Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä vieläkään kesälomani ajankohtaa, kukaan ei tiedä

Vierailija
26.04.2026 |

Pomo sanoo vain että toukokuun lopulla vasta selviää.

Onko tämä edes laillista?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lomaa on heinä- ja elokuu, sekä tammikuu. Muuten olen töissä, 3 eri yrityksessä melkein joka päivä, siis usein viikonloppuisinkin. 

Vierailija
22/33 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukauden kesäloma on ihan järjetön idea. 2 viikkoa riittäisi ihan hyvin matkailuun ja mökkeilyyn heinäkuussa, ja loput lomapäivät voisi jokainen käyttää vuoden aikana silloin kun parhaiten sopii. 

Olisi paljon fiksumpaa kaikkien kannalta. 

Minä pidän lomani max kaksi viikkoa kerrallaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukauden kesäloma on ihan järjetön idea. 2 viikkoa riittäisi ihan hyvin matkailuun ja mökkeilyyn heinäkuussa, ja loput lomapäivät voisi jokainen käyttää vuoden aikana silloin kun parhaiten sopii. 

Kyllä neljä viikkoa on tarpeen ihan sen vuoksi, että saa hoitaa asioita, matkailla ja levätä. Säätkin on arvaamattomat niin tuohon aikajaksoon sopii hyvää säätä ainakin jonkin verran. 

Vierailija
24/33 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi oletko sä joku amerikkalainen? 

Vierailija
25/33 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyrittäjä lomailen lokakuusta helmikuun alkuun muun ajan olen töissä joka hemmetin päivä. 

Vierailija
26/33 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tossukoita te oikeen olette? Olen aina sanonut koska pidän kesälomani ja olen sen aina silloin pitänyt.

Ilmeisesti muut työkaverisi eivät ole halunneet lomaa samaan aikaan? Minä tykkään lomailla syys- ja lokakuussa. Aina olen saanut lomani, kun ketään muuta ei kiinnosta tuo aika.

Olen siinä työpaikalla asemassa että pidän lomani silloin kun itse haluan. Minulla ei ole työkavereita.

Vierailija
27/33 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä neljä viikkoa on tarpeen ihan sen vuoksi, että saa hoitaa asioita, matkailla ja levätä. Säätkin on arvaamattomat niin tuohon aikajaksoon sopii hyvää säätä ainakin jonkin verran. 

Pidän lomaa toukokuussa, heinäkuussa, syyskuussa ja marraskuussa. Tykkään pitää lomat mieluummin näin, kuin kaikki putkeen.

Vierailija
28/33 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tossukoita te oikeen olette? Olen aina sanonut koska pidän kesälomani ja olen sen aina silloin pitänyt.

Ilmeisesti muut työkaverisi eivät ole halunneet lomaa samaan aikaan? Minä tykkään lomailla syys- ja lokakuussa. Aina olen saanut lomani, kun ketään muuta ei kiinnosta tuo aika.

Olen siinä työpaikalla asemassa että pidän lomani silloin kun itse haluan. Minulla ei ole työkavereita.

No helppo sitten. Miksi sitten moitit muita tossukoiksi?

Vierailija
29/33 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän 2 viikkoo elokuus ja loput viikot talvella. Lomat sovittiin tän kuun alussa. Mä annan muitten valita ensin ku mul ei ole lapsii ja periaattees ihan sama millo se loma on. 

Vierailija
30/33 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laillista TA voi laittaa sut elokuuksi lomalla ja ilmoittaa 1.7.

Vierailija
31/33 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomaa on kesäkuu ja elokuu. Toukokuussa ja heinäkuussa teen töitä. Kesäkuussa suoritan parit tentit. Elokuu on oikeasti vapaata aikaa, mitä nyt kotitilalla saa hommia tehdä. 

Vierailija
32/33 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikeastaan haluaisi lomailla. Töissä on kivempaa.

Vierailija
33/33 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kesälomani syyskuussa ja lähden Lappiin. Tämä on ollut selvä jo useamman vuoden. Muille ko. kuukausi ei kuitenkaan kelpaa ja mulle se on the best. 

No sehän hienoa, jos teillä voi päättää. Meillå kaikkien on pidettävä lomansa kesäkuun puolivälistä elokuun puoliväliin mennessä, koska meille otetaan kaksi sijaista, ja yhtä aikaa saa olla 4-5 ihmistä lomalla. Talviloma on sitten oma show. Kaikkien täytyy pitää eri aikaan, yksi kerrallaan poissa.