Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1597)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin valmis eroamaan vuoksesi, jos saan omille tunteilleni vastakaikua. En ole ollut onnellinen vuosiin liitossani ja vasta sinut tavattuani olen alkanut vakavasti miettimään eroamista.
Tämmönen ei käy ainakaan mulle, että joku eroaisi sillä oletuksella että saa multa vastakaikua. En aio olla se, jolle sanotaan vaikka riitatilanteessa että "sun takias jätin vanhan elämän ja tässä sitä nyt ollaan" eli oma eropäätös hierotaan aina toisen naamaan. Sitähän täällä palstallakin näkee välillä, toisen syyttelyä omista ratkaisuista. Vastenmielistä... Kyllä aikuisen pitää ottaa itse vastuu omista ratkaisuistaan. Eroaa tai on eroamatta, itse pitää tietää.
Ketään ei kiinnosta horinasi jossa lähtökohtaisesti jo riidellään ennenkuin on edes tavattu jotakuta. Vaikutat negatiiviselta ihmiseltä, ei ihme että olet yksin
En ole yksin :) Olisit voinut säästää meidät tuolta horinalta. Miksi pitää aina tulla aukomaan toisten kaipausviesteihin??? Etkö keksi mitään omaa ajatusta, jonka voisit kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka pitäisin toisesta kuinka paljon tahansa, en koskaan pyytäisi häntä eroamaan. Eli ne viestit ei minulta.
Sama. Toivon myös heille ihan vilpittömästi kaikkea hyvää. Voi rakastaa silläkin tavalla toista ihmistä, eikö olekin hassua.
Täydellistä itsepetosta. Jos sinä rakastat jotakuta ihmistä, niin kyllä sinä nyt vaan haluaisit itse olla sen ihmisen kanssa. Kaikenlaista sitä saa lukea 🤦🏻🤦🏻
Salaa voi ajatella niin, mutta ei voi vaatia toista eroamaan.
Olet sivusta! En ajattele salaa yhtään mitään.
Toivottavasti ei mennyt yöunet ANONYYMI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka pitäisin toisesta kuinka paljon tahansa, en koskaan pyytäisi häntä eroamaan. Eli ne viestit ei minulta.
Sama. Toivon myös heille ihan vilpittömästi kaikkea hyvää. Voi rakastaa silläkin tavalla toista ihmistä, eikö olekin hassua.
Täydellistä itsepetosta. Jos sinä rakastat jotakuta ihmistä, niin kyllä sinä nyt vaan haluaisit itse olla sen ihmisen kanssa. Kaikenlaista sitä saa lukea 🤦🏻🤦🏻
Kaikenlaisia ihmisiä ja kokemuksia on. Jos väität, ettei joku toinen voi kokea tai tuntea tilanteen sellaisena kuin hän sen kuvailee olet kyllä aika heikoilla todisteiden kanssa 😅. (Sivu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin valmis eroamaan vuoksesi, jos saan omille tunteilleni vastakaikua. En ole ollut onnellinen vuosiin liitossani ja vasta sinut tavattuani olen alkanut vakavasti miettimään eroamista.
Tämmönen ei käy ainakaan mulle, että joku eroaisi sillä oletuksella että saa multa vastakaikua. En aio olla se, jolle sanotaan vaikka riitatilanteessa että "sun takias jätin vanhan elämän ja tässä sitä nyt ollaan" eli oma eropäätös hierotaan aina toisen naamaan. Sitähän täällä palstallakin näkee välillä, toisen syyttelyä omista ratkaisuista. Vastenmielistä... Kyllä aikuisen pitää ottaa itse vastuu omista ratkaisuistaan. Eroaa tai on eroamatta, itse pitää tietää.
Ketään ei kiinnosta horinasi jossa lähtökohtaisesti jo riidellään ennenkuin on edes tavattu jotakuta. Vaikutat negatiiviselta ihmiseltä, ei ihme että olet yksin
En ole yksin :) Olisit voinut säästää meidät tuolta horinalta. Miksi pitää aina tulla aukomaan toisten kaipausviesteihin??? Etkö keksi mitään omaa ajatusta, jonka voisit kirjoittaa?
Et tietenkään ole ku vaan kirjotat sen tänne 🤣🤣
Kakussa on seitsemän kynttilää.
Lauantaipäivä on tuolle aina vaikea, varattu on varmaan silloin perheensä kanssa. Ei ole omia terveisiäkään lähettää, joten pitää käydä räksyttämässä kaikkiin muiden viesteihin.
Every
Single
Saturday.
🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon takia halusin joskus jutella kaivattuni kanssa. Että tiedettäisiin, mikä tilanne ja missä mennään.
Ei minunkaan kaivattu halunnut aikoinaan eikä vieläkään. Rakkaudesta on vissiin sen sata erilaista käsitystä.
Eikö tuo ole selvää, että jos irl ei ole mitään, silloin ei ole mitään? Vai onko? Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
2+
+ sinun puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastin sinua, mutta pitää jatkaa matkaa. Ilman sua.
Älä leiki ja pilkkaa rakkaus sanaa.
Painutko v*ttuun, ole hyvä. Sinun mustavalkoinen ja typerä maailmankuvasi ei ole koko totuus kaikkeen. Eikä sinun tarvitae puuttua muutenkaan toisten viesteihin ja olla aina nillittämässä. sivusta
Sieltä semmoiset passiivisagressiiviset setit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaa voi ajatella niin, mutta ei voi vaatia toista eroamaan.
Olet sivusta! En ajattele salaa yhtään mitään.
Toivottavasti ei mennyt yöunet ANONYYMI
En tiedä mitä täällä jauhetaan, katselin sarjaa välissä. :D
Sivusta tai siis, muut on.. miten sen vain haluaa nähdä kai.
Omalta osalta asetuin vain liian mukavasti mutta se on nyt nähty. Ja sen karistamisessa on oma luontevuutensa siinäkin. Selkeämpää. Kun mikään ei törmää, onhan se ihan mukavaa aikansa mutta sen verran piiputtaa ettei parane liikaa kiintyä. Pitää olla selvästi erillinen niistä ongelmista jotka alkavat näkymään selvemmin. Tai löytymään, miten vain. No mitäs pienistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia ihmisiä ja kokemuksia on. Jos väität, ettei joku toinen voi kokea tai tuntea tilanteen sellaisena kuin hän sen kuvailee olet kyllä aika heikoilla todisteiden kanssa 😅. (Sivu)
Tuo edellinen on heikoilla kaikessa. Siksi pitää aukoa joka ikiseen asiaan ja pilkata muita. Sitä paitsi hän tietää miten pitää ja saa kaivata. Me muut kaipaamme väärin. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan järjettömiä pelkoja. Harjoituksen puutetta ehkä. Altistan itseni, niin ehkä pääsen niistä eroon.
Toivottavasti et pelkää minua
En pelkää sinua. Vaan sitä että tuomitset minut vääränlaiseksi niin kuin jotkut ihmiset. Pelkään että häpeät mua.
Millä tavalla kuvittelet olevasi vääränlainen, sisältä vai ulkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta kolmiodraama.
Ja tulit ilmoittamaan sen tänne koska et missään nimessä kaipaa ketään varattua;)
Toki kaipasin varattua ennen kuin tiesin hänen olevan varattu. Mitäs flirttaili ja oli kiinnostunut.
Niinpä. Satuttavaa kun toinen ei ole rehellinen heti alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Kun selviää, että toinen on varattu, niin pallo jää hänelle.
Ja särkynyt sydän toiselle.
Mene riidanhaastaja puolukkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo edellinen on heikoilla kaikessa. Siksi pitää aukoa joka ikiseen asiaan ja pilkata muita. Sitä paitsi hän tietää miten pitää ja saa kaivata. Me muut kaipaamme väärin. 😅
Kauhea mossotus alkaa kun joku huomauttaa läpinäkyvästä itsepetoksesta joka ei muuksi muutu, vaikka sen kirjoittaa kaiken kansan nähtäville. Tai sitten sekoittaa ihastumisen ja rakastumisen. Haloo?! Erisivu
Kasva erisivu vähän ihmisenä, kiitos.
Olen eroamassa ja uuden matkan alussa. On mennyt niin kauan siitä kun olen viimeksi ollut sinkku, että ihan kaikki pitää opetella uudelleen ja sopeuttaa vanha, esim. lapset uuteen tilanteeseen. Se voi olla, että tässä maailmassa ei ole enää rakkautta jäljellä minulle, mutta ei se muutos sadasta nollaan onneksi nyt hetkessä tapahdu vaan aika raskaat vaiheet sitä ovat edeltäneet. Sitä toivon, että tämän jälkeen voisi mennä hetki ennen kuin elämä heittää uuden kierrepallon, kun niitä on nyt jo pitkään tullut sarjatulella.
Vierailija kirjoitti:
Ala toimia ja lopeta selittely.
Kerro se hänelle.