Mitä meinaatte tehdä vappuaattona?
Mä varmaan perinteisesti yksinään grillaan ja chillaan omalla pihalla, mikäli sää suosii.
Kommentit (56)
Aion dokata pitkästä aikaa ja mennä stadin keskustaan pussikaljoittelemaan frendin kanssa. Tehdään paluu ysärille.
Päivällä nukun pitkät päiväunet ja illalla lähden yöksi töihin.
Aurinko paistaa, istun ulkona, pöydällä keksilajitelma, juustoja ja viiniä. Linnut laulaa, perhoset lentää ja kimalaisetvsurraa. Tämä toiveissa, katsotaan toteutuuko.
Vierailija kirjoitti:
Aurinko paistaa, istun ulkona, pöydällä keksilajitelma, juustoja ja viiniä. Linnut laulaa, perhoset lentää ja kimalaisetvsurraa. Tämä toiveissa, katsotaan toteutuuko.
Kiitos vinkistä, mä teen tuon saman 🧀🍷🦋🐝🐦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan Lietuaan näyttelymatkalle
Mitä näyttelet?
Menestyneitä kissoja
Vierailija kirjoitti:
Jättimarketissa käynti ensin hakemassa kärryllinen ruokaa ja tarvikkeita. Laittelen kesäkukkien ja keittiöyrttien siemeniä itämään. Siinä on mukavaa vappupuuhaa sekä kokkailen hampurilaisia, nauravia nakkeja, perunasalaattia yms. Telkkari ohjelmia, leffoja ja käsitöitä.
Voisin tehdä samaa, paitsi nakkeja, jos olisin Suomessa silloin
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalilla
Käytkö välillä jossakin syömässä vai onko siellä omat eväät mukana?
Ollaan parin kamun kanssa vuokramökillä keskiviikkoillasta sunnuntai-iltaan. Luvassa ihan perinteistä mökkeilyä, mitä nyt kyseinen mökki on aika lailla kaikilla herkuilla varustettu, mutta silti pääpaino on ulkoilussa. Mukaan otetaan paljon sapuskaa ja sopiva määrä juotavaa.
Mantan lakitus, illalliselle kahden ystäväpariskunnan kanssa. Vappupäivän aamuna Ylioppilaskunnan Laulajien aamukonsertti Kaivopuistossa. Teekkarilakki päässä, piknik-korissa samppanjaa, juustoja ja muuta pikku syötävää. Varmaan tapaa tuttujakin vuosien varrelta siellä Kaivarissa. JBL:stä soittelen työväenmusiikkia taistolaisen laululiikkeen ajoilta, ihan vain rienausmielessä.
Päivällä on pakko käydä kaupungilla, sen jälkeen ei mitään hajua. Ehkä grillataan pihalla kun pitäisi tulla ihan hyvä ilmakin. Asun pienkerrostalossa missä on iso aidattu piha ja kaikki kolme naapuria ovat mun ystäviäni. Katsotaan tuleeko lisääkin porukkaa, voisi vaikka pelata mölkkyä tai krokettia. Varmasti käyn Alkossa, sen näkee sitten jaksaako korkata. Pilveä poltan varmasti ja rentoudun. Jossain vaiheessa tietenkin koiran lenkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan samaa kuin muinakin iltoina/päivinä....miksi se olisi jotenkin erilainen
Se voisi olla erilainen, mikäli viettäisit vappua juhlana.
itseasiassa nautimme kotona olosta ja ehkäpä huvimajassa grillaillaan takkatulen lämmittäessä, vähän pihahommia ohessa rapsutellessa...mutta ei se poikkea siitä normaalista kuinkaan
Ei ole vielä mitään suunnitelmia. Ihan tavallinen torstai-ilta se mulle on, tosin perjantaina ei tarvitse herätä töihin (herään aikaisin silti kuitenkin itsestään).
Päivän nukun ja menen töihin yövuoroon.
Yövuoroon nostamaan tuplapalkka ja 40% yölisä. 400e netto.
- soteyökkö
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalilla
Koko vapun?
Lapsille limut ja munkit. Ei muuta.
Olen omassa metsässä risusavotassa! Raivaussaha laulaa sulosointuja ja vesakkoa kaatuu 👍
Jättimarketissa käynti ensin hakemassa kärryllinen ruokaa ja tarvikkeita. Laittelen kesäkukkien ja keittiöyrttien siemeniä itämään. Siinä on mukavaa vappupuuhaa sekä kokkailen hampurilaisia, nauravia nakkeja, perunasalaattia yms. Telkkari ohjelmia, leffoja ja käsitöitä.