Sairaanhoitajat! Oletteko saaneet keikkatöitä?
Taitaa olla huono tilanne keikkatöille? Kaikesta säästetään ja sijaisia ei saa ottaa edes keikkatöihin? Minulle kelpaisi mikä vaan keikkatyö ja myös lähihoitajan työtä, kun vain saisin töitä. T. Sh
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis tehnyt hoitotyötä 20 vuotta, nyt opiskelen eri alaa, niin turha lähteä haukkumaan, että olen perässä vedettävä opiskelijakeikkari. -Aloittaja
Hankala tyyppi tai jotain? Jos on alassa on ns tunnettu vuosien kokemuksesta ei pitäisi olla haasteita.
Voi Jeesus. Et taida ymmärtää mistään mitään. Miten olisin hankala tyyppi?! Mulla on pieniä lapsia, joten etsin keikkatöitä, joka sopii meidän elämään, en pysty tekemään esim kokoaikaisena kolmivuorotyötä sairaalassa. -Aloittaja
Huvittavaa, että enemmän tulee törkeitä ja ilkeitä kommentteja, jotka ei liity aiheeseen mitenkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis tehnyt hoitotyötä 20 vuotta, nyt opiskelen eri alaa, niin turha lähteä haukkumaan, että olen perässä vedettävä opiskelijakeikkari. -Aloittaja
Hankala tyyppi tai jotain? Jos on alassa on ns tunnettu vuosien kokemuksesta ei pitäisi olla haasteita.
Voi Jeesus. Et taida ymmärtää mistään mitään. Miten olisin hankala tyyppi?! Mulla on pieniä lapsia, joten etsin keikkatöitä, joka sopii meidän elämään, en pysty tekemään esim kokoaikaisena kolmivuorotyötä sairaalassa. -Aloittaja
Miksi kukaan tarjoaisi alanvaihtajalle joka ei ole rinkiin jäämässä keikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan tarjoaisi alanvaihtajalle joka ei ole rinkiin jäämässä keikkaa?
Jaa että töitä on vain niille, jotka on eläkeikään asti siinä? : D Kyllä töitä on riittänyt aiemmin, mutta parin vuoden ajan on säästetty keikkalaisista kovasti. Olen ollut HUS:ssa eri osastoilla töissä ja nähnyt miten sinne ei juuri enää otettu keikkalaisia. -Aloittaja
Onko näin? Millaista on sairaanhoitajan työ Briteissä? Entä palkkaus? -Aloittaja