Ärsyttääkö ketään muuta tuo Jaana Pelkonen?
Sen naama on jokaisessa ohjelmassa. Ei edes ole mikään hyvä ja luonteva juontaja, vaan puhuu kuin lukisi paperilta puheenvuoronsa.
Kommentit (15)
En katso telkkaria, joten muistoni ovat vuosien takaa. Eikö hän kuitenkin hoida juontohommansa ihan asiallisesti?
Ei erityisesti. - Sen sijaan käy vähän sääliksi esimerkiksi heitä, jotka ovat osallistuneet hänen juontamaansa ohjelmaan Raharemontti. Nostan hattua jokaiselle siinä mukana olleelle ihmiselle, joka on uskaltautunut omilla kasvoillaan kertoa omista taloudellisista vakeuksistaan; joita sitten naureskellaan ja pilkataan sitten mm. täällä Miten se onkaan aina niin helppoa lyödä oletusarvoisesti heikommassa tilassa olevaa. (En ole kaikkia jaksoja nähnyt, siksi oletus) Mytta arvaan ja voin kuvitella miltä näistä osallistujista tuntuu kun ohjelma on tullut jo useamman kerran eri aioihin uusintana ja mainoksia, joissa myös mukana olleita osallistujia on käytetty mainoskasvoina.
Sinkkumies
Tilt-muija oli seksisymboli nuoruudessa, ei saa haukkua!
Joka päivä joku julkisuuden nainen palstamammojen raateluhampaissa.
Ei ärsytä yhtään. Livetapahtumissa Pelkonen on todella karismaattinen, hoitaa juontonsa varmalla ammattitaidolla muut osallistujat ja yleisön huomioiden, ja nauhoituksissa menee yhdellä otolla purkkiin.
En havaitse minkäänlaista ylimielisyyttä, päin vastoin törmäsin häneen kerran eräässä vaateliikkeessä Helsingissä ja sain hänestä hyvin ystävällisen ja säteilevän kuvan. Olen täysi tavis, enkä tunne häntä edes etäisten tuttavien kautta. Juontokeikkoja olen seurannut yleisöstä.
Vierailija kirjoitti:
Kiihottava oli nuorena.
Peliohjelma Tilt! Monen teinipojan päiväuni nuori Jaana 👍
Mukava juontaja ja mukava ihminen.
Minä olen joskus hetken aikaa tanssinut pikkusievissä Jaana Pelkosen kanssa yhdessä Hgin yökerhossa. Meriitti sekin 😊
M48
Ei minua ärsytä omillaan toimeentuleva monilhjakas ihminen. Miksi ärsyttäisi?
Onneksi kaikki sentään eivät loisi pyrstö pystyssä odottamassa, että mies lennättään leipää ja skumppaa.
JP osaa varmasti pestä myös alkkarinsa, eikä laita niitä rahapulassa miesten nuuskittaviksi.
JP ei vaihda sukupuoltaan kulloisenkin trendin mukaan. Kunnioitan naisena häntä suuresti, miksi minua ärsyttäisi?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen joskus hetken aikaa tanssinut pikkusievissä Jaana Pelkosen kanssa yhdessä Hgin yökerhossa. Meriitti sekin 😊
M48
2000-luvun alussa Jaana Pelkonen ja Viivi Avellan yökerhossa 👍
En seuraa niitä. Jo vuosia sitten lopetin katsomasta. Ja olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä yhtään. Livetapahtumissa Pelkonen on todella karismaattinen, hoitaa juontonsa varmalla ammattitaidolla muut osallistujat ja yleisön huomioiden, ja nauhoituksissa menee yhdellä otolla purkkiin.
En havaitse minkäänlaista ylimielisyyttä, päin vastoin törmäsin häneen kerran eräässä vaateliikkeessä Helsingissä ja sain hänestä hyvin ystävällisen ja säteilevän kuvan. Olen täysi tavis, enkä tunne häntä edes etäisten tuttavien kautta. Juontokeikkoja olen seurannut yleisöstä.
Kaupassa et voi tehdä ihmisestä analyysiä ylimielisestä tai mistään muustakaan.
Monta kertaa nähnyt kaupassa?
Puhuitko hänen kanssaan?
Tiedätkö hänen ajatelmiasn tai mielipiteitään? Jos olet lukenut jotain somesta, onko varmasti hänen kirjoittamaa? Onko muiden mielipiteet varmasti hänen tuttavien tai öhöm hänen ystävien mielipiteitä hänestä? Ovatko olleet paljonkin tekemisissä?
Tietenkin esim. kaupassa voi olla vaikka nyrpeä, tyly mutta ihan ylimielisyyteen tarvitaan muuta kun ei sanonut kuuluvasti moi tai kiitos tai ilme oli tyly?
Joskus itse olen laittanut vaikka kuitin kassakoneesta siihen laitteen viereen ja kassa tokaisi: Annatko sen mulle? En antanut. Jotenkin ärsytti tuo pyyntö. Vaikka ehkä tylyä, ei niin kamalaa ja tuskin raportoi mihinkään. En ole kuuluisuuden henkilö. Joskus tyhmiin pyyntöihin olen hieman ylimielinen tai tyly. Kyseessä siis jonkun toisen jättämä kuitti.
Pidän Jaanasta.