Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1542)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kaivatun pikkuotus on hänen ihana koiransa. 🐈
Kuvassa on kylläkin kissa
Nooooh, kaipausasioissa kaikki on muutenkin niin sekavaa että kissatkin menee koirina, varatut vapaina jne
Sivusda
Näin yuuri. Podeido bodaada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiran nimi?
Turre
😄 Kuka vois olla rakastamatta ihmistä, joka laittaa koiralle nimeksi turre.. (sivusta)
Varsinkin jos on ärrävika.
(Vielä enemmän sivusta.)
Minulle tämä näytti 🐈 mustalta pikkuotuksrlta, joka katsoo päin lukijaa. Muuttui matkalla kisuksi. No, minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän joskus taas?
Odotan kyllä näkemistä, jos pääsen tulemaan taas sinne.
Voe hyvänen aeka. Velipojat toi just kuistille 4 ämpäriä puolukkaa, säkin mustatorvisieniä ja toisen säkin kanttarelleja. Ei tartte miettiä kenellä on putsaushommia illalla. Huoh. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiran nimi?
Turre
😄 Kuka vois olla rakastamatta ihmistä, joka laittaa koiralle nimeksi turre.. (sivusta)
Varsinkin jos on ärrävika.
(Vielä enemmän sivusta.)
Mikäs se sit ois? Tuvve vai tulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka jatkaa matkaa ja ilmoittaa siitä tällä palstalla, hän ei ole yhteisen matkan arvoinen
Jos ei ole muuta väylää?
Ei sulla silloin ole mitään oikeita tunteita ollut keneenkään. Et voi tuntea ihmistä kohtaan, jota et näe kuule koe. Eri
Sehän ihastus voi olla, vaikka entiseen työkaveriin, niin yhteisiä tunteja voi olla paljonkin. Eikä se heti mene ohi, vaikka toinen vaihtaa työpaikkaa jättämättä yhteystietoja. Kannattaa hieman miettii millasia sammakoita päästelee...
Sivusta kerron etten vaihtanut työpaikkaa vaan lensin yllättäen pois kuin joku käytetty rätti.
En ikinä kirjoittanut sinulle mitään ilkeetä, vain kauniita viestejä ja kehuja. Olin valmis pyyhkimään yli neljännesvuosisadan elämästäni vuoksesi, että olisin voinut katsoa tuleeko meistä mitään. Kun johonkin ihmiseen kerran elämässä ihastuu näin vahvasti ja se on yksipuolista, niin tunne on kyllä sanoinkuvaamaton. Muistelen sinua silti lämmöllä. Hyvästi.
Sori tää on hieman sekava, mut niin on ajatuksetkin, vieläkin...
Vierailija kirjoitti:
En ikinä kirjoittanut sinulle mitään ilkeetä, vain kauniita viestejä ja kehuja. Olin valmis pyyhkimään yli neljännesvuosisadan elämästäni vuoksesi, että olisin voinut katsoa tuleeko meistä mitään. Kun johonkin ihmiseen kerran elämässä ihastuu näin vahvasti ja se on yksipuolista, niin tunne on kyllä sanoinkuvaamaton. Muistelen sinua silti lämmöllä. Hyvästi.
Sori tää on hieman sekava, mut niin on ajatuksetkin, vieläkin...
Kenelle kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä toksisuus aina viikonloppuisin kumpuaa? Epämiellyttävää. Poistun.
Todellakin. Ennen eropäivä taisi olla sunnuntai. Nyt jokapäiväinen ilmiö, samoin kuin varattujen raivoisat syyttelyt.
Ehkä ulkoisella viehätysvoimalla ja muilla avuilla voi paikata puutteita, ja puolisot siksi jaksavat heitä. Tai sitten puolisoiden arvomaailma on sillä tavalla yhtenäinen, että ei ole niin väliä, millainen on ihmisenä, kunhan on rahaa, materiaa ja kaunista pintaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella jännittänyt seurassasi koska pidän sinusta. Muiden kanssa voin olla rento. Meidän pitäisi fyysisesti lähentyä, niin pystyisin olemaan kanssasi taas oma itseni.
N34
Olisinpa saanut häneltä joskus tälläisen viestin, vaikka kaikki täsmää, jopa tunniste, niin ei näistä ole enää edes harhaksi täällä, kun tietää miten pieni mahdollisuus on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä toksisuus aina viikonloppuisin kumpuaa? Epämiellyttävää. Poistun.
Todellakin. Ennen eropäivä taisi olla sunnuntai. Nyt jokapäiväinen ilmiö, samoin kuin varattujen raivoisat syyttelyt.
Sivusta, mutta kyllä kaikkien syyttelyt (paitsi tietysti sen joka syyttelee). Oisko se joku autismikirjon piirre, ettei pysty käsittämään ihmisten tuntevan ja kokevan asioita jokainen omalla tavallaan? Täysin käsittämätöntä tulla sivusta määrittelemään, ketä joku ventovieras voi kaivata/ihastaa/rakastaa ja ketä ei. Haloo.
Vierailija kirjoitti:
Miten pahat ihmiset voivat olla viehättäviä ja päällisin puolin miellyttäviä? Kun heiltä puuttuu tärkeitä ihmisyyden osa-alueita, kompensoiko luonto sitä muilla ominaisuuksilla? Koska eiväthän nämä pariutuisi, jos sisällinen ihminen tulisi ilmi saman tien? Kaipa heitäkin tarvitaan, vaikka ovat ihmisinä hankalia ja monessa mielessä tuhoisia. Tämä aika jopa silottaa tietä itsekkäille, röyhkeille ja muista piittaamattomille, kun noita ominaisuuksia pidetään hyvinä työelämässä. Sikäli jännä, että harva haluaa kuitenkaan sellaista kumppanikseen.
🤷
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ulkoisella viehätysvoimalla ja muilla avuilla voi paikata puutteita, ja puolisot siksi jaksavat heitä. Tai sitten puolisoiden arvomaailma on sillä tavalla yhtenäinen, että ei ole niin väliä, millainen on ihmisenä, kunhan on rahaa, materiaa ja kaunista pintaa.
Jalat auki, niin saat miehen 😂👍 saat tulemaan uudestaankin jalkojesi väliin, jos osaat jotain lirkuttaa ja teeskennellä. Näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mätä omena oli.
Ehkä niitä oli kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalat auki, niin saat miehen 😂👍 saat tulemaan uudestaankin jalkojesi väliin, jos osaat jotain lirkuttaa ja teeskennellä. Näin se vaan menee.
Miten tuo liittyy aloitukseen? Ei mitenkään. Mulla ei ole ongelmaa saada miestä enkä todellakaan tyytyisi keneenkään seksin perässä juoksijaan. Katsos, kun joillekuille olennaista on rakkaus.
Kaikki eivät ole viettäneet koko päivää täällä kuten sinä, vaan lukevat aamun viestejä nyt. 😅 Sekin tietysti väärin tehty. 😂