa porukkaa , kumpi sitten lienee syyllinen vaiko molemmat ?
Ehkä molemmat, kun Anneli joutui vankilaan veli tuli avuksi ja sai hyvät korvaukset lapsista, miksei Anneli silloin vastustanut sijoitusta? Olivat hissuksiin kunnes lapset tulivat aikuisiksi nyt yritetään rahastaa uudestaan lasten avulla. Keksineet ikiliikkujan.
No jos sossut tulee sanomaan, että lapset sijoitetaan ja tää Anneli on itse ollut joutumassa vankilaan niin tuskin hänellä on siinä ollut voimavaroja alkaa vastustamaan lasten sijoitusta? Hänelle varmaan vaan ilmoitettu, että lapset sijoitetaan. Onko edes soitettu.
Höh, Annelihan oli itse nimenomaan vaatimassa, että kaikki neljä lasta sijoitetaan yhdessä juuri hänen veljelleen. Eivät veli vaimoineen olisi edes halunneet sitä, ellei Anneli olisi taivutellut. Arvelen, että Anneli piti veljeään helppona nakkina siltä varalta, jos lapset olisivat jotain lipsauttaneet. Niin ei sitten ollutkaan.
Näitä harhaisten arveluita täällä riittää 😂
Vierailija kirjoitti:
Rahaa tulee taas!
Menee Hoviin. On keksitty ikiliikkuja.