Itselleni olisi tärkeää KUULLA miten toinen haluaa minua, mutta miehelle tällaisten puhuminen ei ole luontevaa.
Mitä ihmettä tässä tekisi siis?
Olen aina ollut sellainen ihminen, jolle sanat ja lauseet merkitsevät todella paljon. Sanat luovat mielikuvia ja auttavat minua esimerkiksi virittymään tiettyyn tunnelmaan. Minulla on todella vilkas mielikuvitus ja sanat ruokkivat sitä. Rakastan kuulla. Ja nyt esimerkiksi seksin suhteen tarvitsisin sanoja, edes silloin tällöin spontaanisti. Olen sanonut miehelleni tästä, että voi kuinka ihanaa olisikaan esimerkiksi kesken päivän saada häneltä viesti, jossa hän ilmaisee jollain lailla, miten haluaa minua. Mutta ei, se ei kuulemma ole hänelle luontevaa. Tuhmia, jos yritän juurikin esimerkiksi viestitellä niin homma lässähtää, kun hän ei lähde siihen mukaan. Puhuminen kuitenkin on asia, joka on omiaan minun kohdallani pitämään yllä kipinää. Joten nyt, kun sanoja ei ole, tunnen olevani niin tylsistynyt, ei tee mieli seksiä yhtään.
Mikä neuvoksi? Tämä on minulle oikeasti tärkeää.
Kommentit (13)
Kun asia on sinulle noin tärkeä, niin miten/miksi ihmeessä olet päätynyt yhteen miehesi kanssa?
Jos se ei ole miehelle luontevaa niin ei se käskemällä tai painostamalla muutu luontevaksi, päinvastoin.Miten suhteen alussa oli, miten päädyitte yhteen?
Tämä on kokemukseni mukaan monen miehen kohdalla. Ainoa ilmaisu, jonka osaavat rajoittuu siihen, kuinka heitä "panettaa". Se jotkut osaavat kertoa, mutta siihen se jää.
Mies pamauttaa Tahdon rakastella sinua ämyreistä tulemaan ja sulla heti lentää kalsarit kattoon, vai?
Tarkoittaako kesken päivän, kesken työpäivän? Silloin paiskitaan hommia, eikä lähetellä vaimolle mitään seksiviestejä.
Rakkaus on tekoja. Myös sanat ovat tekoja ja valintoja.
Se nyt vaan taitaa olla niin, että pyydät mieheltä mahdottomia. Kysy itseltäsi, haluatko olla tällaisessa suhteessa loppu elämäsi.
Olin naimissa tällaisen miehen kanssa, jolle oli mahdotonta sanoa mitään missä on tunteita mukana. No, nyt olen ollut jo useamman vuoden miehen, joka osoittaa ja sanoittaa rakkauttaan joka päivä. Ja nyt MUA hävettää, kun sanat, jotka jouduin pitämään sisälläni 20 vuotta, on niin vaikeaa saada ulos. Opettelen sitä yhä edelleen joka päivä. Että mieti, mitä haluat.
Siis ihme ongelmia. Mies kuitenkin haluaa seksiä kanssasi? Silloin se haluaa sua.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako kesken päivän, kesken työpäivän? Silloin paiskitaan hommia, eikä lähetellä vaimolle mitään seksiviestejä.
Kyllä minä viestittelen tyttöystävän kanssa joskus silloin tällöin, vaikka kesken työpäivän. Mutta ymmärrän, että eivät kaikki osaa tai se ei tunnu luontevalta. En oikein keksi neuvoa tähän.
Hanki lisäksi puhetaitoinen panokaveri.
Ehkä siellä töissä on joku kuumempi eikä silloin pysty miettimään sun haluamista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kokemukseni mukaan monen miehen kohdalla. Ainoa ilmaisu, jonka osaavat rajoittuu siihen, kuinka heitä "panettaa". Se jotkut osaavat kertoa, mutta siihen se jää.
Harmi, että olet valinnut sellaisia miehiä. Itse olen mies ja ajattelen kuten ap.
Nieletkö?