HS: kun lopetin yhdynnät, ymmärsin mitä suostumus tarkoittaa oikeasti
https://www.hs.fi/elama/art-2000011824420.html
Moni suomalaisnainen suostuu seksiin, joka sattuu...
Tai ei kiinnosta, tunnu hyvältä, tapahtuu epämiellyttävissä olosuhteissa tai tunnelmassa, jne. Itsellä sama juttu, vaati vuosien selibaatin että aloin ymmärtää miten paljon kaikkea sellaista olin tehnyt, mitä en itse halunnut vain siksi, että "niin kuuluu tehdä" tai mies käyttäytyi painostavasti. Myös pari r aiskausta, missä sanoin ei tai olin täysin passiivinen, mahtuu mukaan. Sekä sellaisia keissejä, joissa mies valehtelee jostakin saadakseen käyttää seksuaalisuuttani, joka sekin rinnastuu r aiskaukseen.
Mitä mammat. Ajatuksia?
Kommentit (1509)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy erossa miehistä jos paneminen ei kiinnosta. Miehet haluaa panna ja niitä hyvä paneen -yksisarvisia ei ole, ei ainakaan vanhoille kurpille.
Tottakai on. Pitkiä, hyviä avioliittoja, joissa tunnetaan toinen ja hänen tarpeensa.
Nämä eivät tietenkään kuljeksi jossain vapaana, elleivät ole leskeksi jääneet.
Tärkeintä että naisen tarpeet täytetään. Miehillä ei ole niin väliä, ne on tapettavia sikoja.
Mene hoitoon.
Harva se päivä täällä ehdotetaan, että miehet voisi "viedä saunan taakse" tms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, että miehet todella uskovat miesten seksuaalisen ahdistelun ja lähentymisyritysten olevan "etu" naisille.
Kun ei se naisille tarjolla oleva seksi ole useinkaan kovin kummoista, vaan mies keskittyy itsensä tyydyttämiseen naisen kehoa hyväksi käyttäen.
Naiset haluaisivat miehiä selvästi enemmän, jos seksi tarkoittaisi myös naisille nautintoa ja orgasmeja eikä vain kipua ja riskejä.
Miten viestisi liittyy endometrioosiin?
Mikä kysymyksessäni triggeröi sinua noin kovasti?
T:tuo jota fanitat
Se vaan sekosi. Tekee usein tuota täällä. Ohita vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein suostun vain, että toinen lopettaa kinuamisen. Vähempi vaiva ja kestää pari minsaa. Hyvää seksiä on turha odottaa joten ei kiinnosta itseä. Toinen tietää ettei mua kiinnosta ja tekee silti, onhan se paska fiilis.
Mikä on vaihtoehto saako käydä vieraissa?
Saako nainen myös silloin käydä. Hakea myös sen läheisyyden, lämmön ja kaiken muun, mikä puuttuu jyystösuhteesta?
Siinä tosin käy siten, että mies vaihtuu.
Naaras uhkailemassa että mies menettää mahon, haluttoman "palkintonsa"
Klassikko
Siitä suhteesta voi lähteä kävelemään ihan milloin haluaa.. Parisuhde ei ole pakollinen asia kuten verot.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on todella tylsää ajanvietettä.
Juuri näin. Jokainen tietää ettei naiset pidä seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi maailma on tosiaan muuttumassa ja nainen on muutakin kuin mällipussi.
Jänskintähän on se, että mummoikäiset saivat nuorena enemmän orgasmeja kuin nykyiset nuoret naiset. 1970-luvulla myös rakasteltiin enemmän kuin nykyään. Eli jotakin on kuitenkin hukattu.
N49.
Niin, jos pitää orgasmeja jonkinlaisena mittana. Maailma muuttuu.
Kun tämmöinen kalkkis olen, niin kysyn että mikä on se kivempi asia, jolla orgasmi nykyään korvataan?
N49.
Orkku kestää max minuutin tai kaksi. Jopa vuoristorata-ajelu kestää kauemmin.
Syöminen, juominen, musiikin kuuntelu, elokuvan katsominen, hyvän kirjan lukeminen, perhosten lentelyn seuraaminen...
Juurikin tämä. Kaikki tietää ettei naiset nauti seksistä, tai tarvitse sitä mihinkään.
Seksillä vain hallitaan heikkoja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan just se rajojen veto ja se ymmärtäminen, että seksi on muutakin kuin fyysinen akti. Siinä ihminen kirjaimellisesti ottaa sisäänsä toisen ihmisen energian. Miksi joku haluaisi tehdä niin esim tuntemattomien ihmisten kohdalla jos mietitään? Sehän on aivan käsittämättömän tyhmää että sä päästät toisen tuntemattoman ihmisen sinne kaikkein pyhimpään mahdolliseen paikkaan. Eihän ihmiset sitä ymmärrä tottakai ollenkaa. Sitten kun hetken ilman niin alkaa tajuamaan sen asian arvon.
Mitä höpöhöpöä tää nyt on? Mikä mystinen toisen ihmisen "energia"? Ihan tasan tarkkaan seksissä ei kirjaimellisesti ota sisäänsä kuin peniksen ja spermaa, ei mitääm toisen ihmisen energiaa. Eikä vagina ole mikään "kaikkein pyhin".
Näin kirjoittaa tyhmä mies, joka ei tiedä naisista mitään. Hänelle onkin tärkeää vain oma orgasminsa, naisen tunteista viis veisaa. Kuka ylipäätään haluaa olla tuollaisen miehen patjana?
Ok, nyt fanittamisesi jo lipsahti sairauden puolelle. Osaisitkohan ihan itse keksiä jonkun uuden kysymyksen? Osaatko? Vai toistatko papukaijana minun ensiksi kysyymääni, miten viestisi liittyy endometrioosiin? Tai, miksi kysymykseni triggeröi sinut noin raivoon🤔
Hän triollaa jokaisessa ketjussa samalla metodilla. Häneltä loppuu veto ja hän päätyy vain toistamaan yhtä ja samaa. Tuttu triollikka heille, jotka ovat pitempään palstailleet. Tulee nimenomaan naisiin tai femk inistdisiin ketjuihin paasaamaan miesivihuasta ja taantuu sitten tuohon tilaan. Sällälittävää, ettei hän jaksa hakea auttavaa nappia itselleen..
Enpä tiedä onko olemassa auttavaa nappia tuollaiselle. Piikki ehkä.
Ihanaa, nyt haluat jo tappaa miehet, aivan kuten Saara Särmä ja Aino Nykop-Koski
Mistä ihmeestä vetäsit tuohon tappamisen?!?!?! Jotain rajaa sun kuvitelmiin. Minä tarkoitin B-vitamiinia. Onpas sulla kovat kuvitelmat.
Millä kompetenssilla teet netin yli päätelmän, että kanssakeskustelijalla olisi pistoksen vaatima B-vitamiinipuutos?
Ehei, sä haluat tappaa miehet.
Pitäisikö sinun vähän levätä?
Pitäisi sen, mutta ei se voi. Sen elämäntehtävä on estää keskustelu naisten oikeuksiin liittyvissä asioissa ja yleensä hän onnistuukin siinä, koska naisilla on yleensä normaali työ, opinnot, kaverit, perhe ja hänellä on vain tämä palsta. Hän postaa manioissaan 24/7 tuota samaa samaa settiään. Normaalijärkisillä ei ole aikaa etsiä oikeita viestejä hänen maniaspämminsä seasta.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on täysin last season. Ihmiskunta kehittyy, hyvä niin.
Last season? Ei naiset ole koskaan seksistä pitäny. Vihdoin sen voi sanoa ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mamma. Vaan vastapuolen edustaja. Itselle on aina ollut tärkeää, että kumppani nauttii. Se vie fiilikset jos toinen ei saa mitään seksistä. Eikä osoita aitoa halua.
Miehet ovat varmaan osittain biologisista syistä yhdyntäkeskeisiä. Se on heille tärkeää, mutta tarvitsen ainakin itse sitä haluavan kumppanin.
Keskustelemalla ja kokeilemalla moni varmaan voisi löytää tapoja jolla tehdä nautintoa itselleen ja toiselle. Pitää olla valmis myös ohjeistamaan ja se edellyttää että tietää myös mitä tahtoo. Koskee molempia.
On muuten erikoista ettei yhdyntäkipuihin ole kovin helppo saada edes selvitystä mistä ne johtuvat. Naisten vaivojen leima on outo käsite itselle. Pitäähän vaivoja ainakin yrittää ratkoa ja hoitaa?
Niin... Jos miehillä olisi vastaavaa vaivaa, niin olisi varmasti ratkaisun löytämiseksi käytetty lääketieteessä miljardeja euroja.
Miksi naiset eivät ole käyttäneet miljardeja euroja?
Ai koska ette olisi valmiita maksamaan lääkkestä, sillä seksi ei ole teille mitenkään tärkeä asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, että miehet todella uskovat miesten seksuaalisen ahdistelun ja lähentymisyritysten olevan "etu" naisille.
Kun ei se naisille tarjolla oleva seksi ole useinkaan kovin kummoista, vaan mies keskittyy itsensä tyydyttämiseen naisen kehoa hyväksi käyttäen.
Naiset haluaisivat miehiä selvästi enemmän, jos seksi tarkoittaisi myös naisille nautintoa ja orgasmeja eikä vain kipua ja riskejä.
Hurjaa, että palstahullu fanittaa mun kysymystä noin paljon. Onko pippeli kovana, kun toistat kysymystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein suostun vain, että toinen lopettaa kinuamisen. Vähempi vaiva ja kestää pari minsaa. Hyvää seksiä on turha odottaa joten ei kiinnosta itseä. Toinen tietää ettei mua kiinnosta ja tekee silti, onhan se paska fiilis.
Vaihtoehtohan on selvä: miehen tulee oppia harrastamaan seksiä eikä itsetyydytystä naisen kehoa käyttäen.
Naaras kertomassa mitä mies saa tehdä.
Klassikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kanssasi ei pidetä. Muiden kyllä😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurjaa, että palstahullu fanittaa mun kysymystä noin paljon. Onko pippeli kovana, kun toistat kysymystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuulu tuohon joukkoon. Olen aina nauttinut kaikenlaisesta seksistä, myös yhdynnästä. Nykyisessä parisuhteessani haluaisin paljon enemmän kuin saan.
Minä taas olen ja edelleen nautin ennenkaikkea yhdynnästä. Ehkä mulla on sitten tavallista enemmän tuntoaistia värkissäni.
N.70v.
Tai ehkä vähemmän? Ja niihin joihin sattuu, niin niillä on enemmän?
Ai kipuko on ainut tuntoaisti? Kyllä juuri yhdyntä mun värkin tuntoaistin vuoksi on niin nautittavaa. Kummallista tämä ajattelu tällä palstalla, ihan kuin nainen ei voisi nauttia pelkästä yhdynnästä. Nautin edelleen suunnattomasti enkä tarvitse edes esileikkejä, en käytä liukkaria koska sitä vaan ei tarvita. Vaihdevuodet olivat 15 vuotta sitten, eikä ne vähentäneet seksuaalista haluani yhtään. Ehkä olen sitten joku kummajainen naiseksi. Voi jopa sanoa, että vaihdevuosissa oli jopa vaikeaa olla koska haluni oli jatkuvaa. Pyydän anteeksi kaikilta joita kommenttini loukkaa, mutta minä nyt satun olemaan tällainen ja mielestäni minullakin on oikeus mielipiteeseeni.
N.70v.
Valehtelet niin että korvat tekee jatkuvaa heiluriliikettä. Sitäpaitsi taidat olla mies?
Siis todellako olet sitä mieltä, että minun kaltaisiani ei voi olla olemassa. Arvasin kyllä, että kommenttiini vastataan tällä tavoin. Teidän päänne sisältöä ei tarvitse arvailla. Mikäli ette itse koe samoin niin sitä ei voi olla olemassa. Ja tietysti tottakai vedetään tämä "olet mies" :D
N.70v
Juu, taidatkin olla se DI-tyyppi, jolla on aina 3ea erilaista leikettä aamiaispöydässä😂
Miksi tämä vaivaa sinua niin hirveästi?
En ole kyseinen henkilö, mutta kyllä minuakin häiritsee kaltaisesi "yhdyntä on parasta" -renkutusta toistavat, kun lähes kaikki naiset saavat orgasminsa muuta kautta.
Minuakin häiritsee, vaikka itsekin nautin yhdynnästä.
Näin ihan alkuperäisenä N.70v. sanoisin, että ihme vänkäysjuttu mielipiteestäni saatiin aikaan. Sivulla 3 laitoin yhdelle henkilölle vastauksen hänen kommenttiinsa. En ole toistanut toistamasta päästyäni tätä "renkutusta". Olen kommentoinut mielipiteeseeni tulleita epäasiallisia kommentteja, esim. näitä "et ole nainen" "et ole 70v." ym. En ole haukkunut toisten kokemuksia kommenteissani.
N.79v
Selvä.
Olet ehkä uusi palstalla. Joten tässä taustaa.
Täällä on ollut lukuisia ketjuja, jotka käsittelevät nimenomaan naisten orgasmia ja miten naiset sen saavat. Näissä naiset ovat yrittäneet painottaa vastaan väittäville miehille, että suurin osa naisista tarvitsee klitoriksen hyväilyä. Siitä se orgasmi tulee.
Jokaiseen ketjuun tulee joku nainen huutelemaan, että Ei tarvi, riittää pelkkä yhdyntä.
Tämä huutelu on haitallista.
Nyt on kyllä lukijallakin vastuu tekstin ymmärtämisestä. Hän puhui omasta puolestaan, ei muiden.
Tämä ei ole mikään oppilaitos, jossa pitää ensin lukea tietty määrä ketjuja, että saa kertoa oman näkemyksen. Jokaisella oikeus omakohtaisuuteen.
Olen palstaillut pari vuotta, mutta en ole nähnyt/lukenut yhtään ketjua tästä aiheesta.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa kirjoittaa asiasta aiheellisesti. Mene pois vittuilemasta täältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä useampi nainen kiukuttelee ja pihtaa, sitä enemmän on toivoa väestöräjähdyksen laantumisesta!
suomen syntyvyys on ollut jo negatiivinen 70 luvulta asti.
Sivusta, mutta miten mielestäsi syntyvyys voisi olla negativiinen? Syntyvyys voi olla matala tai laskussa, mutta ei negativinen.
Naaraat nauttivat lastensa tappamisesta.
En tiedä viitattiinko tuohon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on tuttu palstahullu. Ohita vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mamma. Vaan vastapuolen edustaja. Itselle on aina ollut tärkeää, että kumppani nauttii. Se vie fiilikset jos toinen ei saa mitään seksistä. Eikä osoita aitoa halua.
Miehet ovat varmaan osittain biologisista syistä yhdyntäkeskeisiä. Se on heille tärkeää, mutta tarvitsen ainakin itse sitä haluavan kumppanin.
Keskustelemalla ja kokeilemalla moni varmaan voisi löytää tapoja jolla tehdä nautintoa itselleen ja toiselle. Pitää olla valmis myös ohjeistamaan ja se edellyttää että tietää myös mitä tahtoo. Koskee molempia.
On muuten erikoista ettei yhdyntäkipuihin ole kovin helppo saada edes selvitystä mistä ne johtuvat. Naisten vaivojen leima on outo käsite itselle. Pitäähän vaivoja ainakin yrittää ratkoa ja hoitaa?
Niin... Jos miehillä olisi vastaavaa vaivaa, niin olisi varmasti ratkaisun löytämiseksi käytetty lääketieteessä miljardeja euroja.
Mitä esimerkkejä tuosta löytyy?
Lääketiede on naisvaltaista. Kumma että naiset niin innokkaasti miehiä hoitaisivat. On nimittäin aikalailla päinvastoin tämä asia.
Tämä. Naiset lähinnä piikittää insuliinia terveisiin miehiin ja varastaa pojilta niiden kipulääkkeet saattohoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ajatellut, että vaihtoehtona voisi olla naisen toiveiden kuunteleminen ja toteuttaminen seksissä? Naista vaihtamalla juurisyy säilyy.
Naista vaihtamalla juurisyy poistuu.
Et ressu ymmärtänyt. Vika on siinä miehessä, jos se ei osaa hoitaa hommaansa.
Kertoo yleensä vain siitä että paremman puutteessa tyytyy sinun sellupersettäsi katselemaan. Ei ole innoissaan eikä yritä tosissaan. Miksi yrittää kun haluaisi olla muualla.
Pussaatko äitiäsi tuolla suullasi?
Jännä että naarailla on niiden jälkeläisten nuoleminen mielessä
Tämä nainen on varmaan märehtinyt itsensä rumapainoiseksi, jonka takia kumppani jätti, ja siis yhdynnät päättyivät. En löydä hänestä kuin kaksi muinaista kuvaa:
https://ylioppilaslehti.fi/2021/09/alapaakirjoitus-mielenterveysongelma…
https://ylioppilaslehti.fi/002/