Olen homo! Kysy mitä vaan.
Nyt saa kysyä homomieheltä mitä vaan, jos tahtoo.
Kommentit (254)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet pride-liikkeestä ja oletko osallistunut heidän tempauksiinsa?
Se vielä, että tiedätkö mikä tarkoitusta pride mielestäsi palvelee?
Suhtaudun positiivisesti Pride-liikkeeseen. Olen muutaman kerran käynyt Pride-tapahtumissa ja nissä on aina iloinen tunnelma. Mielestäni Priden tarkoitus on juhlistaa moninaisuutta ja vastustaa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen syrjintää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä kiihottunut naisvartaloista?
En muista, että olisin koskaan kiihottunut naisvartalosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhtaudun positiivisesti Pride-liikkeeseen. Olen muutaman kerran käynyt Pride-tapahtumissa ja nissä on aina iloinen tunnelma. Mielestäni Priden tarkoitus on juhlistaa moninaisuutta ja vastustaa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen syrjintää.
Ap
Miten koet syrjinnän? Mistä olet jäänyt paitsi?
Vierailija kirjoitti:
CD4-arvo?
En tiedä, en ole HIV-positiivinen.
Ap
Oletko miettinyt sulkijalihaksen löystymistä tai pettämistä?
Missä iässä tajusit olevasi homo? Oliko vaikeaa hyväksyä itsensä? Kielsitkö pitkään itses?
Vierailija kirjoitti:
Miten löysit ensimmäisen kumppanisi?
Ihan ensimmäinen kumppanini löysin lukion alussa, mutta suhde oli aika lyhyt ja pidimme sen salassa. Olemme kuitenkin edelleen ystäviä :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Omistatko naistenvaatteita?
En tietääkseni omista
Ap
Onko yhdelläkään partnerillasi ollut könttiä ahterissa?
Miten osaat iskeä vain homoja vai koitatko kepillä jäätä? Miten siis erotat onko joku homo?
Koetko syrjintää tai erilaista suhtautumista arkielämässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten koet syrjinnän? Mistä olet jäänyt paitsi?
Varsinkin kun olin nuori, homoja halveksittiin esim. yläkoulussa ihan avoimesti, ja sitä tapahtuu edelleen. Nykyään vietän aikaa sellaisten ihmisten kanssa, jotka hyväksyvät minut, mutta kaikki kyllä tietävät että seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen syrjintää tapahtuu nykypäivänäkin, ja sitä vastaan Pride-liike yrittää taistella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt sulkijalihaksen löystymistä tai pettämistä?
En ole juurikaan ajatellut asiaa. Uskon, että sulkijalihas kestää.
Ap
Mitä mieltä olet pride-liikkeen nykytilasta? Entä uudesta (muutaman vuoden vanhasta) pride-lipusta?
Vierailija kirjoitti:
Missä iässä tajusit olevasi homo? Oliko vaikeaa hyväksyä itsensä? Kielsitkö pitkään itses?
Murrosiässä aloin kokea tunteita toisia poikia ja esim. julkkismiehiä kohtaan, ja ihmettelin, miksi en tykännyt tytöistä niin kuin muut pojat. Yläkoulun lopussa/lukion alussa tajusin olevani homo ja minulla oli ensimmäinen kumppani, mutta homouden hyväksymisessä kesti kyllä jonkin aikaa. Tulin kaapista n. 6 vuotta sitten kun olin 19, ja nyt olen sinut itseni kanssa. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten osaat iskeä vain homoja vai koitatko kepillä jäätä? Miten siis erotat onko joku homo?
Välillä koitan kepillä jäätä vaikka en olisi varma, onko joku homo, mutta yleensä etsin Grindristä tai homoklubeilta varmoja homoja 😅
Ap
Vierailija kirjoitti:
Koetko syrjintää tai erilaista suhtautumista arkielämässäsi?
Nykyään onneksi koen syrjintää aika harvoin, koska vietän aikaa sellaisten ihmisten parissa, jotka hyväksyvät minut sellaisena kuin olen. Nuoruudessa homoja syrjittiin ja halveksuttiin todella paljon, varsinkin yläkoulussa.
Ap
Vanhempani ovat onneksi todella suvaitsevaisia, ja he ovat aina suhtautuneet hyvin homouteeni ja tavanneet kumppanini.
En pidä itseäni erityisen naisellisena, mutta olen varmasti vähän naisellisempi kuin suurin osa heteromiehistä. Minulla on miehiä ja naisia ystävinä, mutta olen naisten kanssa ehkä hieman enemmän samalla aaltopituudella.
Ap