Mitä meinaatte tehdä vappuaattona?
Mä varmaan perinteisesti yksinään grillaan ja chillaan omalla pihalla, mikäli sää suosii.
Kommentit (73)
Suunnitelmissa on ajella moottoripyörällä koko vappuviikonloppu, eli sihijuomat jää tällä kertaa väliin. YO-lakin virkaa hoitaa uusi mustavalkoinen kypäräni. 😎
Kotona vaan. Ollu aika rankka 2 kk. Syön pizzaa ja oon kissan kans. Ulkona kylmä grillata viä mitään.
Köyhäin huvit on silloinkin. Dyykkailen roskiksista ruokaa ja käyn helluntaissa pullakahviilla. Tämä kirjasto on valitettavasti kiinni, että ulkoilua riittää.
Teen pitkästä aikaa pissaladiereä ja sen kanssa juon simaa jossain luonnon helmassa. Näköjään mukaan tulee myös oksennuksen makuisia fatserin uutuus rosekuulia joita en saanut syötyä paria enempää koska olivat pahoja. Uusi vappulook on ostettu.
Tienaan !
Rikkaat ökyihmiset ryyppäävät ulkona ja pulloja ynnä tölkkejä piisaa. Monelta pik-nikiltä jää syötävääkin.
Aikamoinen häpypää se CO2-mies kun lakkauttaisi mielellään kurjaliston parhaat bisnespäivät :(
Nirhata pitää ja muu lahtariporukka myös. Purrakin panna teilipyörään ja pyöveli rautakangen kanssa hommiin. Mielelläni tuuraisin ja Nilkki-Petterillä lämmittelisin.
Töissä menee vappu, onhan se työläisten juhla juu. Välissä teen normaaleja arkiasioita mitä nyt mieleen juolahtaa. Simaa ja munkkia haen myyjäisistä.
Työpäivä, salille ja ruokakauppaan. Muuta en ole vielä suunnitellut, opiskella kyllä pitäisi, mutta sen voi jättää myös viikonloppuun.
Vietän koko Vappuviikonlopun hyvässä seurassa. Syömme, juomme, nautimme toistemme seurasta ja osan kanssa käymme metsäkävelyillä ja ehkäpä soutelemassa. Nuotio rantaan jos luvallista ja perinteistä HK-bleun tai vastaavan tuotteen "häkään tappamista" ja kohtuullisesti %-juoman nauttimista. Välillä täytyy toki töitäkin tehdä kun olen ainoa ihmiseläin koko poppoossa. To-Su 🐕🐈🐇🐎🐄😃🎈
Muu perhe lähtee appivanhempien mökille.
Minä olin vapaaehtoinen ja sain työvuoron lauantaille.
Otan jonkun pienen siivousurakan pe ja su.
La, kun tulen kotiin työpäivän jälkeen, teen ekan satsin munkkeja. Vien niitä naapurille, siellä sama juttu. Perheen äiti yksin kotona. Su teen uuden satsin, kun perhe tulee kotiin
Juon simaa, syön munkkeja ja käyn kaupungilla. Myöhemmin kotona syön nakkeja, italiansalaattia ja juon koskenkorvaa. Yksinäisen vappuaatto.
Venyttelen pippeliäni. Jos vaikka jäisi pidemmäksi.