Sairaanhoitajat! Oletteko saaneet keikkatöitä?
Taitaa olla huono tilanne keikkatöille? Kaikesta säästetään ja sijaisia ei saa ottaa edes keikkatöihin? Minulle kelpaisi mikä vaan keikkatyö ja myös lähihoitajan työtä, kun vain saisin töitä. T. Sh
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut. Teen keikkaa mm vankilassa, vanhuspuolella ja päivystyksessä.
Mitä kautta teet keikkaa? Jonkun työnvälitysfirman vai oletko vain suoraan ollut yhteydessä yksiköihin? -Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän alueella on edelleen suuri kysyntä osaajista ja töitä on edelleen tarjolla runsaasti.
Mikä alue? Kerro niin haen heti teille, saatte lisävoimia.
Hei! Pohjois-Norjan alueella
Vierailija kirjoitti:
Muistan erittäin hyvin, kun läksitte takki auki työtehtävistänne, haukuitte aika kovin sanoin meitä jotka jäimme. Uhositte saavanne keikkaa niin että saatoitte valita työajan lisäksi myös niitä himoittuja merkkilaukkuja. Vaikka tässä takana onkin potentiaalisen joukkovoimamme hajoita-ja-hallitse - tilanne, niin luuletko saavasi edes myötätuntoa omaksesi?
Mistä ihmeestä keksit, että ap on lähtenyt alalta ja haukkunut muita? Lopeta tuollainen katkeruudessa pyöriminen ja oletusten tekeminen.
Itsekin olen sairaanhoitaja jolla vakituinen työpaikka, mutta teen lähihoitajan keikkaa muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän alueella on edelleen suuri kysyntä osaajista ja töitä on edelleen tarjolla runsaasti.
Turku ja sen naapurikunnat. Mulla on vakkaripaikka Raisiossa ja teen keikkaa mm Naantalissa ja Turussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikä alue? Helsingissä ja Espoossa olen saanut keikkaan sen verran kuin olen tarvinnut. Ja Keravallakin olen jonkun verran keikkaillut.
Kiitos viestistä. Asun Helsingissä ja onnistuu kulkea Keravalle ja Vantaalle. Espoo on vähän kauempana. Seurelle en kelvannut töihin esim. kotihoitoon. Ei kuulemma ole tarvetta, enkä ollut käyttänyt kotihoidon Apottia, niin se nähtiin huonona asiana. Apotti olen muualla käyttänyt vuosia. : D -Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kautta teet keikkaa? Jonkun työnvälitysfirman vai oletko vain suoraan ollut yhteydessä yksiköihin? -Aloittaja
Varha, kuntarekry.fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan erittäin hyvin, kun läksitte takki auki työtehtävistänne, haukuitte aika kovin sanoin meitä jotka jäimme. Uhositte saavanne keikkaa niin että saatoitte valita työajan lisäksi myös niitä himoittuja merkkilaukkuja. Vaikka tässä takana onkin potentiaalisen joukkovoimamme hajoita-ja-hallitse - tilanne, niin luuletko saavasi edes myötätuntoa omaksesi?
Mistä ihmeestä keksit, että ap on lähtenyt alalta ja haukkunut muita? Lopeta tuollainen katkeruudessa pyöriminen ja oletusten tekeminen.
Itsekin olen sairaanhoitaja jolla vakituinen työpaikka, mutta teen lähihoitajan keikkaa muualla.
Hyvä, kun olet saanut keikkaa! Ei ehkä pidä vielä luovuttaa... -Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varha, kuntarekry.fi
Kiitos! -Aloittaja
Ja anteeksi huono ja epäinformatiivinen aloitus! Kiitos tähän mennessä tulleista vastauksista. Hyvä kuulla, että jonnekin pääsee keikalle. En tarvitse kokoaikatyötä ja syksyllä jatkuu opinnot. -Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon oppisopimuksella risessä antamassa vangeille korvaushoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Just näin! Kokeneet, ammattilaiset ITSENÄISESTI työhän kykenevät osaajat ovat todella kysyttyjä. Koulunpenkillä vielä olevat perässävedettävät opiskelijakeikkarit on kylmästi out.
Nyt ei ole aikaa setviä mitä osaa ja perehdytellä vuorotolkulla uusia tulijoita. Rutiini rules!
- esihenkilö laitosmaailmasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Pohjois-Norjan alueella
Olin talven Briteissä tekemässä keikkaa ja sain nyt kesäksi keikan Suomeen.
Talvella, pääkaupunkiseutu, kesällä Turun saaristo ja keikkaa on ollut hyvin tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin! Kokeneet, ammattilaiset ITSENÄISESTI työhän kykenevät osaajat ovat todella kysyttyjä. Koulunpenkillä vielä olevat perässävedettävät opiskelijakeikkarit on kylmästi out.
Nyt ei ole aikaa setviä mitä osaa ja perehdytellä vuorotolkulla uusia tulijoita. Rutiini rules!
- esihenkilö laitosmaailmasta
Olen tehohoitotyöhön suuntautunut, ollut töissä leikkausosastolla ja todella kiireisillä kirurgisilla osastoilla ja päivystysosastolla, joten eiköhän minulta muutama keikkavuoro onnistu. - Aloittaja
Olen siis tehnyt hoitotyötä 20 vuotta, nyt opiskelen eri alaa, niin turha lähteä haukkumaan, että olen perässä vedettävä opiskelijakeikkari. -Aloittaja
Lopetin alan työt ja opiskelin uuden ammatin. Elämää helpotti jatkuva ketjuttaminen ja vuorotöiden lopettaminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis tehnyt hoitotyötä 20 vuotta, nyt opiskelen eri alaa, niin turha lähteä haukkumaan, että olen perässä vedettävä opiskelijakeikkari. -Aloittaja
Hankala tyyppi tai jotain? Jos on alassa on ns tunnettu vuosien kokemuksesta ei pitäisi olla haasteita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haet keikkaa hoitajana, etkä uudelta alalta?
Vierailija kirjoitti:
Haukkumaan? Taidat olla niitä herkiksiä jotka syyttää heti kiusaajaksi jos joku on eri mieltä?
Ap, mikä alue? Helsingissä ja Espoossa olen saanut keikkaan sen verran kuin olen tarvinnut. Ja Keravallakin olen jonkun verran keikkaillut.