Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajat! Oletteko saaneet keikkatöitä?

Vierailija
27.04.2026 |

Taitaa olla huono tilanne keikkatöille? Kaikesta säästetään ja sijaisia ei saa ottaa edes keikkatöihin? Minulle kelpaisi mikä vaan keikkatyö ja myös lähihoitajan työtä, kun vain saisin töitä. T. Sh

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän alueella on edelleen suuri kysyntä osaajista ja töitä on edelleen tarjolla runsaasti. 

Ap, mikä alue? Helsingissä ja Espoossa olen saanut keikkaan sen verran kuin olen tarvinnut. Ja Keravallakin olen jonkun verran keikkaillut. 

Vierailija
22/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut. Teen keikkaa mm vankilassa, vanhuspuolella ja päivystyksessä. 

Mitä kautta teet keikkaa? Jonkun työnvälitysfirman vai oletko vain suoraan ollut yhteydessä yksiköihin? -Aloittaja 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän alueella on edelleen suuri kysyntä osaajista ja töitä on edelleen tarjolla runsaasti. 

Mikä alue? Kerro niin haen heti teille, saatte lisävoimia. 

Hei! Pohjois-Norjan alueella

Vierailija
24/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan erittäin hyvin, kun läksitte takki auki työtehtävistänne, haukuitte aika kovin sanoin meitä jotka jäimme. Uhositte saavanne keikkaa niin että saatoitte valita työajan lisäksi myös niitä himoittuja merkkilaukkuja. Vaikka tässä takana onkin potentiaalisen joukkovoimamme hajoita-ja-hallitse - tilanne, niin luuletko saavasi edes myötätuntoa omaksesi? 

Mistä ihmeestä keksit, että ap on lähtenyt alalta ja haukkunut muita? Lopeta tuollainen katkeruudessa pyöriminen ja oletusten tekeminen.

Itsekin olen sairaanhoitaja jolla vakituinen työpaikka, mutta teen lähihoitajan keikkaa muualla.

Vierailija
25/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turku ja sen naapurikunnat. Mulla on vakkaripaikka Raisiossa ja teen keikkaa mm Naantalissa ja Turussa.

Vierailija
26/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä alue? Helsingissä ja Espoossa olen saanut keikkaan sen verran kuin olen tarvinnut. Ja Keravallakin olen jonkun verran keikkaillut. 

Kiitos viestistä. Asun Helsingissä ja onnistuu kulkea Keravalle ja Vantaalle. Espoo on vähän kauempana. Seurelle en kelvannut töihin esim. kotihoitoon. Ei kuulemma ole tarvetta, enkä ollut käyttänyt kotihoidon Apottia, niin se nähtiin huonona asiana. Apotti olen muualla käyttänyt vuosia. : D -Aloittaja

Vierailija
27/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kautta teet keikkaa? Jonkun työnvälitysfirman vai oletko vain suoraan ollut yhteydessä yksiköihin? -Aloittaja 

Varha, kuntarekry.fi

Vierailija
28/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan erittäin hyvin, kun läksitte takki auki työtehtävistänne, haukuitte aika kovin sanoin meitä jotka jäimme. Uhositte saavanne keikkaa niin että saatoitte valita työajan lisäksi myös niitä himoittuja merkkilaukkuja. Vaikka tässä takana onkin potentiaalisen joukkovoimamme hajoita-ja-hallitse - tilanne, niin luuletko saavasi edes myötätuntoa omaksesi? 

Mistä ihmeestä keksit, että ap on lähtenyt alalta ja haukkunut muita? Lopeta tuollainen katkeruudessa pyöriminen ja oletusten tekeminen.

Itsekin olen sairaanhoitaja jolla vakituinen työpaikka, mutta teen lähihoitajan keikkaa muualla.

Hyvä, kun olet saanut keikkaa! Ei ehkä pidä vielä luovuttaa... -Aloittaja

Vierailija
29/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varha, kuntarekry.fi

Kiitos! -Aloittaja

Vierailija
30/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi huono ja epäinformatiivinen aloitus! Kiitos tähän mennessä tulleista vastauksista. Hyvä kuulla, että jonnekin pääsee keikalle. En tarvitse kokoaikatyötä ja syksyllä jatkuu opinnot. -Aloittaja

Vierailija
31/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon oppisopimuksella risessä antamassa vangeille korvaushoitoja. 

Vierailija
32/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin! Kokeneet, ammattilaiset ITSENÄISESTI työhän kykenevät osaajat ovat todella kysyttyjä. Koulunpenkillä vielä olevat perässävedettävät opiskelijakeikkarit on kylmästi out.

Nyt ei ole aikaa setviä mitä osaa ja perehdytellä vuorotolkulla uusia tulijoita. Rutiini rules!

- esihenkilö laitosmaailmasta

Vierailija
33/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! Pohjois-Norjan alueella

Olin talven Briteissä tekemässä keikkaa ja sain nyt kesäksi keikan Suomeen. 

Vierailija
34/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella, pääkaupunkiseutu, kesällä Turun saaristo ja keikkaa on ollut hyvin tarjolla. 

Vierailija
35/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin! Kokeneet, ammattilaiset ITSENÄISESTI työhän kykenevät osaajat ovat todella kysyttyjä. Koulunpenkillä vielä olevat perässävedettävät opiskelijakeikkarit on kylmästi out.

Nyt ei ole aikaa setviä mitä osaa ja perehdytellä vuorotolkulla uusia tulijoita. Rutiini rules!

- esihenkilö laitosmaailmasta

Olen tehohoitotyöhön suuntautunut, ollut töissä leikkausosastolla ja todella kiireisillä kirurgisilla osastoilla ja päivystysosastolla, joten eiköhän minulta muutama keikkavuoro onnistu. - Aloittaja

Vierailija
36/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tehnyt hoitotyötä 20 vuotta, nyt opiskelen eri alaa, niin turha lähteä haukkumaan, että olen perässä vedettävä opiskelijakeikkari. -Aloittaja

Vierailija
37/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin alan työt ja opiskelin uuden ammatin. Elämää helpotti jatkuva ketjuttaminen ja vuorotöiden lopettaminen.

Vierailija
38/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis tehnyt hoitotyötä 20 vuotta, nyt opiskelen eri alaa, niin turha lähteä haukkumaan, että olen perässä vedettävä opiskelijakeikkari. -Aloittaja

Hankala tyyppi tai jotain? Jos on alassa on ns tunnettu vuosien kokemuksesta ei pitäisi olla haasteita. 

Vierailija
39/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haet keikkaa hoitajana, etkä uudelta alalta? 

Vierailija
40/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkumaan? Taidat olla niitä herkiksiä jotka syyttää heti kiusaajaksi jos joku on eri mieltä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme