Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajat! Oletteko saaneet keikkatöitä?

Vierailija
27.04.2026 |

Taitaa olla huono tilanne keikkatöille? Kaikesta säästetään ja sijaisia ei saa ottaa edes keikkatöihin? Minulle kelpaisi mikä vaan keikkatyö ja myös lähihoitajan työtä, kun vain saisin töitä. T. Sh

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma kostaa?

Vierailija
2/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karma kostaa?

Miten karma liittyy aiheeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan erittäin hyvin, kun läksitte takki auki työtehtävistänne, haukuitte aika kovin sanoin meitä jotka jäimme. Uhositte saavanne keikkaa niin että saatoitte valita työajan lisäksi myös niitä himoittuja merkkilaukkuja. Vaikka tässä takana onkin potentiaalisen joukkovoimamme hajoita-ja-hallitse - tilanne, niin luuletko saavasi edes myötätuntoa omaksesi? 

Vierailija
4/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan erittäin hyvin, kun läksitte takki auki työtehtävistänne, haukuitte aika kovin sanoin meitä jotka jäimme. Uhositte saavanne keikkaa niin että saatoitte valita työajan lisäksi myös niitä himoittuja merkkilaukkuja. Vaikka tässä takana onkin potentiaalisen joukkovoimamme hajoita-ja-hallitse - tilanne, niin luuletko saavasi edes myötätuntoa omaksesi? 

Osaksesi

Vierailija
5/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalipuolen laitoksissa ainakin riittää keikkaa. Niille, jotka JO ON listoilla. Turha niihin ENÄÄ on yrittää tunkea.

- pk-seutu

Vierailija
6/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sekoilua tämä on? :D Mä olen irtisanoutunut vakitöistä opiskelun takia ja etsin kesätöitä.

Vierailija
7/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalipuolen laitoksissa ainakin riittää keikkaa. Niille, jotka JO ON listoilla. Turha niihin ENÄÄ on yrittää tunkea.

- pk-seutu

Miksi näin töykeää kommentointia? Onko teillä kaikilla paha olla.

Vierailija
8/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ihan shoitajan mutta sivukorvalla satuin kuulemaan ratikassa kun joku tarjosi freetä puhelimella, eikä siinä mitään, mutta se taustoitus oli kyllä luku sinänsä, en vttu ole tiennyt että vttu puhetyyli vttu muuttunut noin radikaalisti vttu, siitä vttu, kun itse vttu tein joskus vttu satunnaisempia vttu hommia vttu. 

Vierailija
9/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmankin ruusun alla piilee piikki pistävä. 

Vierailija
10/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, kun ollaan vauvapalstalla niin tämäkin ketju täyttyy haukkumisista, mutta minä haluan lausua kiitokset teille hoitajille. Kiitos siitä mitä teette. Itse, kun jouduin kolariin niin tuli ambulanssi takaa ja samantien kyytiin ja sairaalaan, oli hyvä palvelu :D 

Vierailija
11/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt, kun ollaan vauvapalstalla niin tämäkin ketju täyttyy haukkumisista, mutta minä haluan lausua kiitokset teille hoitajille. Kiitos siitä mitä teette. Itse, kun jouduin kolariin niin tuli ambulanssi takaa ja samantien kyytiin ja sairaalaan, oli hyvä palvelu :D 

Hyvä kun sait apua. Joo, älyttömiä ja ilkeitä on täällä suurin osa kommenteista. -Aloittaja

Vierailija
12/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- pk-seutu

Miksi näin töykeää kommentointia? Onko teillä kaikilla paha olla.

Faktan toteaminen on töykeää? Nunnuu.

Vierailija
13/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidossa keikkaa pk-seudulla lääkehoitoluvallisille,mutta ei sen varaan voi elantoansa laittaa. 

Taas yrittävät ajaa keikkalaisvuorot alas ja hiljaista on.Myös talossa jo valmiiks olevat vakkarit,vievät oman osuutensa kun haluavat lisätuloja/keikkoja.

Vierailija
14/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iso ja karvainen setämies, joka tekee välillä hoitajan hommia sivutöinä, joten kiitätkö myös minuakin?

Vierailija
15/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut keikkoja. Enkä ole itse lähtenyt takki auki, vaan yt:n vuoksi irtisanottu. 

Vierailija
16/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotihoidossa keikkaa pk-seudulla lääkehoitoluvallisille,mutta ei sen varaan voi elantoansa laittaa. 

Taas yrittävät ajaa keikkalaisvuorot alas ja hiljaista on.Myös talossa jo valmiiks olevat vakkarit,vievät oman osuutensa kun haluavat lisätuloja/keikkoja.

Kiitos kommentista. Pitää kysellä kotihoidosta enemmän. Olen tosiaan vaan ollut kohta vuoden pois töistä, eikä mulla ole lääkenäyttöjä kotihoitoon. Kaikki lääketentit on suoritettu 2025.  -Aloittaja

Vierailija
17/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut keikkoja. Enkä ole itse lähtenyt takki auki, vaan yt:n vuoksi irtisanottu. 

Huono tilanne on! Potilaat ja työt eivät ole kuitenkaan vähentyneet. -aloittaja 

Vierailija
18/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut. Teen keikkaa mm vankilassa, vanhuspuolella ja päivystyksessä. 

Vierailija
19/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän alueella on edelleen suuri kysyntä osaajista ja töitä on edelleen tarjolla runsaasti. 

Vierailija
20/40 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän alueella on edelleen suuri kysyntä osaajista ja töitä on edelleen tarjolla runsaasti. 

Mikä alue? Kerro niin haen heti teille, saatte lisävoimia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme