Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (1774)

Vierailija
1401/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohispaskat häiriköi 

piinaavat

en viihdy!

👋

Vierailija
1402/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon takia halusin joskus jutella kaivattuni kanssa. Että tiedettäisiin, mikä tilanne ja missä mennään. 

Ei minunkaan kaivattu halunnut aikoinaan eikä vieläkään. Rakkaudesta on vissiin sen sata erilaista käsitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä menneitä rakkauksia ja ihastuksia yleensä muistelee lämmöllä, miettii vuosien jälkeenkin, mitä heille kuuluu jne. Sitten on toki myös niitä, joiden kanssa oli ihan liikaa ongelmia, eikä oikein tiedä, mitä heistä tulisi ajatella ja niitä, joita ei haluaisi vahingossakaan enää nähdä.

Ketä kaipaat? Mene narsisti hukkaan.

Kaipaan omaa kaivattuani. Välillä muistelen muitakin. Mikä sua vaivaa?

Vierailija
1404/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka pitäisin toisesta kuinka paljon tahansa, en koskaan pyytäisi häntä eroamaan. Eli ne viestit ei minulta.

Sama. Toivon myös heille ihan vilpittömästi kaikkea hyvää. Voi rakastaa silläkin tavalla toista ihmistä, eikö olekin hassua.

Vierailija
1405/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

johtuuko se siitä nykyisin että 40-50% nuoristakin heittää hanskat tiskiin kun tulee pienikin probleema?

No minä en heittänyt. Ex heitti. Yritin kyllä paljonkin ja sinnikkäästi, siksi oikeastaan myös toivon, että kaivattunikin. Mutta toisaalta sitä voi myös katua, että ei luovuttanut aikaisemmin, kun/jos suhde karikoituu ja tajuaa, että se oli enimmäkseen huono hyvistä hetkistä huolimatta. - nn

Tai oikeastaan se oli vähän monimutkaisempaa, mutta olen yleensä ollut joka tapauksessa se sinnikkäämpi aikaisemmissa...

Vierailija
1406/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka pitäisin toisesta kuinka paljon tahansa, en koskaan pyytäisi häntä eroamaan. Eli ne viestit ei minulta.

Sama. Toivon myös heille ihan vilpittömästi kaikkea hyvää. Voi rakastaa silläkin tavalla toista ihmistä, eikö olekin hassua.

Täydellistä itsepetosta. Jos sinä rakastat jotakuta ihmistä, niin kyllä sinä nyt vaan haluaisit itse olla sen ihmisen kanssa. Kaikenlaista sitä saa lukea 🤦🏻‍🤦🏻‍

Vierailija
1407/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset myös sinnittelee suhteissa perheen ja moraalikäsityksensä vuoksi. 

Ja TALOUDEN, yksi suurimmista syistä tutkimusten mukaan. 

Ah, materiaa. Sivu

Ei, vaan koska on taloudellisesti pakko. Sivusta (vaikka en ole perheellinen)

Taloudellinen pakko on vain tekosyy sille ettei uskalleta erota.

Taloudellinen pakko on hyvin konkreettinen asia. Etenkin jos parisuhteessa on lapsia, heistä yleensä haluaa huolehtia.

Toinen tekijä on se, että ero voi rikkoa toisen osapuolen. Jos ollaan oltu yhdessä jo monta vuotta ja on opittu tuntemaan toinen toistensa sukulaiset, perhetaustan ja menneisyyden, niin siitä ei helposti hyppää tuntemattomaan, vaikka olisi kuinka ihastunut.

Eroon tarvitaan se, että avioliitossa on vaikeita ratkaisemattomia ongelmia.

Eli jos puoliso vaikka kuolisi, niin lapset pitäisi ottaa huostaan, kun yksin jäävä ei muka pystykään taloudellisesti huolehtimaan heistä? 

Vierailija
1408/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun selviää, että toinen on varattu, niin pallo jää hänelle.

Voi sen niinkin ajatella, että varattu ei voi ketään lähestyä mutta vapaa voi vapaasti lähestyä ketä haluaa.

Vapaa ei voi lähestyä varattua, jos kunnioittaa toisten parisuhdetta. Eri

Vierailija
1409/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen joku olis tarvinnut olkapäätä. Jäi vastaamatta, että mulla on kaivattua varten hyvä olkapää vapaana, jos sitä joskus tarvitsee.

Vierailija
1410/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän voi kertoa niitä lämpimiä toiveitaan kun on aikansa toisiaan hymyilleen katselleet. ei päädy ketjuihin vaan johonkin ihan muuhun. eikä trollit häiritse.

Vierailija
1411/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Toivon heille pelkkää hyvää. Aika ja etäisyys mahdollistavat muistot ja unohtamisen.

Vierailija
1412/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen vielä ikävöimään myös sinua R

Ghostaaja.

Vierailija
1413/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitähän voi kertoa niitä lämpimiä toiveitaan kun on aikansa toisiaan hymyilleen katselleet. ei päädy ketjuihin vaan johonkin ihan muuhun. eikä trollit häiritse.

Korona-aikaan ei tullut tilaisuutta. Siksi tänne jouduinkin.

Vierailija
1414/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin valmis eroamaan vuoksesi, jos saan omille tunteilleni vastakaikua. En ole ollut onnellinen vuosiin liitossani ja vasta sinut tavattuani olen alkanut vakavasti miettimään eroamista.

Tämmönen ei käy ainakaan mulle, että joku eroaisi sillä oletuksella että saa multa vastakaikua. En aio olla se, jolle sanotaan vaikka riitatilanteessa että "sun takias jätin vanhan elämän ja tässä sitä nyt ollaan" eli oma eropäätös hierotaan aina toisen naamaan. Sitähän täällä palstallakin näkee välillä, toisen syyttelyä omista ratkaisuista. Vastenmielistä... Kyllä aikuisen pitää ottaa itse vastuu omista ratkaisuistaan. Eroaa tai on eroamatta, itse pitää tietää. 

Vierailija
1415/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellistä itsepetosta. Jos sinä rakastat jotakuta ihmistä, niin kyllä sinä nyt vaan haluaisit itse olla sen ihmisen kanssa. Kaikenlaista sitä saa lukea 🤦🏻‍🤦🏻‍

Salaa voi ajatella niin, mutta ei voi vaatia toista eroamaan.

Vierailija
1416/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiivia ajatella että rakkaudet aina jotenkin kävisivät toteen. 

Naiivia ajatella, ettei ihmismieli toivoisi rakkauden toteutuvan. Ja kyllä toteutuukin, jos kumpikin rakastaa riittävästi.

Mielestäni on lottovoittoon verrattavaa, jos se henkilö, johon rakastun, rakastuu minuun. Siis että rakastuminen kohtaa molemmat samalla hetkellä ja että tunteesta tulee yhteinen.

Uskon, että useimmat tyytyvät sopivimpaan mahdolliseen henkilöön, jos haluavat perustaa perheen. Todellista rakkautta odottavat jäävät helpommin sinkuiksi.

Harvinaista todella, että etsimättä mitään kaksi ihmistä ihastuu toisiinsa samaan aikaan. Oletko voittanut tällaisessa ihastuslotossa? Sivusta vaan.

Minä olen, tai siltä vaikuttaa, ehkä. ihan sivusta

Mistä päättelit? Mietin aiempia omia kokemuksiani myös. Sivusta.

Vierailija
1417/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin valmis eroamaan vuoksesi, jos saan omille tunteilleni vastakaikua. En ole ollut onnellinen vuosiin liitossani ja vasta sinut tavattuani olen alkanut vakavasti miettimään eroamista.

Sun pitää ennen kaikkea erota itsesi vuoksi. En ole pelastusrengas tai laastari. Mutta jos olet joku päivä vapaa ja haluat minut, olen sinun.

Muuten samaistuttavaa, mutta viimeinen lause ei. Tulevasta ei voi tietää. En voi taata olevani vapaa silloin ja silloin. Tai että hän on mulle oikea ihminen, jos en tunne todella hyvin.

Vierailija
1418/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmönen ei käy ainakaan mulle, että joku eroaisi sillä oletuksella että saa multa vastakaikua. En aio olla se, jolle sanotaan vaikka riitatilanteessa että "sun takias jätin vanhan elämän ja tässä sitä nyt ollaan" eli oma eropäätös hierotaan aina toisen naamaan. Sitähän täällä palstallakin näkee välillä, toisen syyttelyä omista ratkaisuista. Vastenmielistä... Kyllä aikuisen pitää ottaa itse vastuu omista ratkaisuistaan. Eroaa tai on eroamatta, itse pitää tietää. 

Ketään ei kiinnosta horinasi jossa lähtökohtaisesti jo riidellään ennenkuin on edes tavattu jotakuta. Vaikutat negatiiviselta ihmiseltä, ei ihme että olet yksin

Vierailija
1419/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaa voi ajatella niin, mutta ei voi vaatia toista eroamaan.

Olet sivusta! En ajattele salaa yhtään mitään. 

Vierailija
1420/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä 6 -7 vuotta on jo liian pitkä aika. -> "toivottavasti sä et halua mitään"-miehelle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi