Auer : Kaikki syytteet hylätty!!!
Kommentit (644)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käräjäoikeus kritisoi tuomiossaan osaa alkuperäisestä asiantuntijatodistelusta.
Esimerkiksi gynekologi Minna Joki-ErkkiIän allekirjoittamissa lausunnoissa on tuomioistuimen mukaan viitteitä asenteellisuudesta asian suhteen.
Käräjäoikeus kritisoi Joki-Erkkilän lausuntoja myös ylitulkitsemisesta. Tämä liittyy esimerkiksi väitteeseen, jonka mukaan Joki-Erkkilä olisi UV-valon avulla nähnyt lapsissa arpia, joita paljaalla silmällä ei näy.
Puolustuksen asiantuntijat tyrmäsivät tällaisen väitteen.
Oikeus huomauttaa, että vielä käräjäoikeuden käsittelyssäkin Joki-Erkkilä väitti näkevänsä yhden asianomistajan olkapäässä arven, jota käräjäoikeuden jäsenet eivät pystyneet näkemään.
Kuinka moni haluaa lääkärikseen Joki-Erkkilän tämän tapauksen jälkeen?
Olisiko oikea ratkaisu, että oikeudet toimia lääkärinä otetaan pois? Minusta se olisi vähintäänkin kohtuullista.
Ai sen takia, että Turussa ei ollut käytössä parempaa kameraa?
Luepa tänään tullut tuomion perustelut, mitä siinä sanotaan tästä Joki-Erkkilästä. P u o s k a r i se minun mielestä on.
Kehtasi muunnella totuutta vielä viime syksynä käräjäsalissa.Mitenhän mahtaa käydä? Tyypiltä pitäisi ottaa lääkärinoikeudet pois.
Suomessa näillä viranhaltijoida on merkillinen erityissuojelus.
Jos oikeudet otetaan pois, ei voi toimia lääkärinä edes yksityisellä puolen tai ammatinharjoittajana.
Itse tää muija on sössinyt ja kantakoon siitä vastuun.
Menköön hankkimaan uuden ammatin itselleen.
On syntynyt vuonna 1963. Maine kunniallisena lääkärinä on mennyt. Suostuukohan lääkärikollegat istumaan samassa pöydässä kahvilla tai syömässä? Poikakin on raskaista rikoksista tuomittu....
Väkisin herää mieleen, että onko Minna toiminut painostuksen alaisena? Miksi olisi? Jotain huumeisiin liittyvää, koska poika huumepiireissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti uskoo että Rivarin takapihalla voisi naapurien huomaamatta vetää satanististä piirileikkiä dildoja heilutellen?
Minä uskon! Olen monta kertaa sanonut, että Auer asui päätyhuoneistossa ja takapiha rajoittui metsään. Kukaan naapuri ei siis ole päivystänyt siellä koko aikaa alastonta Annelia kyttäämässä. Eli ihan uskottava kertomus, että saunan jälkeen vilvoitellessa tms takapihalla olisi juoksennellut vähän ilman rihmankiertämää, vain itse askarreltu saparo perseessä ja dildo päässä. Huomauttaisin kyllä, että Jens ei osallistunut mihinkään saatananpalvontaan eikä niin ole väitettykään.
Niin, kukaan järjissään oleva taas ei pidä tuollaista käytöstä uskottavana, vaikka se tapahtuisi kaukana kaikesta muusta asutuksesta.
Joo joo. Kukaan suomalainen ei ole koskaan tehnyt päissään mitään järjetöntä? Oletko koskaan kuullut henkilöistä, jotka vaikkapa tekevät kännissä tarpeensa vaatekomeroon tms? Viini, siideri ja viski voivat saada ihmisen tekemään "höpöjä". Itse Ihle on kuvannut Annelia sammuneena, housut nilkoissa. Siitä on kuva todistusaineistossa. Kyllä takapiha mielletään tuollaisissa olosuhteissa kotiympäristöksi.
Miksei lapset tienneet noista kännäilyistä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Helppoa rahaa Annelille???? Menetti lapsensa eikö saanut elää heidän kanssa heidän lapsuuttaan. Istui syyttömänä vankilassa vuosia. Häntä on haukuttu vuosikausia keskustelupalstoilla.."
Kyllä Anneli sai olla yhteydessä suosikkilapseensa koko ajan. Pojasta hän ei kai koskaan oikein väittänytkään, vaan saattoi noin vain pahoinpidellä hänen kasvonsa mustelmille niin, että jopa Jens kauhisteli.
Ennen purkutuomiota keskustelupalstoilla oli lähinnä vain Auer-fanien ylläpitämää keskustelua. Itse hän on pysytellyt julkisuudessa. Minä esimerkiksi en ollut kirjoitellut Annelista mitään minnekään kymmeneen vuoteen. Turha siis väittää, että on ollut koko tämän 20 vuotta väärin perustein uhrina ja pyrkiä siten nostattamaan taas koppikorvausten päiväsummaa.
Tunnet siis Anneli Auerin ja pojan henkilökohtaisesti, että pystyt jotain heidän suhteesta sanomaan?
Vaikka tyttö olisi ollut kuinka suosikki, se EI TEE AUERISTA SYYLLISTÄ YHTEENKÄÄN RIKOKSEEN.
Laita vaikka tänne linking niistä haastatteluista jossa on auer vuosien 2016 ja 2023 väliltä.
Tämä.
Täällä on joku joka on koko päivän mölissyt kaikkea pskaa Auerista ja hänen lapsistaan tunteiden, uskomusten ym. luulojen perusteella.
Kuinkahan monta syytöntä joutuisi vankilaan, jos sinä olisit tuomarina?
Kenelläkään ei olisi minkäänlaista oikeusturvaa.
Koko yhteiskunta olisi lopulta kaaoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi gynekologi Minna Joki-ErkkiIän allekirjoittamissa lausunnoissa on tuomioistuimen mukaan viitteitä asenteellisuudesta asian suhteen.
Käräjäoikeus kritisoi Joki-Erkkilän lausuntoja myös ylitulkitsemisesta. Tämä liittyy esimerkiksi väitteeseen, jonka mukaan Joki-Erkkilä olisi UV-valon avulla nähnyt lapsissa arpia, joita paljaalla silmällä ei näy.
Oikeus huomauttaa, että vielä käräjäoikeuden käsittelyssäkin Joki-Erkkilä väitti näkevänsä yhden asianomistajan olkapäässä arven, jota käräjäoikeuden jäsenet eivät pystyneet näkemään.
Olisiko oikea ratkaisu, että oikeudet toimia lääkärinä otetaan pois? Minusta se olisi vähintäänkin kohtuullista.
Luepa tänään tullut tuomion perustelut, mitä siinä sanotaan tästä Joki-Erkkilästä. P u o s k a r i se minun mielestä on.
Kehtasi muunnella totuutta vielä viime syksynä käräjäsalissa.Mitenhän mahtaa käydä? Tyypiltä pitäisi ottaa lääkärinoikeudet pois.
Jos oikeudet otetaan pois, ei voi toimia lääkärinä edes yksityisellä puolen tai ammatinharjoittajana.
On syntynyt vuonna 1963. Maine kunniallisena lääkärinä on mennyt. Suostuukohan lääkärikollegat istumaan samassa pöydässä kahvilla tai syömässä? Poikakin on raskaista rikoksista tuomittu....
Väkisin herää mieleen, että onko Minna toiminut painostuksen alaisena? Miksi olisi? Jotain huumeisiin liittyvää, koska poika huumepiireissä?
MJE hyvin todennäköisesti uhkailtiin toimimaan tuolla tavalla. Hän on ollut ihan arvostettu lääkäri aikoinaan.
Bodom järven murhaaja oli luultavasti Jukka S. Lahden murhan takana. Olisiko siitä apua tapauksen ratkaisussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Helppoa rahaa Annelille???? Menetti lapsensa eikö saanut elää heidän kanssa heidän lapsuuttaan. Istui syyttömänä vankilassa vuosia. Häntä on haukuttu vuosikausia keskustelupalstoilla.."
Kyllä Anneli sai olla yhteydessä suosikkilapseensa koko ajan. Pojasta hän ei kai koskaan oikein väittänytkään, vaan saattoi noin vain pahoinpidellä hänen kasvonsa mustelmille niin, että jopa Jens kauhisteli.
Ennen purkutuomiota keskustelupalstoilla oli lähinnä vain Auer-fanien ylläpitämää keskustelua. Itse hän on pysytellyt julkisuudessa. Minä esimerkiksi en ollut kirjoitellut Annelista mitään minnekään kymmeneen vuoteen. Turha siis väittää, että on ollut koko tämän 20 vuotta väärin perustein uhrina ja pyrkiä siten nostattamaan taas koppikorvausten päiväsummaa.
Tunnet siis Anneli Auerin ja pojan henkilökohtaisesti, että pystyt jotain heidän suhteesta sanomaan?
Vaikka tyttö olisi ollut kuinka suosikki, se EI TEE AUERISTA SYYLLISTÄ YHTEENKÄÄN RIKOKSEEN.
Laita vaikka tänne linking niistä haastatteluista jossa on auer vuosien 2016 ja 2023 väliltä.
Tämä.
Täällä on joku joka on koko päivän mölissyt kaikkea pskaa Auerista ja hänen lapsistaan tunteiden, uskomusten ym. luulojen perusteella.
Kuinkahan monta syytöntä joutuisi vankilaan, jos sinä olisit tuomarina?
Kenelläkään ei olisi minkäänlaista oikeusturvaa.
Koko yhteiskunta olisi lopulta kaaoksessa.
Jatkuu. Edellinen viestini siis oli edellisenedellisenedelliselle tms. joka edelleenkin uskoo, huom. uskottelee, että Auer on syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti uskoo että Rivarin takapihalla voisi naapurien huomaamatta vetää satanististä piirileikkiä dildoja heilutellen?
🤣🤣😅 Huh-huh. Vakavasti puhuen. Oikeusmurhahan tämä Auer-ajojahti on ollut kaiken kaikkiaan. Käsittämätöntä.
Samaan aikaan kun Joki-Erkkilä kirjoitti Auerin lapsista ne UV-valolausunnot hänen pihaansa oli lavastettu se Kestin skootteri.
Hieno homma että oikeus voitti lopulta. Ellei toki syyttäjä valita hovioikeuteen koska hävisi.
Minä uskon että kyllä on syyllinen. Rahasta lapset muutti lausuntonsa
Vierailija kirjoitti:
Tietysti syytteet kaatuivat. Eihän noita lapsille syötettyjä häiriintyneitä seksifantasioita uskoisi normaalin ymmärryksen omaava maalikkokaan.
Emme olleet paikalla, joten mielipiteemme muodostuvat vain niistä tutkimustuloksista, joita mediaan on ilmoitettu. - Sen ainakin olen lukenut, että lapsia aikanaan kuulusteltiin erikseen, ja jokainen kertoi tapahtumista (seksuaalirikoksista) yhtäpitävästi. - Miten noin nuoret lapset olisivat edes pystyneet keksimään moisia kauheuksia omasta päästään? - Henkilökohtaisesti uskon Annelin syyllistyneen molempiin rikoksiin (murha sekä seksuaalinen ja muu väkivalta lapsia kohtaan). Toivottavasti tuomiosta valitetaan hoviin, ja jospa löytyisi lisää todisteita. Murhahan ei Suomen lain mukaan vanhene koskaan. - Jos Annelin veli vaimoineen ovat syyttömiä (kuten uskon), niin rankat seuraukset on heillä nyt siitä että ovat ottaneet Annelin lapset hoitaakseen. - Kiittämättömyys on maailman palkka.
Vierailija kirjoitti:
"Huomauttaisin kyllä, että Jens ei osallistunut mihinkään saatananpalvontaan eikä niin ole väitettykään."
Minna selittämässä omia sepustuksiaan?
En ole Minna enkä onneksi Annelikaan. Vaikea uskoa, että sijaisvanhemmat olisivat niin tyhmiä, että olisivat manipuloineet lapsia kertomaan saatananpalvonnasta, mitä kukaan ei uskoisi. Sen sijaan Annelin näkökulmasta on ollut järkevää pelotella lapsia saatananpalvonnalla, koska se teki lasten murha-ja seri kertomuksista epäuskottavia, mikä oli Annelille edullista.
Vierailija kirjoitti:
Bodom järven murhaaja oli luultavasti Jukka S. Lahden murhan takana. Olisiko siitä apua tapauksen ratkaisussa.
Tee rikosilmoitus jos sinulla on sellainen epäilys.
Voi olla tai ei ole syyllinen.
Siinä on vain 2 vaihtoehtoa kun totuudessa pysytään.
Voit mennä poliisille. Poliisi tutkii, jos tutkii.
Siitä se lähtee.
Kokeile.
Pitäisikö syyttäjät ja tuomarit laittaa leivättömän pöydän ääreen tekemistään ihmisoikeusrikoksista.
Mä en tiedä ..... Joku tuossa naisessa on aina, läpi vuosien hämännyt. Ehkä joku sellainen viilipyttymäinen rauhallisuus, tyyneys, ilmeettömyys. Ehkä se oikea totuus ei tule koskaan ilmi. Ehkä se on jossain välimaastossa? Niin, ja kuka tappoi hänen puolisonsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Huomauttaisin kyllä, että Jens ei osallistunut mihinkään saatananpalvontaan eikä niin ole väitettykään."
Minna selittämässä omia sepustuksiaan?
En ole Minna enkä onneksi Annelikaan. Vaikea uskoa, että sijaisvanhemmat olisivat niin tyhmiä, että olisivat manipuloineet lapsia kertomaan saatananpalvonnasta, mitä kukaan ei uskoisi. Sen sijaan Annelin näkökulmasta on ollut järkevää pelotella lapsia saatananpalvonnalla, koska se teki lasten murha-ja seri kertomuksista epäuskottavia, mikä oli Annelille edullista.
Hei. Mene lenkille.
Olet lukenut liikaa jotain fiktiivistä romantiikkaa.
Tässä ei pelata sinun luuloillasi, tunteillasi eikä toiveillasi.
Oletko Ari Auerin ja emäntänsä tuttu?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä ..... Joku tuossa naisessa on aina, läpi vuosien hämännyt. Ehkä joku sellainen viilipyttymäinen rauhallisuus, tyyneys, ilmeettömyys. Ehkä se oikea totuus ei tule koskaan ilmi. Ehkä se on jossain välimaastossa? Niin, ja kuka tappoi hänen puolisonsa?
Tiedän murhaajan koko nimen, mutta en voi paljastaa sitä. Nimikirjaimet AV.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eikön akka ole omasta takaa kierossa, kun poikansakin kasvattanut tuollaiseksi. Lääkärinoikeuksien poistaminen olisi tässä tapauksessa vähintäänkin kohtuullista.
Vierailija kirjoitti:
"Minä olen sellainen erikoislahjakkuus, että pystyn arvioimaan luonteen ihan vain katsomalla. Sellainen nero minä olen!"
Joo joo. Kukaan suomalainen ei ole koskaan tehnyt päissään mitään järjetöntä? Oletko koskaan kuullut henkilöistä, jotka vaikkapa tekevät kännissä tarpeensa vaatekomeroon tms? Viini, siideri ja viski voivat saada ihmisen tekemään "höpöjä". Itse Ihle on kuvannut Annelia sammuneena, housut nilkoissa. Siitä on kuva todistusaineistossa. Kyllä takapiha mielletään tuollaisissa olosuhteissa kotiympäristöksi.