Miksi luulet että seuraavan hallituksen myötä kaikki muuttuu ihanaksi?
Kommentit (140)
Koska olen vasemmistolainen riemuidiootti, jolla ei ole minkäänlaista käsitystä siitä, miten talous toimii. Fyrkkaa kaikille on mottoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun rikkaat ja yksityiset terveysyhteistyön osallistuu talkoisiin niin saadaan ensinnäkin rahaa kiertoon ja toiseksi oikeudenmukaisuuden tunnetta. Talous nousee väistämättä enemmän kuin nyt.
Rikkaat maksaa muutenkin tämän shown jo nyt, mitä horiset
Ovat pikemminkin loiseläjiä jotka kuppaavat valtion kirstun tyhjiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tulossa mitään ihanaa, mutta toivottavasti jotain, mikä uskoo taas sivistyksen ja koulutuksen voimaan ja kunnioittaa hyviä käytöstapoja. Haluan siis nuo vittuilijat ja virnuilijat pois vallasta, jotka puhuvat mitä sylki suuhun tuo perehtymättä asiaan ja kuuntelematta asiantuntijoita.
Ja kyllä, tienaan yli 70000 vuodessa, olen korkeakoulutettu ja olen pettynyt tähän sirkukseen.
Nykyinen hallitus on oikein malliesimerkki kuink v*ttumainen ihminen voi olla toiselle ihmiselle ilman mitään järjellistä syytä. Kuin lauma rakkikoiria heikompien kimpussa.
Myös vittumaista kun joka tilistä pakko siirretään rahaa esim tapatyöttömille mitkä on huvikseen koko elämän työttömänä.
Joo, uskon että sydämesi vuotaa verta syödessäsi homeista ruisleipäkänttyä samalla kun kela jakaa mmturisteille rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun rikkaat ja yksityiset terveysyhteistyön osallistuu talkoisiin niin saadaan ensinnäkin rahaa kiertoon ja toiseksi oikeudenmukaisuuden tunnetta. Talous nousee väistämättä enemmän kuin nyt.
Hyytelönaamaisesta kainalontuulettajasta tulee vuodessa Suomen epäsuosituin pääministeri. Saa nähdä miten Lindtman kestää sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tulossa mitään ihanaa, mutta toivottavasti jotain, mikä uskoo taas sivistyksen ja koulutuksen voimaan ja kunnioittaa hyviä käytöstapoja. Haluan siis nuo vittuilijat ja virnuilijat pois vallasta, jotka puhuvat mitä sylki suuhun tuo perehtymättä asiaan ja kuuntelematta asiantuntijoita.
Ja kyllä, tienaan yli 70000 vuodessa, olen korkeakoulutettu ja olen pettynyt tähän sirkukseen.
Nykyinen hallitus on oikein malliesimerkki kuink v*ttumainen ihminen voi olla toiselle ihmiselle ilman mitään järjellistä syytä. Kuin lauma rakkikoiria heikompien kimpussa.
Tämä! Ei kyllä tule vähääkään sellainen olo, että olisivat jotenkin suomen kansan puolella.
Itse kävin edellisen hallituksen aikana katsomassa joker elokuvan. Siinä ilmapiiri oli ankea. Ja erityisesti jäi mieleen kun se sosiaalityöntekijä sanoi jotenkin niin jokerille, että ei ne välitä minustakaan. Tuolloin tuo elokuvan ilmapiiri tuntui kaukaiselta suomesta nykyisin ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä hallitus antoi rikkaille 350 miljoonan veronalennukset samaan aikaan kun lakkautti terveyskeskuksia syrjäseuduilta, joten voin kuvitella, että ainakin keskustan äänestäjät aktivoituvat. Maaseutu autioituu, vaikka persut valehtelivat viimeksi siitäkin, että ovat muka maaseudun asialla.
Kenenkähän asialla PS on?
Juuri eilen R. Purra valehteli radiossa ettei ole luvannut olla leikkaamatta köyhiltä. Onpas. Minulla on edelleen se kelta- sininen vaalikampanjalehti tallella. Pienituloisilta ei leikata, suomalaista työtä ja työntekijää tulee arvostaa... Saapa nähdä millainen on seuraava vaalimainos.
Vierailija kirjoitti:
Julkiset palvelut ja tuet rahoitetaan veronmaksajien maksamilla veroilla. Suurimmat suomalaisen yhteiskunnan rahoittajat ovat suuret yritykset. Myös yksittäiset rikkaat ihmiset ovat tärkeitä rahoittajia.
Rahoittajien pysyminen Suomessa on Suomen elinehto. Jos ne kokevat verot liian korkeiksi, ne lähtevät pois.
Suomessa on myös erikoinen käsitys siitä, että on ok elää velaksi ja myös hyvinä aikoina jatkuneen velanoton vuoksi olemme pahassa jamassa.
Suomi on myös ottanut velkaa rahoittaakseen myös muun maailman ongemia eli valtava kehitysapu ja kehitysmaista houkutellun porukan elämä Suomessa. Ihmiset ympäri maailman tulevat tänne, koska heidän kotimaassaan pitää tienata elantonsa itse, kun taas Suomen valtio maksaa heille kaiken. He nauravat matkalla pankkiin.
Jotain on pielessä ja vasemmistopropaganda ylläpitää tätä vinoumaa.
Tämä, niiiiiiiin tämä. Mitta nuo vasemmiston kannattajat ovat aivan umpityhmää sakkia, kuvittelevat että yritysten verottaminen kuoliaaksi mahdollistaa kaiken maailman tukien jakamisen laiskureille, jotka voivat sitten jatkaa sohvalla makaamistaan ja kaljanjuontiaan, nuo ah niin vähäosaiset raukat. Puhumattakaan uussuomalaisista, jotka tulevat lähinnä lisääntymään suomalaisten rahoilla. Mutta sehän on vassareiden mielestä ihmisoikeus, stana.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Uskon kuitenkin, että oikeudenmukaisuus palaa. Se antaa ihmisille uskoa tulevaisuuteen. Se luo talouskasvua.
Kenen oikeudenmukaisuus? Työssäkäyvän vai tukiloisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyytelönaamaisesta kainalontuulettajasta tulee vuodessa Suomen epäsuosituin pääministeri. Saa nähdä miten Lindtman kestää sen.
Köyhästä ei tule rikasta eikä lääkäriin pääse yhtään paremmin. Siitä tullaan syyttämään Lindtmania.
No ei välttämättä kaikki ihanaksi muutu, mutta kyllä joku muuttuu....itsekin esim. olen kokoomusta aiemmin äänestänyt, mutta en kyllä enää äänestä, ja tiedän että meitä samalla tavalla ajattelevia on yllättävän paljon. Jos ihmeitä ei nyt vuodessa tapahtu, Kokoomus tulee saamaan historiallisen vaalitappion. Työllisyys ja talous , jotka pitäis olla kokoomuksen ydinosaamista meni nyt kyllä niin pahasti vihkoon, ettei mitään järkeä. Vääriä päätöksiä, väärien päätösten perään.. terveysmaksujen lisäkorotus oli nyt ehkäpä se viimeinen niitti..kun EI se Orpo ole ihmisen oma valinta, jos hän joutuu vaikkapa kirurgiseen leikkaukseen .. nyt hän vaan joutuu maksamaan siitä huomattavasti enemmän kuin ennen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkiset palvelut ja tuet rahoitetaan veronmaksajien maksamilla veroilla. Suurimmat suomalaisen yhteiskunnan rahoittajat ovat suuret yritykset. Myös yksittäiset rikkaat ihmiset ovat tärkeitä rahoittajia.
Rahoittajien pysyminen Suomessa on Suomen elinehto. Jos ne kokevat verot liian korkeiksi, ne lähtevät pois.
Suomessa on myös erikoinen käsitys siitä, että on ok elää velaksi ja myös hyvinä aikoina jatkuneen velanoton vuoksi olemme pahassa jamassa.
Suomi on myös ottanut velkaa rahoittaakseen myös muun maailman ongemia eli valtava kehitysapu ja kehitysmaista houkutellun porukan elämä Suomessa. Ihmiset ympäri maailman tulevat tänne, koska heidän kotimaassaan pitää tienata elantonsa itse, kun taas Suomen valtio maksaa heille kaiken. He nauravat matkalla pankkiin.
Jotain on pielessä ja vasemmistopropaganda ylläpitää tätä vinoumaa.Tämä, niiiiiiiin tämä. Mitta nuo vasemmiston kannattajat ovat aivan umpityhmää sakkia, kuvittelevat että yritysten verottaminen kuoliaaksi mahdollistaa kaiken maailman tukien jakamisen laiskureille, jotka voivat sitten jatkaa sohvalla makaamistaan ja kaljanjuontiaan, nuo ah niin vähäosaiset raukat. Puhumattakaan uussuomalaisista, jotka tulevat lähinnä lisääntymään suomalaisten rahoilla. Mutta sehän on vassareiden mielestä ihmisoikeus, stana.
Niin, onneksi oikestolaiset jakavat velkarahaa ja vippirahaa eläkkeistä vain hyvään tarkoitukseen, kuten yksityisille terveysjäteille ja osinkoja maksaville yrityksille.
Ja ihanaa että alentavat vielä yhteisöveroa, jotta yritysten tarvitsee vähemmän osallistua työvoiman koulutukseen, infran ylläpitoon, armeijan ja poliisin maksuihin ja muihin yhteiskunnallisiin palveluihin jotka mahdollistavat työvoiman työssäkäynnin.
Ja nyt on nähty tämän taloudenpidon mahtavat tulokset eli kaikki talouden mittarit ja tilastot ovat negatiivisia. Ja luottoluokitus vaan laskee. Nyt on timanttista osaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perstrolleille on annettu ohjeet kutsua Lindtmania kainalontuulettajaksi, vaikka hän nimenomaan EI tuulettanut kainaloaan kuvassa.
On varmaan käsikirjassa samalla sivulla kuin ne väitteet, että Marin tietoisesti varasti aamiaiset ja halusi itse mennä uusnassen hautajaisiin Ukrainassa.
Persujen halu valehdella on loputon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat maksaa muutenkin tämän shown jo nyt, mitä horiset
Ovat pikemminkin loiseläjiä jotka kuppaavat valtion kirstun tyhjiin.
Erikoinen kommentti, varsinkin ihmiseltä joka ei maksa veroja lainkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Uskon kuitenkin, että oikeudenmukaisuus palaa. Se antaa ihmisille uskoa tulevaisuuteen. Se luo talouskasvua.
Kenen oikeudenmukaisuus? Työssäkäyvän vai tukiloisen.
No, varmasti molempien. Äläkä kysy, että mitä muka työssäkäyvältä on leikattu. Se on kerrottu sinulle täällä tuhansia kertoja, joten otapa nyt itse selvää jos sillä tavalla asia olisi helpompi sisäistää kuin valmiiksi annettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös vittumaista kun joka tilistä pakko siirretään rahaa esim tapatyöttömille mitkä on huvikseen koko elämän työttömänä.
Suo viedään kuin sikaa teuraalle noilla "tapatyöttömillä" ja n3kkre1llä..
Ylivoimaisesti suurin osa työttömistä haluaa töihin mahdollisimman pian ja luoda normaalin suomalaisen elämän. Sinä haluat persulogiikalla leikata ne niin vdun köyhiksi, että vastaavat kyvyiltään sitä vihaamaasi kamelipaimenta ja muuttuvat pysyvästi työkyvyttömiksi, kuten ne vihaamasi kamelipaimenet. Sitten haluat öyhkiä tappelua tuon naapurin kanssa, mutta kun se kunnon tappelu alkaa et tiedä mihin suuntaan ne kotoperäisten kamelipaimenten nyrkit lyö. (veikkaan että niskaasi)
Samalla tunkiotarkastajat, koirarekisteriviranomaiset, pihakanailmoitustenkäsittelijät yms. kovapalkkaiset tempputyöllistetyt paskaviranomaiset kävelee nauraen pankkiin nostamaan osuuttaan 35 miljardin julkisista palkkakuluista.
Kunhan olisi edes hiukan vähemmän paskaa. Ei tässä kukaan kuuta pyydä taivaalta. M52
Vierailija kirjoitti:
Kunhan olisi edes hiukan vähemmän paskaa. Ei tässä kukaan kuuta pyydä taivaalta. M52
Eli olet vailla enemmän ilmaista rahaa, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet vailla enemmän ilmaista rahaa, eikö niin?
Palkkani riittää minulle. Saan toki lääkekorvaukset sekä julkiset palvelut. Otan kyllä vastaan jos ilmaista rahaa tarjotaan, ja niin otat sinäkin. M52