Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1597)
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin tuon vanhemman sukupolven vahingolliset asenteet ja parisuhteet ovat hyvin tiukassa. Sivusta
Nyky sukupolven ``kaikki käy``siis ihan kaikki ja teini-iästä lähtien.Se on ongelma ja iso.
Mistä tämä toksisuus aina viikonloppuisin kumpuaa? Epämiellyttävää. Poistun.
Kivaa lauantaita mussukalle, yritä levätä äläkä juopottele liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon takia halusin joskus jutella kaivattuni kanssa. Että tiedettäisiin, mikä tilanne ja missä mennään.
Käyn tuollaisia tunnekeskusteluja vain vapaiden ihmisten kanssa. Selkeä homma. Hyvin on toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon takia halusin joskus jutella kaivattuni kanssa. Että tiedettäisiin, mikä tilanne ja missä mennään.
Käyn tuollaisia tunnekeskusteluja vain vapaiden ihmisten kanssa. Selkeä homma. Hyvin on toiminut.
Niin näyttää vauva langassa lauantaita viettämässä 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä toksisuus aina viikonloppuisin kumpuaa? Epämiellyttävää. Poistun.
La-su on tosiaan pahin. Varsinkin jos kirjottaa jotain kivaa, saa heti terrierin roikkumaan lahkeeseen;)
Vierailija kirjoitti:
Mammat, päiväpanolle mars!
Näytän esimerkkiä...
*kaalimatohumppa soimaan*
Ei OgE. 0 minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta kolmiodraama.
Ja tulit ilmoittamaan sen tänne koska et missään nimessä kaipaa ketään varattua;)
Toki kaipasin varattua ennen kuin tiesin hänen olevan varattu. Mitäs flirttaili ja oli kiinnostunut.
Niinpä. Satuttavaa kun toinen ei ole rehellinen heti alkuun.
No hyvänen aika sentään. Reiluudesta voi tietyn pisteen jälkeen ehkä puhua mutta jos noin kovasti sattuu (tai edes innostaa) niin ehkä on itse vähän hakemassa jotakin aihetta näille suurille tuntemuksilleen, enemmin kuin että toinen on ne jotenkin saanut aikaan sitten.
- Se oikea :D
Minulta vain tuo yksi.
Ei lisää. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiivia ajatella että rakkaudet aina jotenkin kävisivät toteen.
Naiivia ajatella, ettei ihmismieli toivoisi rakkauden toteutuvan. Ja kyllä toteutuukin, jos kumpikin rakastaa riittävästi.
Mielestäni on lottovoittoon verrattavaa, jos se henkilö, johon rakastun, rakastuu minuun. Siis että rakastuminen kohtaa molemmat samalla hetkellä ja että tunteesta tulee yhteinen.
Uskon, että useimmat tyytyvät sopivimpaan mahdolliseen henkilöön, jos haluavat perustaa perheen. Todellista rakkautta odottavat jäävät helpommin sinkuiksi.
Harvinaista todella, että etsimättä mitään kaksi ihmistä ihastuu toisiinsa samaan aikaan. Oletko voittanut tällaisessa ihastuslotossa? Sivusta vaan.
Minä olen, tai siltä vaikuttaa, ehkä. ihan sivusta
Alko naurattaa, täällä joku ulisi jostain seireeniden narsistisista lirkutuksista, kun meni itse kyr**pä edellä ja aivot pusseista pihalle heitettynä seireenien päälle. Kaikki vaan muiden syiksi. Mieti, olet löytänyt jonkun jonka kanssa kolahtaa, mutta on silti mutta, ja syy on aina jossain muualla ja sitten täällä itketään. Kuulostaa niin teennäiseltä ruususen kuvitelmalta, että voi olla vain passiivinen toisen suhteen molemminpuolisissa ihastumisissa. Ei silloin todellisuudessa auta edes se suuri rakkauden tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin näyttää vauva langassa lauantaita viettämässä 🤣🤣
Kommentoijalla malka omassa silmässä, 16/24 vauva langassa jakaa samaa hymiötä.
Kaivattua ei tietenkään ole! -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat, päiväpanolle mars!
Näytän esimerkkiä...
*kaalimatohumppa soimaan*
Ei OgE. 0 minulta.
Tämä ei minultakaan.
Eikä varmaan Väli-Räkkylän Erkiltäkään.
Kiviäkään ei kiinnosta nämä "ei minulta oge" paskat.
Laitapa pappapuppa ne proteesit
Corega-pesuun.. x
Vierailija kirjoitti:
Oisitpa mukana.
taskussa?
Juttelen nykyisin vain vauvalla,😉
Minun kaivatun pikkuotus on hänen ihana koiransa. 🐈
Vierailija kirjoitti:
Minun kaivatun pikkuotus on hänen ihana koiransa. 🐈
Katohan muuttui kisun väri ja muoto.
Ei kiitos minkäänlaista suhmurointia/harmaalla alueella operointia 😃
Henkistä kasvua ei ainakaan ole valehdella itselleen tai muille!