Kylläpäs se naisen löytäminen vaatii paljon aikaa ja rahaa nykyisin. Kannattaisiko suunnata ulkomaille?
Varmaan tulisi halvemmaksi, ja aikaakin kuluisi vähemmän vaikka joutuisi oppimaan kielen. Missä siis mies löytää nopeasti naisen joka on kaunis, mt-ongelma vapaa, lapseton, halukas ja kykeneväinen parisuhteeseen?
Kommentit (384)
Vierailija kirjoitti:
Valas osaa suomen kieltä todella hyvin ja on 47-vuotiaana töissä ja asuu palstalla! Varmaan katsoo kendoa vielä juntti!
Mä asun omakotitalossa. En vietä aikaani turhan paljoa täällä palstalla. Sä voisit opetella ymmärtämään lukemasi. En tiedä mikä on kendo. Mielummin olen juntti kuin sun kaltainen harhainen sekopää.
Sun viesteistä päätellen sä vietät todella paljon aikaa täällä vaikka oikeasti tarvitsisit mielenterveyspalveluita.
Nyt mä poistun täältä tekemään töitä. Sullahan ei ole mitään käsitystä mikä on työ.
Vierailija kirjoitti:
"Yyh yyh miks kukaan ei anna yhyyyy en haluiskaan teitä naisii kun ootte läskei ja ja ja kaikkee niinku - mut vitusatanaprkl mä ruiskaan teidät!!1!" 🤣
Miehet ovat pohjattoman lapsellisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse opiskella uutta kieltä. Jos puhut hyvää englantia, Afrikassa ja Karibialla on lukuisia englanninkielisiä maita, joista löytyy hyviä vaimoja runsain mitoin. Sinä tosin et voi olla perseuakinen, mutta jos olet suomalsita ylempää keskiluokkaa, homma on helppo.
Niin, ylempään suomalaiseen keskiluokkaan kuuluakseen pitäisi tienata vähintään se 4000e/kk. Siinä on vaan se ongelma eli noin 3000e/kk puute näiden Huoristen ja Allujen ja muiden palstainceleiden tulotasossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valas osaa suomen kieltä todella hyvin ja on 47-vuotiaana töissä ja asuu palstalla! Varmaan katsoo kendoa vielä juntti!
Mä asun omakotitalossa. En vietä aikaani turhan paljoa täällä palstalla. Sä voisit opetella ymmärtämään lukemasi. En tiedä mikä on kendo. Mielummin olen juntti kuin sun kaltainen harhainen sekopää.
Sun viesteistä päätellen sä vietät todella paljon aikaa täällä vaikka oikeasti tarvitsisit mielenterveyspalveluita.
Nyt mä poistun täältä tekemään töitä. Sullahan ei ole mitään käsitystä mikä on työ.
Tummeli jatkaa "töissä" mt-ongelmiensa kanssa :D Ei osaa edes suomen kieltä, reppana.
Miksi pitää löytämällä löytää nainen? Elämäsi on varmasti parempaa ilman.
Ja tummelit taas sai kuumenemaan ja olemaan "töissä" Aina saa nauraa!
Tummelin piti jatkaa "töissä" mutta alapeukuttaa hikisellä 47-vuotiaan virtsaisella tuherollaan, yöks, mikä silakan haju!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummeli jatkaa "töissä" mt-ongelmiensa kanssa :D Ei osaa edes suomen kieltä, reppana.
Minun silmissä tuo kirjoittaja osasi paremmin suomea kuin sinä. Tummeli on rasva eikä ihminen. Ainoa jolla tässä on mt-ongelmia olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Tummelin piti jatkaa "töissä" mutta alapeukuttaa hikisellä 47-vuotiaan virtsaisella tuherollaan, yöks, mikä silakan haju!
Sinä väität naisia mt-ongelmaisiksi vaikka itse kirjoitat tuollaisia tekstejä. Oikeastiko pidät omia kirjoituksiasi normaalin ihmisen kirjoituksina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun silmissä tuo kirjoittaja osasi paremmin suomea kuin sinä. Tummeli on rasva eikä ihminen. Ainoa jolla tässä on mt-ongelmia olet sinä.
Jeps, tässä voidaan kokeilla ihan aina. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä väität naisia mt-ongelmaisiksi vaikka itse kirjoitat tuollaisia tekstejä. Oikeastiko pidät omia kirjoituksiasi normaalin ihmisen kirjoituksina?
Pidetään yllä tasa-arvoa, arvon mummelit. Menkää nyt oikeasti töihin!
Tummeli on rasva mitä tuo raivoava hullu pillua saamaton luuseri käyttää runkkaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummelimummelit käy kuumana ja analysoi, siinäpä elämää työttömille valaille maanantaina!
Omien puheittensa mukaan jokunen näistä punavihervasuriloisista ovat "töissä" jossain suojatyöpaikassa, jossa ehtii palstailla koko työajan.
Totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla aina käy sääliksi näiden aloitusten tekijöitä... Vain siksi, koska he eivät ole koskaan saanet apua pahoihin mielenterveysongelmiin ja kaikki heidän ongelmansa ovat ainoastaan muiden naisten vikoja... Itse ovat järkkyttävän naisvihaisia olleet aina ja itsestään ei löydy mitään vikaa ja jos löytyy, niin joku nainen sen on aina aiheittanut. Tunnetasolla ollaan jääty hyvin jälkeen, eikä koskaan haluttu kehittää itseään vaan jäädään vellomaan menneisyydessä.
Suomalaisista naisista 77%:lla diagnoosi vakavista mt- ja käytösongelmista.
Tuota lukua jaksat jankuttaa, mutta mitään linkkiä et osaa laittaa.
Suomessa tosi moni mies tarvitsisi jonkun mt-diagnoosin ja lääkityksen.
Ei sinua linkki voi parantaa, jos ei vahva lääkityskään toisi tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Tummeli on rasva mitä tuo raivoava hullu pillua saamaton luuseri käyttää runkkaamiseen.
Mutta onneksi maalaismummot eivät ole yhtään luusereita, aina saa nauraa, "OLEN TÖISSÄ", buahaahahahahah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidetään yllä tasa-arvoa, arvon mummelit. Menkää nyt oikeasti töihin!
En mene lomalla töihin enkä ole mummeli. Miksi et itse ole töissä?
47-v tummeli EI OLE ENÄÄ palstalla, kunhan vaan alapeukuttaa, aina saa nauraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun miehenä oma taso on pohjamutaa, niin sitä pitää riipiä planeetan pohjamutia löytääkseen naisen joka on niin epätoivoinen, että alkaa suhteeseen pelkällä rahalla. Suomalaiset naiset on koulutettuja, ollakseen Perheen Pää näiden 😂miesten pitää etsiä se lukutaidoton maaorjan tytär jostain Malesiasta.
"koulutus" ei kyllä oo ominaisuus jota miehet etsii naisessa.
Ei suomalaiset naiset oo sellaista "laatukamaa" mitä luulette olevanne.
Meillä suomalaisilla naisilla on mahdollisuus valita sinkkuus, jos ei löydy tasokasta miestä. Tasokkuudella en tarkoita ulkonäköä ja koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Ja tummelit taas sai kuumenemaan ja olemaan "töissä" Aina saa nauraa!
Kolahtiko noin pahasti se, että et osaa edes omaa äidinkieltäsi? Saati muita kieliä.
Aishoki aishoki, siinä on se jokin, kuten 47-v "työssäkäyvä" luuseri valas sanoo :D