Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (11519)

Vierailija
11461/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin iloinen eilen kun sain jutella kanssasi pitkästä aikaa, vaikka se ei enää tarkoitakaan mitään.

Kaikki tarkoittaa jotain. n

Ei tarkoita. Varsinkaan flirtti naisten puolelta.

Minä naisena ainakin flirttaan vaan niille joista olen kiinnostunut.

Älä nyt, jollain ketjussa on pakko aina jankata perille, ettei flirtti tarkoita mitään, vaikka flirtin määritelmä kirjaimellisesti on "eroottisesti latautunutta ja sukupuolisesti värittynyttä, epäsuoraa ja leikkimielistä lähestymistä, jonka tavoitteena on osoittaa sukupuolista kiinnostusta toista kohtaan", muttei koskaan voi sitten vastata, miten sitä kiinnostusta sitten näytetään, jos mikään, edes kiinnostunut käytös ei merkkaa mitään. :;D

Käykö sellainen mahdollisuus mielessä, että totuus ei ole lainaamasi tai kukaan muukaan ketjussa? Pitäisi olla itsestäänselvyys, mutta toisille flirtti ei merkkaa mitään ja toisille merkitsee. Siitä sitä vaan lukemaan, ei ole helppoa, mutta elämä on. Ei pidä suuttua, jos se ei kaikille mitään merkkaa, vaan kannattaa ymmärtää se, ettei rakenna pilvilinnoja sen pohjalta.

Niin, yhden katse merkitsee kiinnostusta, toisella se on "vain katse". Eipä näissä ole mitään muuta erottajaa, kuin se, onko henkilö kiinnostunut toisesta, sitten kaikki normaalisti tavallinen kanssakäyminen onkin kiinnostuksen osoittamista. Vaikeaa on tosiaan. 

Niin. Mieti itseäsi. Katsotko aina ohi ihmisistä paitsi silloin kuin olet kiinnostunut? Tuskin, eli katse on  aina vain katse, oli sen motiivi mikä tahansa. Ei niitä kannata yrittää lukea, vaan kannattaa kysyä, jos joku ihminen on niin syvällä mielessä, että hallitsee ajatuksia.

Vierailija
11462/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä himotus pitäisi nyt saada täytäntöön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11463/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan ihanaa jos miehellä sattuu olemaan treenattu perse. Muuten en ole siitä kiinnostunut, mutta on sitä kiva katsella. Perse ei kuitenkaan ole ykkösasia. 

Vierailija
11464/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi miehellä olla noin upea perse?🍑 Pääsisinpä tutkimaan lähemmin...

Lol näitä persejuttuja palstalla. Minua ei kiinnosta miehen perse ollenkaan, mutta voin nuolla sitä jos se on todella puhdas ja karvaton. 

Imaise samalla muutama finnin pirulainen pois. 

Vierailija
11465/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä, Gunilla. 

Vierailija
11466/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä me ei ollakaan kokeiltu. 🤔

Vierailija
11467/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeinta on rakentaa yhteys jonka on lopettanut.

Se tapahtuu laittamalla vain yhden viestin. Sillä se yhteys palautuu. Itse yritin jo mutta nyt olis sun vuoro. Aina voi palata siihen viimeisimpään. 

Vierailija
11468/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susta ei tiedä yhtään, mikä on totta ja mikä ei. Se laittaa epäilemään kaikkea sanomaasi, vaikka kenenkään muun kanssa vastaavaa ei ole.

Samat sanat ja siksi sinulle aina vain sitä, mitä sylki sillä hetkellä suuhun tuo. Oikeat puheet sitten erikseen niiden kanssa, joihin luottaa.

Vierailija
11469/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol näitä persejuttuja palstalla. Minua ei kiinnosta miehen perse ollenkaan, mutta voin nuolla sitä jos se on todella puhdas ja karvaton. 

😋

Vierailija
11470/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imaise samalla muutama finnin pirulainen pois. 

Yööökkjj ei siellä mitään finnejä ole 

Vierailija
11471/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susta ei tiedä yhtään, mikä on totta ja mikä ei. Se laittaa epäilemään kaikkea sanomaasi, vaikka kenenkään muun kanssa vastaavaa ei ole.

Tuon siitä saa kun uskoo ikäviä jurukelloja, jotka hyvä kun tietävät nimen. Siinä helposti unohtaa sen juoruttavan persoonan, mihin oli aluksi tutustunut. Ei voi mitään, sellaista se on. Mitäs menit mukaan. Naiselle 

Vierailija
11472/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aivan ihanaa jos miehellä sattuu olemaan treenattu perse. Muuten en ole siitä kiinnostunut, mutta on sitä kiva katsella. Perse ei kuitenkaan ole ykkösasia. 

Ei ole mitään parempaa kuin miehen hyvän muotoinen treenattu perse.

Vierailija
11473/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin iloinen eilen kun sain jutella kanssasi pitkästä aikaa, vaikka se ei enää tarkoitakaan mitään.

Kaikki tarkoittaa jotain. n

Ei tarkoita. Varsinkaan flirtti naisten puolelta.

Minä naisena ainakin flirttaan vaan niille joista olen kiinnostunut.

Älä nyt, jollain ketjussa on pakko aina jankata perille, ettei flirtti tarkoita mitään, vaikka flirtin määritelmä kirjaimellisesti on "eroottisesti latautunutta ja sukupuolisesti värittynyttä, epäsuoraa ja leikkimielistä lähestymistä, jonka tavoitteena on osoittaa sukupuolista kiinnostusta toista kohtaan", muttei koskaan voi sitten vastata, miten sitä kiinnostusta sitten näytetään, jos mikään, edes kiinnostunut käytös ei merkkaa mitään. :;D

Käykö sellainen mahdollisuus mielessä, että totuus ei ole lainaamasi tai kukaan muukaan ketjussa? Pitäisi olla itsestäänselvyys, mutta toisille flirtti ei merkkaa mitään ja toisille merkitsee. Siitä sitä vaan lukemaan, ei ole helppoa, mutta elämä on. Ei pidä suuttua, jos se ei kaikille mitään merkkaa, vaan kannattaa ymmärtää se, ettei rakenna pilvilinnoja sen pohjalta.

Niin, yhden katse merkitsee kiinnostusta, toisella se on "vain katse". Eipä näissä ole mitään muuta erottajaa, kuin se, onko henkilö kiinnostunut toisesta, sitten kaikki normaalisti tavallinen kanssakäyminen onkin kiinnostuksen osoittamista. Vaikeaa on tosiaan. 

Niin. Mieti itseäsi. Katsotko aina ohi ihmisistä paitsi silloin kuin olet kiinnostunut? Tuskin, eli katse on  aina vain katse, oli sen motiivi mikä tahansa. Ei niitä kannata yrittää lukea, vaan kannattaa kysyä, jos joku ihminen on niin syvällä mielessä, että hallitsee ajatuksia.

Mistäs taas sen naisten maagisen "vihreää valoa" katseen erottikaan? 

Vierailija
11474/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen tulee vähääkään vastaan niin kannattaa yrittää.Sitäpaitsi kaikki mikä ei tule helpolla on usein pysyvää koska tahtotila.

sivu

Vierailija
11475/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ***** Johanna 😚 

Vierailija
11476/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä söpö vesirotta. Näen sinusta unia.

Vierailija
11477/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämä himotus pitäisi nyt saada täytäntöön

Sitte tiedät mitä pitää tehdä! Siirtyä irl viestintään 

Vierailija
11478/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tapahtuu laittamalla vain yhden viestin. Sillä se yhteys palautuu. Itse yritin jo mutta nyt olis sun vuoro. Aina voi palata siihen viimeisimpään. 

Ai mun vuoro? Kenelle pitäisi lähettää viesti?

Ghostaajalle vai hiivuttajalle?

Vierailija
11479/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tx1, Jx3, Ax1 ja Mx1 olette kaikki tärkeitä mutta ikävöin eniten sinua M.

Älä viitti trollata. Toi on ilkeää. Eikä ole kellään tuollaista määrää kaivattujakaan niin huono oli.

Voihan olla, olen usein laittanut ihmisiä näin järjestykseen jos treffailen sekä juttelen samaan aikaan useampien kanssa. eri

Mä en laittais ihmisiä järjestykseen muutenkaan, vaan yritän suhtautua kuin ihminen vaikka olisikin suo missä joutuisi rämpimään. Moni ihminen voi olla eri tavalla ihana ja tärkeä, mutta tapailussa mieluusti yksi kerrallaan eikä listallinen kaipailua. Tuo oli 100% trollaus jolla haluttiin sörkkiä asioita. 

Vierailija
11480/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimys. 🐘