Joku amerikkalainen opettaja yritti murhata Yhdysvaltain presidentti Donald Trumpin!
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää minkälaista vihaa se on oppilailleen jakanut. Että on ok ampua joku josta ei oikein tykkää. Palstalla moni näyttää olevan samaa mieltä. Vasemmiston olisi syytä katsoa peiliin ja miettiä asenteitaan.
Hitlrei yritettiin tappaa monen monta kertaa. Yrittäjiä pidetään sankareina.
todella sairaat ihmiset vertaavat Trumpia Hitleriin
Pidätkö Hitleriä parempana piirtäjänä?
Veikkaan että kaikki pitävät, tutkitusti osasi piirtää ja maalata.
AI heittää aina ärsyttävästi googlen hakuun yhteenvedon alkuun, joku väitti että se vie 0,5 litraa maapallon vettä.
"Adolf Hitler is generally considered a technically competent but mediocre artist by experts, often described as a painter of "prosaic" or postcard-like architectural scenes. While he possessed technical skill in drawing and drafting, his work lacked originality, depth, and emotion, ultimately leading to his rejection by the Vienna Academy of Fine Arts."
Hitler siis oli ihan hyvä, mutta ei ollut omintakeista tyyliä ja välittänyt tunteita teoksissaan, vaan oli suoraa kuvausta ympäristöstä, arkkitehtuurista, kuin maisemapostikortteja olisi maalaillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USA:n demokraatti, opettaja USA:n Kaliforniasta vieläpä, yritti jälleen murhata Trumpin.
Ja on saanut apua muilta demokraateilta että pääsi näin lähelle yrittämään.
USA:n demokraatit ja näiden kannattajat ovat hyvin verenhimoisia tappajia kuten on huomattu.
Trump Assassin Identified | This is Dark, Everything Just Got Way WORSE
Onko tämä sama mies yrittänyt surmata Trumpin aiemminkin, vai viittaatko kahteen edelliseen yritykseen, joissa molemmissa yrittäjä oli republikaani?
ei tämä on taas uusi demokraatti tappaja... ja miten nuo trans-sukupuoliset aiemmat tappaja yrittäjät muuttuivat republikaaneiksi kun ovat tähän asti olleet demokraatteja... Trump kun ajaa tuhoisia WOKE/TRANS agendoja alas se ei miellyttänyt trans-demokraatteja lainkaan
Mites tämä kuulostaa ihan siltä EU-ursula-marin-wef-klaus-soros-gates- pöpiltä?
No siis, Sanna Marin ei ole todistamut osallistumattomuuttaan hyökkäykseen, eikä edes tuominnut tekoa, joten jotain epäilyttävää kuviossa on...
Eikä Clintonkaan ole sanonut, ettei osallistunut, eikä Ursula. Syyllisiä siis selvästi, ja luonnollisesti kaikki woketrans ihmiset.
#sarkasmi
Tuomitsijat ovat lipeviä ja lipovia diplomaatteja.
Vierailija kirjoitti:
Käkkäräpää, kuin myrskysää, yritti murhata Yhdysvaltain presidentin. Mustat ovat 10 kertaa todennäköisemmin vankilassa kuin Kaukoidän ihmiset, kun tarkastellaan Yhdysvaltoja. Kaukoidän ihmisillä on korkea älykkyysosamäärä ja mustilla ....
Kuole maantuomittuja mustia voidaan lopettaa tulevaisuudessa am pumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää minkälaista vihaa se on oppilailleen jakanut. Että on ok ampua joku josta ei oikein tykkää. Palstalla moni näyttää olevan samaa mieltä. Vasemmiston olisi syytä katsoa peiliin ja miettiä asenteitaan.
Hitlrei yritettiin tappaa monen monta kertaa. Yrittäjiä pidetään sankareina.
todella sairaat ihmiset vertaavat Trumpia Hitleriin
Pidätkö Hitleriä parempana piirtäjänä?
Veikkaan että kaikki pitävät, tutkitusti osasi piirtää ja maalata.
AI heittää aina ärsyttävästi googlen hakuun yhteenvedon alkuun, joku väitti että se vie 0,5 litraa maapallon vettä.
"Adolf Hitler is generally considered a technically competent but mediocre artist by experts, often described as a painter of "prosaic" or postcard-like architectural scenes. While he possessed technical skill in drawing and drafting, his work lacked originality, depth, and emotion, ultimately leading to his rejection by the Vienna Academy of Fine Arts."
Hitler siis oli ihan hyvä, mutta ei ollut omintakeista tyyliä ja välittänyt tunteita teoksissaan, vaan oli suoraa kuvausta ympäristöstä, arkkitehtuurista, kuin maisemapostikortteja olisi maalaillut.
Mieti että nyt joku tarvitseva ei saa vettä juodakseen kun piti tietää että iso H oli hieno taiteilija.. on se AI hieno asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää minkälaista vihaa se on oppilailleen jakanut. Että on ok ampua joku josta ei oikein tykkää. Palstalla moni näyttää olevan samaa mieltä. Vasemmiston olisi syytä katsoa peiliin ja miettiä asenteitaan.
Hitlrei yritettiin tappaa monen monta kertaa. Yrittäjiä pidetään sankareina.
todella sairaat ihmiset vertaavat Trumpia Hitleriin
Pidätkö Hitleriä parempana piirtäjänä?
Veikkaan että kaikki pitävät, tutkitusti osasi piirtää ja maalata.
AI heittää aina ärsyttävästi googlen hakuun yhteenvedon alkuun, joku väitti että se vie 0,5 litraa maapallon vettä.
"Adolf Hitler is generally considered a technically competent but mediocre artist by experts, often described as a painter of "prosaic" or postcard-like architectural scenes. While he possessed technical skill in drawing and drafting, his work lacked originality, depth, and emotion, ultimately leading to his rejection by the Vienna Academy of Fine Arts."
Hitler siis oli ihan hyvä, mutta ei ollut omintakeista tyyliä ja välittänyt tunteita teoksissaan, vaan oli suoraa kuvausta ympäristöstä, arkkitehtuurista, kuin maisemapostikortteja olisi maalaillut.
Juhlissahan piti palkita eräs Trumpin figuuri-piirros. Palkitseminen taitaa nyt siirtyä parilla viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käkkäräpää, kuin myrskysää, yritti murhata Yhdysvaltain presidentin. Mustat ovat 10 kertaa todennäköisemmin vankilassa kuin Kaukoidän ihmiset, kun tarkastellaan Yhdysvaltoja. Kaukoidän ihmisillä on korkea älykkyysosamäärä ja mustilla ....
Kuole maantuomittuja mustia voidaan lopettaa tulevaisuudessa am pumalla.
Ai, luuletko, että vain mustia ammutaan ja muut saa arvokkaamman lähdön?
😄
Niin no, kyseessä on Trumpin hallinto, joka on erottanut paljon mustia esimerkiksi armeijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpin lehdistösihteeri sanoi tuntia ennen, että tulee jännä show, on ampumista.
Jännä että tietävät aina mitä sanoa...
Tämä on totta. Lehdistösihteeri Sanoi ennen iltamaa että there ll be shots fired.
Jännää on meno USA:ssa.
En jaksanut lukea koko ketjua oliko jo mainittu se mikä näkyy miehen ulkonäöstä, afroamerikkalainen
https://www.bild.de/news/ausland/cole-tomas-allen-lehrer-des-monats-war…
Maailmanjärjestystä luodaan uusiksi mutta valitettavasti se menee niin että EU maihin, Australiaan, Kanadaan, Englantiin jne. ajetaan maailmaa hallitsevan globaalin rikkaan eliitin toimesta islam - muslimi - somali invaasio ja köyhdyttämisen agenda, great reset, et omista mitään ja olet onnellinen - eliitin orjana.
Trump on ainoa este globaalille eliitille, Englannin Starmer, Kanadan Carney, ja EU johtajat kuten Macron ja EU Ursula jne. ovat globaalin eliitin käskyläisiä. Mutta näitä tuhoisia käskyläisiä ei lainkaan mustamaalata...
Kaiken maahan muuton / väestönvaihdon (ja islam-muslimi-somali hyökkäyksen EU maihin) aloittivat EU Saksan tuhoisa diktaattori Merkel... halpatyövoimaa kaikkiin EU maihin ja rasismi kortti käyttöön ettei kukaan voi vastustaa asiaa... ja EU Saksan seuraava tuhoisa diktaattori Ursula Von Der Leyen jatkoi agendaa... maailman pahimmat rikolliset siis nämä kaksi...
Vierailija kirjoitti:
Maailmanjärjestystä luodaan uusiksi mutta valitettavasti se menee niin että EU maihin, Australiaan, Kanadaan, Englantiin jne. ajetaan maailmaa hallitsevan globaalin rikkaan eliitin toimesta islam - muslimi - somali invaasio ja köyhdyttämisen agenda, great reset, et omista mitään ja olet onnellinen - eliitin orjana.
Trump on ainoa este globaalille eliitille, Englannin Starmer, Kanadan Carney, ja EU johtajat kuten Macron ja EU Ursula jne. ovat globaalin eliitin käskyläisiä. Mutta näitä tuhoisia käskyläisiä ei lainkaan mustamaalata...
Kaiken maahan muuton / väestönvaihdon (ja islam-muslimi-somali hyökkäyksen EU maihin) aloittivat EU Saksan tuhoisa diktaattori Merkel... halpatyövoimaa kaikkiin EU maihin ja rasismi kortti käyttöön ettei kukaan voi vastustaa asiaa... ja EU Saksan seuraava tuhoisa diktaattori Ursula Von Der Leyen jatkoi agendaa... maailman pahimmat rikolliset siis nämä kaksi...
Vieläkö pöpi-iiigori jatkaa? Juokse jo järveen.
Vierailija kirjoitti:
Maailmanjärjestystä luodaan uusiksi mutta valitettavasti se menee niin että EU maihin, Australiaan, Kanadaan, Englantiin jne. ajetaan maailmaa hallitsevan globaalin rikkaan eliitin toimesta islam - muslimi - somali invaasio ja köyhdyttämisen agenda, great reset, et omista mitään ja olet onnellinen - eliitin orjana.
Trump on ainoa este globaalille eliitille, Englannin Starmer, Kanadan Carney, ja EU johtajat kuten Macron ja EU Ursula jne. ovat globaalin eliitin käskyläisiä. Mutta näitä tuhoisia käskyläisiä ei lainkaan mustamaalata...
Kaiken maahan muuton / väestönvaihdon (ja islam-muslimi-somali hyökkäyksen EU maihin) aloittivat EU Saksan tuhoisa diktaattori Merkel... halpatyövoimaa kaikkiin EU maihin ja rasismi kortti käyttöön ettei kukaan voi vastustaa asiaa... ja EU Saksan seuraava tuhoisa diktaattori Ursula Von Der Leyen jatkoi agendaa... maailman pahimmat rikolliset siis nämä kaksi...
Näin sulle on asiat joku esittänyt. On myös olemassa kääntöpuoli...
Vierailija kirjoitti:
sekarotuinen
On taas valkoinen herraomistaja käynyt kylässä pakkotapaamassa alaisiaan. Kovin haalistunut on Cole väriltään, paljon on valkoista verta suonissaan.
Suunniteltu juttu. Ei kukaan kanna suunnittelematta tuollaista määrää aseitä hotelliin. Turvamiehetkin oli järjestetty paikalle etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää minkälaista vihaa se on oppilailleen jakanut. Että on ok ampua joku josta ei oikein tykkää. Palstalla moni näyttää olevan samaa mieltä. Vasemmiston olisi syytä katsoa peiliin ja miettiä asenteitaan.
Hitlrei yritettiin tappaa monen monta kertaa. Yrittäjiä pidetään sankareina.
todella sairaat ihmiset vertaavat Trumpia Hitleriin
Kyllä samoja elementtejä on runsaasti, toki toteutus ei ole vielä yhtä pitkällä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää lavastettua teatteria taas kerran trumpin sirkuksesta. Huomio millä tahansa keinolla pois epäonnistuneesta Iranin "retkestä" ja Epsteinin arkistoista ym. hölmöilyistä, jotka laskeneet suosiota jatkuvasti. Eikä trumppi itse ollut edes missään vaarassa.
Sinä sitten kai olit itse paikanpäällä arvioimassa tilanteen vaarallisuutta. Olet varma että kaikki oli vain teatteria ja Allen on näyttelijä joka on valmis viettämään loppuelämänsä vankeudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää minkälaista vihaa se on oppilailleen jakanut. Että on ok ampua joku josta ei oikein tykkää. Palstalla moni näyttää olevan samaa mieltä. Vasemmiston olisi syytä katsoa peiliin ja miettiä asenteitaan.
Hitlrei yritettiin tappaa monen monta kertaa. Yrittäjiä pidetään sankareina.
todella sairaat ihmiset vertaavat Trumpia Hitleriin
Kyllä samoja elementtejä on runsaasti, toki toteutus ei ole vielä yhtä pitkällä.
Trump ei onnistunut vetämään Nato-maita mukanaan sotaan.
Yrityksen puutteesta ei voi syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpin laskenut kannatus taitaa taas nousta.
Varmaan hetkeksi. Ei tätäkään trikkiä voi kovin montaa kertaa toistaa ennen kuin se menettää tehonsa.
Mietin että miksi tällä kertaa sitä ammuskelijaa ei ammuttu kuoliaaksi, kuten aiemmilla kerroilla. Haiskahtaa sympatiatempulta koko juttu.
Haiskahtaa asiantuntemattomuudelta nämä juttusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää lavastettua teatteria taas kerran trumpin sirkuksesta. Huomio millä tahansa keinolla pois epäonnistuneesta Iranin "retkestä" ja Epsteinin arkistoista ym. hölmöilyistä, jotka laskeneet suosiota jatkuvasti. Eikä trumppi itse ollut edes missään vaarassa.
Sinä sitten kai olit itse paikanpäällä arvioimassa tilanteen vaarallisuutta. Olet varma että kaikki oli vain teatteria ja Allen on näyttelijä joka on valmis viettämään loppuelämänsä vankeudessa?
"Vankeudessa", eli hyvin rikkaana New Yorkissa uuden nimen kanssa.
Eikä Clintonkaan ole sanonut, ettei osallistunut, eikä Ursula. Syyllisiä siis selvästi, ja luonnollisesti kaikki woketrans ihmiset.
#sarkasmi