Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joel, 24, on ylpeästi työtön – ”Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen”

Kommentit (390)

Vierailija
381/390 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä varsinaista tulevan kansanedustajan materiaalia ideologisesti työttömien puolueeseen. Joko Minja Koskela on ottanut yhteyttä?

Sinuunko siis upposi? Olet joko perskokkaretrolli, tai juuri sitä kohderyhmää, johon tarkoitettukin kohdistuvan.

Vierailija
382/390 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustulo olisi hyvä ratkaisu. Minun puolestani Joelin voi antaa nauttia elämästään. Eipä se kalliiksi tule, toisin kuin rötösherrojen ja maailman parantajien touhut.

Suomessa on n. 3,5 miljoonaa työikäistä. Tonnin perustulo jokaiselle 3,5 miljardia€/kk, yht. 42miljardia€ vuodessa. Jokainen maksaa sillä 100% omista tarpeistaan.

Perustulo tarkoittaa sitä, että rahaa ei anneta senttiäkään enempää kenellekään mistään syystä. Ei ole rahaa ruokaan, lääkkeisiin, bensaan, terveyskeskukseen, tupakkaan, viinaan, vuokraan yms yms. Aivan sama, ei kiinnosta, lisää ei tipu. Uusi perustulo kolahtaa tilille ensi kuussa.

Jos rahat ei riitä, mene töihin, koska lisää ei tipu.

Sopii hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/390 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasiitti!  Vastikkeettomat tuet edelleen liian korkeat. Työttömyyskorvauksen/kansalaispalkan vastineeksi velvoitus työtoimintaan. Kädet ja jalat toimii joten muutama tunti roskien keräilyä, lumitöitä , vanhusten auttamista, yleistä siivousta ja kunnossapitoa ..Tästä olisi paljon hyötyä, työstä tulee hyvä mieli, yhteiskunta pysyy siistinä, ei syrjäydy, ei ärsytä  työssäkäyviä jotka maksavat veroja. Itse ansaitulla rahalla voi toki olla tekemättä mitään.

Vierailija
384/390 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko tämä alkaa, työttömien leimaaminen ja haukkuminen vaalien alla sopivia "tapauksia" tietyllä tavalla esille tuoden? 

Kertoo jotain siitä, ettei oikeisto edes yritä parantaa elämänlaatua työttömillä, vaan näin yrittää leimaamalla oikeuttaa heidän kiusaamistaan yhä enemmän yleistä mielipidettä muokkaamalla.

Miksi oi

Miksi

Työttömien elämänlaatua pitää parantaa? Parempi olisi antaa uokaluppuja työttömien ruokalaan ja vaatteita  sellaisia sinisiä perusvaatteita niin kukaan ei tuhlaa työttömyysetuja vaatteisiin tai ruokaan. Ehkä asuntolat työttömille myös? Työttömyyden ei pidä olla tavoiteltava olotila, päin vastoin!

Vierailija
385/390 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko tämä alkaa, työttömien leimaaminen ja haukkuminen vaalien alla sopivia "tapauksia" tietyllä tavalla esille tuoden? 

Kertoo jotain siitä, ettei oikeisto edes yritä parantaa elämänlaatua työttömillä, vaan näin yrittää leimaamalla oikeuttaa heidän kiusaamistaan yhä enemmän yleistä mielipidettä muokkaamalla.

Miksi oi

Miksi

Työttömien elämänlaatua pitää parantaa? Parempi olisi antaa uokaluppuja työttömien ruokalaan ja vaatteita  sellaisia sinisiä perusvaatteita niin kukaan ei tuhlaa työttömyysetuja vaatteisiin tai ruokaan. Ehkä asuntolat työttömille myös? Työttömyyden ei pidä olla tavoiteltava olotila, päin vastoin!

^ Toivottavasti pääset tulevaisuudessa  nauttimaan työttömyydestä ja pääset sinne asuntolaankin. T. Työssäkäyvä

Vierailija
386/390 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel tietää, että tekoäly ja robotit vievät kuitenkin duunit ja perustulo on ainoa ratkaisu. En haluaisi itse olla nyt nuori näillä tulevaisuudennäkymillä.

Vierailija
387/390 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasiitti!  Vastikkeettomat tuet edelleen liian korkeat. Työttömyyskorvauksen/kansalaispalkan vastineeksi velvoitus työtoimintaan. Kädet ja jalat toimii joten muutama tunti roskien keräilyä, lumitöitä , vanhusten auttamista, yleistä siivousta ja kunnossapitoa ..Tästä olisi paljon hyötyä, työstä tulee hyvä mieli, yhteiskunta pysyy siistinä, ei syrjäydy, ei ärsytä  työssäkäyviä jotka maksavat veroja. Itse ansaitulla rahalla voi toki olla tekemättä mitään.

🎵🎵🎵 Sä joka päivä töitä teet, joka ainut aamu seitsemäksi meet, jotta työtön vois maata sohvallain 🎵🎵🎵

Vierailija
388/390 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä sä sait päähäsi, että mulla tulisi tuollaisista töistä hyvä mieli?

Vierailija
389/390 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oi

Miksi

Siis samaan tapaan kuin hihatmerkit ja vankileirit. Mitä vi**ua?

Vierailija
390/390 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel joutaa suoraan uuníín. Joka ei tahdo työtä tehdä, hänen ei syömänkään pidä. 

Entinen (RIP) appiukko oli jopa laittanut itse tekemänsä "taulun" oveen että ensin työ, sitten nälkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä