Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1841)
Ollaan yhdessä loppuun asti vaikka minkämoisen vaimon nitistäjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidin sinusta niin paljon, mutta nyt pitää jatkaa matkaa.
Voisin sanoa ihan samaa varatusta kaivatusta. Katse kohti vapaita ihmisiä.
Kannattanee sinkuissa ja vapaissa pysytellä.
Varattuun jos olisi kiinnostusta, niin ei pelkkä tykkääminen ja pitäminen riitä, tarvitaan jo voimakasta ihastumista, rakastumista siihen että varattu alkaisi liikahtamaan, hänen elämäntilanteensa toki huomioiden.
Monelle varatulle kelpaa kyllä vaikka seksi. Monet hakevatkin sitä.
Varattu mies ei koskaan eroa. Varattu nainen eroaa, jos rakastuu. Siinä se pieni ero. Ja tämä on fakta.
Varattu mies eroaa jos avioliitto on jo ratkeamassa liitoksistaan ja varattu tulisesti rakastuu toiseen. On monia tapauksia.
Enemmän kunnioittaisin jos eroaisi jo ennen kuin on toinen odottamassa syli avoinna
Tottakai, kukapa ei, mutta noin se vaan menee.
Menee, menee.
Mutta sanotaanko näin että jos itse olisin ihastunut varattuun mieheen, ja hän haluaisi minulta kunnioitusta, ainoa tapa olisi ensin erota ennen kuin on varmuutta meistä.
Jos alkaisi valmistelemaan, pitäisi pelkurina ja juttua ei tulisi. Koska mistä tiedän ettei sama odottaisi minua myöhemmin.
Niinpä sivusta. Yritys vaihtaa lennosta ja varmistelu ei oikein tee vaikutusta. Pitäisi olla pöytä puhtaana ensin ja asiat käsiteltyinä. Seistä niiden takana. Hämärät kuviot ei varmaan kiinnosta sellaista, jolla itselläkään ei ole mitään epäselvyyksiä elämässään. Miksi sellainen ihminen haluaisi muiden sotkujen keskelle... 🤔
Milloin rakastuneen touhussa olisi muutenkaan järkeä? Ainakin minä tarvitsisin edunvalvojan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiivia ajatella että rakkaudet aina jotenkin kävisivät toteen.
Jep, parempi tyytyä huonoon tai ihan kivaan.
Se ihan kivakin on voinut olla joskus iso rakkaus. Sillä tavalla taklauksilla yleensä käy kun niitä pitkään koetellaan arjessa. Varmaankaan ei kovin suosittu mielipide, mutta näin pakkaa olemaan.
Totta, tunteet voivat syventyä, etenkin jos huomaa, että toisen kanssa voi hyvin ja on hyvä olla. Monesti riitaisia ja draamaa täynnä olevia suhteita kuvitellaan suuriksi rakkauksiksi, vaikka dopamiini- ja adrenaliinipiikit sitä pitäisvät kasassa ilman mitään todellisen rakkaushormonin eli oksitosiniin vaikutusta.
Ja joo, näkemykseni on yleistävä, mutta tilastoissakin nämä asenteet korostuvat. Esimerkiksi sateenkaariasenteet, vaikka oikeasti hyvinkin moni on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiivia ajatella, ettei ihmismieli toivoisi rakkauden toteutuvan. Ja kyllä toteutuukin, jos kumpikin rakastaa riittävästi.
Mielestäni on lottovoittoon verrattavaa, jos se henkilö, johon rakastun, rakastuu minuun. Siis että rakastuminen kohtaa molemmat samalla hetkellä ja että tunteesta tulee yhteinen.
Uskon, että useimmat tyytyvät sopivimpaan mahdolliseen henkilöön, jos haluavat perustaa perheen. Todellista rakkautta odottavat jäävät helpommin sinkuiksi.
Harvinaista todella, että etsimättä mitään kaksi ihmistä ihastuu toisiinsa samaan aikaan. Oletko voittanut tällaisessa ihastuslotossa? Sivusta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta kolmiodraama.
Mutta tunteet ei kysele. Vaikka järjen tasolla tajuaisi että varatusta miehestää haaveileminen on hukkaan heitettyä elämää, niin sydän ei tätä ymmärrä, se ei ole järjellä ohjelmoitavissa.
Niinpä, ja Sydän on muutenkin sellanen kapistus, joka johtaa välillä harhaan itse kunkin...
Pitää olla muutakin perusteita toiminnalle kuin tunteet, jotka elää omaa elämäänsä
eri
ei kuule taida olla nakkipakettiakaan sinne.
mutta avioerojuristit tekee kyllä hyvää tiliä siitä että ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiivia ajatella, ettei ihmismieli toivoisi rakkauden toteutuvan. Ja kyllä toteutuukin, jos kumpikin rakastaa riittävästi.
Mielestäni on lottovoittoon verrattavaa, jos se henkilö, johon rakastun, rakastuu minuun. Siis että rakastuminen kohtaa molemmat samalla hetkellä ja että tunteesta tulee yhteinen.
Uskon, että useimmat tyytyvät sopivimpaan mahdolliseen henkilöön, jos haluavat perustaa perheen. Todellista rakkautta odottavat jäävät helpommin sinkuiksi.
Harvinaista todella, että etsimättä mitään kaksi ihmistä ihastuu toisiinsa samaan aikaan. Oletko voittanut tällaisessa ihastuslotossa? Sivusta vaan.
Minä olen, tai siltä vaikuttaa, ehkä. ihan sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se toteen käyminen sitten tarkoittaa? Rakkaus voi olla muutakin kuin sama osoite ja yhteinen edustus sukujuhlissa
Ei se kyllä musta sitä ainakaan tarkoita, että säädetään jotain suhteen tai suhteiden ulkopuolella.. sivu
yrittää median kautta tuottaa etä"rakkautta" satojen kilometrien päästä ja yrittää houkutella miestä sinnekin asti. . vaikuttaa vähän siltä että ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se toteen käyminen sitten tarkoittaa? Rakkaus voi olla muutakin kuin sama osoite ja yhteinen edustus sukujuhlissa
Ei se kyllä musta sitä ainakaan tarkoita, että säädetään jotain suhteen tai suhteiden ulkopuolella.. sivu
Rakkaus voi olla ihan puhdasta välittämistä ilman säätöä
Alkuviikosta sohvalla, kun koitettiin jutella niitä näitä ja mainitsin sun koiran. Olit suloisen häkeltynyt ja ujo.
Vierailija kirjoitti:
Olisin valmis eroamaan vuoksesi, jos saan omille tunteilleni vastakaikua. En ole ollut onnellinen vuosiin liitossani ja vasta sinut tavattuani olen alkanut vakavasti miettimään eroamista.
👏🏿
Vierailija kirjoitti:
Olemme molemmat varattuja paljastaneet tunteemme. Pallo on ilmeisesti minulla, mutta en uskalla tehdä aloitetta torjunnan pelossa.
Sitten olisi hyvä hetki vetäytyä siististi ilman sotkuja. Kyllä se siitä viilenee ajan kanssa, kun ei ole tekemisissä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka jatkaa matkaa ja ilmoittaa siitä tällä palstalla, hän ei ole yhteisen matkan arvoinen
Jos ei ole muuta väylää?
Tämä ei ole mikään väylä.
Vierailija kirjoitti:
Olemme molemmat varattuja paljastaneet tunteemme. Pallo on ilmeisesti minulla, mutta en uskalla tehdä aloitetta torjunnan pelossa.
Meillä oli sama juttu ja kaivattu sanoi, ettei tule mua torjumaan. Niin kuitenkin kävi, kun otin yhteyttä, eli etukäteen ei voi tietää mitään. Ainakaan kaikissa tapauksissa..
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Olen naimisissa rakkaani kanssa ja kaipaan toista
Varsinkin tuon vanhemman sukupolven vahingolliset asenteet ja parisuhteet ovat hyvin tiukassa. Sivusta