Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpäs se naisen löytäminen vaatii paljon aikaa ja rahaa nykyisin. Kannattaisiko suunnata ulkomaille?

Vierailija
26.04.2026 |

Varmaan tulisi halvemmaksi, ja aikaakin kuluisi vähemmän vaikka joutuisi oppimaan kielen. Missä siis mies löytää nopeasti naisen joka on kaunis, mt-ongelma vapaa, lapseton, halukas ja kykeneväinen parisuhteeseen?

Kommentit (583)

Vierailija
301/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tummelit taas sai kuumenemaan ja olemaan "töissä" Aina saa nauraa!

Kolahtiko noin pahasti se, että et osaa edes omaa äidinkieltäsi? Saati muita kieliä.

Niin kuin sanoin, sä tuut aina häviämään tässä, toki ihran määrässä voitat!  :)

Vierailija
302/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummelin piti jatkaa "töissä" mutta alapeukuttaa hikisellä 47-vuotiaan virtsaisella tuherollaan, yöks, mikä silakan haju!

Sinä väität naisia mt-ongelmaisiksi vaikka itse kirjoitat tuollaisia tekstejä. Oikeastiko pidät omia kirjoituksiasi normaalin ihmisen kirjoituksina?

Pidetään yllä tasa-arvoa, arvon mummelit. Menkää nyt oikeasti töihin!

 

En mene lomalla töihin enkä ole mummeli.  Miksi et itse ole töissä?

Tää on eläkeellä oleva papparainen.

 

On varmaan päässyt heti 18-vuotiaana eläkkeelle mielenterveyssyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihraiset tummelit myöntävät olevansa työttömiä, ai että te ootte helppoja, hiivalta haisevia!

Kukaan ei kirjoittanut olevansa työtön. Yksi ainakin kirjoitti olevansa töissä ja samalla yrittäjä. Itsekin olen töissä, mutta tällä hetkellä lomalla.  Miksi et ymmärrä lukemaasi?

Vierailija
304/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihraiset tummelit myöntävät olevansa työttömiä, ai että te ootte helppoja, hiivalta haisevia!

Kukaan ei kirjoittanut olevansa työtön. Yksi ainakin kirjoitti olevansa töissä ja samalla yrittäjä. Itsekin olen töissä, mutta tällä hetkellä lomalla.  Miksi et ymmärrä lukemaasi?

Voin kertoa, että sua harmittaisi siellä maalla mun kaikki saavutukset. Ja sä asut täällä aina, mä en. ;)

Olet kyllä pahasti sekaisin. Et tiedä missä asun ja todella sekopäistä kuvitella, että jotakin kiinnostaisi jonkun randomin tekemiset. Saavutus ei ole se, että kirjoitat paskaa täällä palstalla. 

Vierailija
305/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummelit kuumenee työttömiä!

Tämäkö on sitä sinun hyvää suomen kieltä?

Vierailija
306/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla sekopäällä menee varmaan paljon tummelia kun runkkaa niin paljon. Varmaan nytkin runkkaa omille jutuilleen tällä palstalla. Ölisee kovaan ääneen ja kuvittelee olevansa mahtava uros.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
307/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
308/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihraiset tummelit myöntävät olevansa työttömiä, ai että te ootte helppoja, hiivalta haisevia!

Kukaan ei kirjoittanut olevansa työtön. Yksi ainakin kirjoitti olevansa töissä ja samalla yrittäjä. Itsekin olen töissä, mutta tällä hetkellä lomalla.  Miksi et ymmärrä lukemaasi?

Voin kertoa, että sua harmittaisi siellä maalla mun kaikki saavutukset. Ja sä asut täällä aina, mä en. ;)

Paraskin puhumaan, kun inceli itse asuu pienessä Pohjois-Karjalaisessa kirkonkylässä 🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
309/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että!

Vierailija
310/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihraiset tummelit myöntävät olevansa työttömiä, ai että te ootte helppoja, hiivalta haisevia!

Kukaan ei kirjoittanut olevansa työtön. Yksi ainakin kirjoitti olevansa töissä ja samalla yrittäjä. Itsekin olen töissä, mutta tällä hetkellä lomalla.  Miksi et ymmärrä lukemaasi?

Voin kertoa, että sua harmittaisi siellä maalla mun kaikki saavutukset. Ja sä asut täällä aina, mä en. ;)

Paraskin puhumaan, kun inceli itse asuu pienessä Pohjois-Karjalaisessa kirkonkylässä 🤣🤣🤣

Ta pa ittes saatana nan lut ka, jota oma isä nuo si koko lapsuuden ka äiti katteli vieressä nauraen ja itse ään kosketellen.

Ai vttu ku osu ja uppos 🤣🤣🤣 Inceli alkaa hermostumaan kunnan vuokratalon yksiössään, kohta saa kissakin kyytiä ja kellokokoelma lentää seinään 🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
311/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää iskeä ainoastaan ulkkaritaustaisia. 

Vierailija
312/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että!

Valaat kuumenee, kun eivät osaa suomea!

Mä nu ssin sua p er see seen niin että sun pas ka ja ve ri lentää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
313/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

Vierailija
314/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että!

Valaat kuumenee, kun eivät osaa suomea!

Mä nu ssin sua p er see seen niin että sun pas ka ja ve ri lentää

Tuskinpa sillä kolmesenttisellä hirveitä suorituksia tulee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
315/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummelin piti jatkaa "töissä" mutta alapeukuttaa hikisellä 47-vuotiaan virtsaisella tuherollaan, yöks, mikä silakan haju!

Sinä väität naisia mt-ongelmaisiksi vaikka itse kirjoitat tuollaisia tekstejä. Oikeastiko pidät omia kirjoituksiasi normaalin ihmisen kirjoituksina?

Pidetään yllä tasa-arvoa, arvon mummelit. Menkää nyt oikeasti töihin!

 

En mene lomalla töihin enkä ole mummeli.  Miksi et itse ole töissä?

Tää on eläkeellä oleva papparainen.

 

On varmaan päässyt heti 18-vuotiaana eläkkeelle mielenterveyssyistä.

Ei oo. Ihan vanhuuseläkkeellä. Koko elämä nyt netissä.

Vierailija
316/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

Vierailija
317/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummelin piti jatkaa "töissä" mutta alapeukuttaa hikisellä 47-vuotiaan virtsaisella tuherollaan, yöks, mikä silakan haju!

Sinä väität naisia mt-ongelmaisiksi vaikka itse kirjoitat tuollaisia tekstejä. Oikeastiko pidät omia kirjoituksiasi normaalin ihmisen kirjoituksina?

Pidetään yllä tasa-arvoa, arvon mummelit. Menkää nyt oikeasti töihin!

 

En mene lomalla töihin enkä ole mummeli.  Miksi et itse ole töissä?

Tää on eläkeellä oleva papparainen.

 

On varmaan päässyt heti 18-vuotiaana eläkkeelle mielenterveyssyistä.

Ei oo. Ihan vanhuuseläkkeellä. Koko elämä nyt netissä.

 

En usko. Ei tuollainen hul lu ole missään töissä koskaan ollut.

Vierailija
318/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuu halvemmaksi mutta silti: hopi hopi, mene jo!!!!

Jos mies tietäisi jo parikymppisenä, miten huonolaatuisia enemmistö suomalaisista naisista on ja ryhtyisi jo silloin panostamaan ulkomaalaiseen naiseen, niin tulisi aivan varmasti halvemmaksi. Hyvin moni suomalainen mies on menettänyt vähintään yhden omakotitalon verran varallisuuttaan, kun on kokeillut perhe-elämää suomalaisen naisen kanssa. Ja makselee tietysti elareita 18 - 20 vuotta, eikä välttämättä saa viettää aikaa lastensa kanssa kuin muutaman päivän kuukaudessa, jos sitäkään.

Jos ei osaa ehkäistä niin sitten maksaa puoliksi tekemiensä lasten elämän. Se looginen ajattelu puuttuu taas.

Miksi edelleen ehkäisy vieritetään miehen vastuulle yksistään? Onko naiset jotenkin jälkeenjääneitä, eivätkä tiedä miten lapsia tehdään?

Vierailija
319/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

TUMMELIRUNKKAAJAA VITUT TAA KUN EI SAA PILLUA

Vierailija
320/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tanssilippu paljoa maksa. Osaathan tanssia? Se on valttikortti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi