Olen homo! Kysy mitä vaan.
Nyt saa kysyä homomieheltä mitä vaan, jos tahtoo.
Kommentit (1543)
Vierailija kirjoitti:
Koska talous lähtee nousuun?
Toivottavasti pian.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla vakikumppani?
Ei tällä hetkellä, mutta tapailukumppani on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen jossa kysyin, että miksi opiskelet juuri nimenomaan hammaslääkäriksi.
Pahoittelut, hyvä kysymys. Olen aina ollut kiinnostunut lääketieteestä ja hammaslääketiede tuntuu oikealta ja kiinnostaa kovasti :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko Heated Rivalry yhtään realistinen? Pidätkö sarjasta?
Pidän kovasti Heated Rivalrysta ja se on mielestäni melko realistinen :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö enemmän suolaisista vai makeista herkuista? Suosikkisi suolaisista/makeista herkuista?
Vaikea valinta, tykkään kaikista herkuista… :D Tykkään erityisesti herkuista, jotka ovat suolaisia ja makeita, kuten Smash ja Coopin Sweet & Salty Crispies.
Ap
Tiedätkö, tai osaatko muuten selittää, miksi miespuoliset homoseksuaalit ovat homoja mutta naispuoliset homoseksuaalit lesboja?
Vierailija kirjoitti:
Miepide suvivirrestä?
Itselleni Suvivirsi on tärkeä, koska se merkitsi varsinkin kouluiässä aina kesän alkamista ja ajattelen, että se on osa kansanperinnettä. Ei kenenkään sitä ole pakko laulaa, mutta pakko sanoa, että mielestäni kevätjuhla ei ole kevätjuhla ilman Suvivirttä.
Ap
onko metsätähti jukhurttia vielä kaupoissa? nimim. epätietoinen eläkeläinen
Vierailija kirjoitti:
Miten joku tällainen synnillinen rietastelu ketju voi saada yli tuhat viestiä kun kyse on ällötyksestä (Room. 1:26-27, 3. Moos 18:22, 20:13)? Miksi moderaattorit ei poista sitä?
Moderaattorit eivät poista tätä, koska tässä ei ole mitään epäasiallista. Sinun paheksuntasi ei tee ketjusta sääntöjen vastaista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin vastaat taas?
En vastaa enää
Ap
Älä esitä minua. Kyllä minä näihin vielä vastaan, laittakaa toki kysmyksiä.
Ap
MIKÄ KOKONAISEDUKAS RAHKA JA KERMAINEN KAKSIKERROS YOUKHURT ELÄKELÄISELLE?
Ehkäpä…
Ap