Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä eläväinen, reipas ja iloinen mies?

Vierailija
19.12.2011 |

Olen tässä nyt vuoden ajan etsinyt uutta kumppania. Missä ihmeessä ovat kaikki eläväiset, keskustelutaitoiset, luonteeltaan peruspositiiviset miehet?!

Itse olen pirteä 36-vuotias nainen. Mutta onnistun törmäämään lähinnä miehiin, jotka ovat joko juroja tai ujoja. Eivät itse juuri tee aloitetta keskusteluun. Tai, mikä pahinta, ovat luonteeltaan hyvin pessimistisiä, mikä heijastuu olemukseenkin määrätynlaisena surkeutena.

Tai, jos mies ei ole ujo ja puhumaton, niin sitten hän on muuten perusnegatiivinen. Suhtautuu kaikkeen ja kaikkiin niin kuin kyseessä olisi jonkinlainen ulkopuolinen hyökkäys hänen persoonaansa ja ajatteluaan vastaan. Kritisoi kaikkea. Ja pitää vain omia mielipiteitään ja mieltymyksiään ainoina oikeina.

Tyyliin, jos minä sanon tykkäävääni vaikka teatterista, mies ottaa heti kasvoilleen halveksivan ilmeen ja ilmoittaa, että hänestä teatteri on tylsää ja typerää. Ei meillä voikaan olla mitään yhteistä, jos tykkäät teatterista.

Siis häh? Jos on tukuttain muita yhteisiä kiinnostuksenkohteita, miten se, että toinen tykkääkin teatterista ja toinen ei, vesittää koko tutustumisen?

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies sanoisi, että "olen kusipää ja ylpeä siitä", niin kuulostaisiko se mielestäsi houkuttelevalta?

Jos ei tota vertaa huumoria ole miehessä, antaa tosikon olla.

Vierailija
122/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitat bitchiydellä? Olitko sellainen aiemminkin vai vasta sen jälkeen kun tulit petetyksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin, että se musikaali-viesti ei ehkä ollut edes ap:n. Mutta musikaalithan ovat varmaan helpommin lähestyttäviä ihmisille, jotka eivät ole paljon käyneet teatterissa, joten tuon pitäisi olla miesten teatteriin houkuttelun kannalta vain hyvä.

Olen pikkuisen pettynyt, että suomenopettaja pitää enemmän jostain musikaaleista kuin Pirkko Saisiosta.

Juu ei liity varsinaiseen aiheeseen yhtään.

Vierailija
124/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ois mikään ykkösvaihtoehto. Enkä sellasesta ylimodernist tykkää niin hirveästi. Ap

Vierailija
125/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olla väliaikaisesti työtön?

Vierailija
126/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitat bitchiydellä? Olitko sellainen aiemminkin vai vasta sen jälkeen kun tulit petetyksi?

En ole sellanen ylikiltti tätsy tai bimbo typy. Omat mielipiteet, oma maku, seison niiden takana. En kumartele ketään, mutta arvostan kaikkia ihmisinä. Ap

Vierailija
127/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mustakin ap näyttäisi sellaiselta näennäisesti positiiviselta ja pirteältä passive-agressiiviselta tyypiltä.

Melko pelottavalta.

Tulee ihan mieleen Maajussille Morsiamesta se Stefanin Kata, sekään ei vissiin nähnyt itsessään mitään vikaa.

Kiitos tästä. Sala-aggressiivinen äikänope! Joo, maskaan näennäisen ystävällisyyden alle sisäisen misantropiani. Filantropiani on vain kasvatuksen ja sosiaalistamisen luomaa pintaa. Allekirjoitan. Ap

Vierailija
128/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olla väliaikaisesti työtön?

Kunhan hakee aktiivisesti töitä tai opiskelemaan. Mulla kuitenkidm velaton koti, auto ja pieni vene. Oletan, että omanikäisellä miehelläkin jotain jo elämässä hankittu. Kertoo jotain arvoista ja elämäntyylistä, jos esim edelleen asuu vuokralla ja tienestit rellestetty.

Vierailija
129/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä onkin onnistuneesti tehty av-palstan tyyppinen perustrolli.

Tuollaiseen persoonaan ja mielipiteiden kirjoon en tosielämässä ole törmännyt kuin silloin, kun televisiossa on haastateltu sitä Timo T.A. Mikkosen umpihullua vaimoa.

Vierailija
130/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä onkin onnistuneesti tehty av-palstan tyyppinen perustrolli.

Tuollaiseen persoonaan ja mielipiteiden kirjoon en tosielämässä ole törmännyt kuin silloin, kun televisiossa on haastateltu sitä Timo T.A. Mikkosen umpihullua vaimoa.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=gkfVdrtLcRs" alt="http://www.youtube.com/watch?v=gkfVdrtLcRs">http://www.youtube.com/watch?v=gkfVdrtLcRs</a&gt;

jos ei mahdu samoihin raameihin palstan muiden kirjoittajien kanssa. Onko niin vaikea tajuta, että kaikki eivät ole kanssasi sitä samaa harmaata massaa?

Ehkä siksi sopivan kumppanin löytäminen on vaikeaa, kun itse on persoonaltaan monipuolinen ja laaja-alainen ihminen. Eikä perusmuotista valettu äitsykkä.

Luule trolliksi jos haluat. Kun muuta ei maailmaasi mahdu kuin sinä ja sun napa ja sun tyyliset ihmiset.

Voisi vaan sullekin tehdä hyvää katsoa maailmaa joskus sen oman hiekkalaatikon ulkopuolella.

Ap

Vierailija
131/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostain löytyis nuorempi versio TA Mikkosesta, kelpaisi mulle kyllä. Ja vaikka en ihan kaikkia hänen vaimonsa mielipiteitä jaakaan, niin minusta hän on ihan turhaan joutunut ajojahdin kohteeksi

Vierailija
132/147 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti helluntaiseurakunnat on täynnä parannuksen tehneitä miehiä joilla ei kaikilla välttämättä ole se paras mahdollinen menneisyys takana, mutta jostainhan se on tingittävä kun keski-ikäisenä on miehenmetsästyksessä

Vierailija
133/147 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa fiksujakin. Yhden asian olen oppinut, baareista ei löydä kuin niitä juroja paskoja tai pelimiehiä.

Kyllä baarissa saa kimppuunsa vain tietyntyyppisiä miehiä.

Baareissa liikkuu myös sivistyneistö, eli minä ja ystäväni. Meillä ei ole tapana katsoa ilkeitä, itseään täynnä olevia ladyjä.

Juomme oluemme ja katsomme jalkapallomme. Thats it.

Fuck off. http://ilmainensanakirja.fi/sanakirja/fuck+off?chooseLang=1

T: 11cm mies

Vierailija
134/147 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehdottomsti suhteellisen fiksua argumentointia. Kirjoitit kuitenkin nyt vähän ohi innostuksissasi - en teknisesti ottaen väittänyt olevani relativisti, vaan peräänkuulutin lähinnä sitä, että ihmiset voisivat suhtautua aavistuksen avarakatseisemmin toisiin ja ymmärtää, että maailma näyttää erilaiselta eri vinkkelistä. Jokainen siis vetäköön omat rajansa, kunhan kunnioittaa ja suojelee muita ihmisiä mutta myö itseään. Se on se minun rajani.

Argumentointi on paljon vaikeampaa kun on leppynyt. Höh.

haluaisin puolisokseni maailmaa syleilevän ymmärtäjän, joka hyväksyisi minulta mitä tahansa ja korkeintaan syyttäisi itseään minun vempuloinnistani, sivusuhteistani, reissuistani yms.

Ai niin, mullahan oli joskus sellanen.

Mopo todellakin karkasi täysin käsistä, kun piti testata, että missä se raja sitten on mitä multa ei hyväksytä.

Kaikkea ei tosiaan kannata hyväksyä ja ymmärtää. Todellisen relativistin ongelmaksi jää että rajat on kumminkin vedettävä johonkin ja onko sitten enää relativisti.

Ajattelepa, esimerkinomaisesti, että meillä olisi alakulttuuri, vaikkapa paha ahvenanmaalaisten heimo, jonka kulttuurillinen ja uskonnollinen eetos olisi hävittää tappamalla kaikki muut heimot.

Todellinen relativisti ei vain ymmärtäisi heitä vaan auttaisi myös heitä toteuttamaan eetostaan. Aloittaisiko tappamisen itsestään vai perheestään se olisi toinen arvovalinta.

Siinäpä pähkinää purtavaksi suvaitsevaisena itseään esittävälle päreiden polttajalle :D

Vierailija
135/147 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitoutua siihen ihmiseen jonka kanssa on parisuhteessa ja kantaa vastuu suhteestaan ja käyttäytymisestään, on hän sitten mies tai nainen.

Tanssijaherra 7 osoittaa tekstissään, että hänen sitoutumisensa ja vastuuntuntonsa sekä tunne-elämän tasonsa on samaa luokkaa kuin lämpimään virtaukseen osuneella kiimaisella alaikäisellä merimakkaralla.

Anteeksi vaan, mutta tämä ei kuullosta äidinkielen opettajan tekstiltä ???

Olisit oikeastaan velvollinen tapaamaan minut ja senjälkeen jatkaisit tätä kirjoitusta tällä samalla palstalla ja perustelisit uudestaan käsityksesi merimakkarasta.

Mitä tulee vastuunkantoon suhteissa, mitä sellaista missään kohtaa sanoin, että isrstailijaksi voit sanoa? Mielestäni kannan varsin tarkasti vastuuni kaikesta, mitä teen. Ei minulla ole mitään kaduttavaa.

7.

Vierailija
136/147 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa mullekkin kun tiedät mistä semmosia löytää niin vaihdan ton omani pois heti...

Vierailija
137/147 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon itse jollakin tapaa hieman epäsuomalainen enkä kestä jurottavaa perusnegatiivista elämänkumppania. Onneksi oma bulgarialaiseni astui elämään eräänä kauniina päivänä ;)

Vierailija
138/147 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eloisia, pirteitä ja ylipäätään sellaisia dynaamisia, mutta samalla humaaneja tyyppejä on paljon fysioterapia-hieroja-akselilla. Ainakin mitä itse tiedän. Niin ja jotain joukkuelajia harrastavat ovat myös. Jos luovut mahdollisesta toiveesta kulttuuriharrastuksen tai akateemiseuuden osalta, niin tuommoinen fyysinen, leppoisaa smallatalkia taitava ihmistyöntekijä, kuten juuri vaikka hieroja voisi saada sinutkin happamuudestasi ulos.

Ajattele niin että jo nykyelämäsi sisältää ne tietyt kiinnostuksen kohteet ja haluat jotain lisää elämääsi. Et siis hyödy miehestä joka on samanlainen ja harrastaa samoja juttuja, vaan reilusti erilaisesta, jonka juttuja jaksaa silti kuunnella. Hyväksyt suoralta kädeltä sen että eri asiat ehkä kiinnostavat, mutta jos kumpiki narvostaa toisen kuvioita ja on kiinnostunut toisen voinnista ja kuulumisista, niin kyllä sitä yhteistäkin sieltä löytyy ja yhdessäolosta syntyy omat yhteisjuttunsa.

Vierailija
139/147 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko ihan perinteistä harrastajateatteria tai tarinateatteria. Kovasta äänestä ja toiminnallisuudesta on siellä hyötyä. Pointti on se että sieltä voisit löytää humanistimiehiä joka maailmastasi tuntuvat loistavan poissaolollaan. Kalastat ihan väärässä altaassa jurottajien ja insinöörien kanssa.

T. FM:n vaimo

Vierailija
140/147 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla millainen nainen vaan, ei sosiaalisuus tee ihmisestä vielä sellaista johon rakastua tai jonka kanssa olisi yhteistä. Tunnen minäkin kauniin, puheliaan sinkkunaisen mutta en voisi ihastua koska ei olisi yhteisiä asioita. Kaveriksi sopii kyllä ja hänessä ei mitään vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän