Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (11519)
Mies, kaipaan lähellesi. Haluan sun koskettavan mua. Teet sen niin hyvin🥰
Kaivattu on hevonen ja itse olen jänis, Molemmat ollaan skorpioneja. A🔥A Hyvää yötä, 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin iloinen eilen kun sain jutella kanssasi pitkästä aikaa, vaikka se ei enää tarkoitakaan mitään.
Kaikki tarkoittaa jotain. n
Ei tarkoita. Varsinkaan flirtti naisten puolelta.
Minä naisena ainakin flirttaan vaan niille joista olen kiinnostunut.
Älä nyt, jollain ketjussa on pakko aina jankata perille, ettei flirtti tarkoita mitään, vaikka flirtin määritelmä kirjaimellisesti on "eroottisesti latautunutta ja sukupuolisesti värittynyttä, epäsuoraa ja leikkimielistä lähestymistä, jonka tavoitteena on osoittaa sukupuolista kiinnostusta toista kohtaan", muttei koskaan voi sitten vastata, miten sitä kiinnostusta sitten näytetään, jos mikään, edes kiinnostunut käytös ei merkkaa mitään. :;D
Käykö sellainen mahdollisuus mielessä, että totuus ei ole lainaamasi tai kukaan muukaan ketjussa? Pitäisi olla itsestäänselvyys, mutta toisille flirtti ei merkkaa mitään ja toisille merkitsee. Siitä sitä vaan lukemaan, ei ole helppoa, mutta elämä on. Ei pidä suuttua, jos se ei kaikille mitään merkkaa, vaan kannattaa ymmärtää se, ettei rakenna pilvilinnoja sen pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän kateellinen miehelle joka viereesi käy nukkumaan 🥹
Vieressäni ei ole nukkunut kukaan enää pitkiin aikoihin. Et vain tiedä sitä.
Sama vika.
Taitaa kuitenkin rinnalla kulkea.
Hyvänä, luotettuna ja kunnioitettuna ystävänä.
Varmaan sellaisenakin. Vaimo on vaimo, vaikka joissa paistais.
Aikansa kutakin.
Juupa juu.
Miten voi miehellä olla noin upea perse?🍑 Pääsisinpä tutkimaan lähemmin...
Jos on vain himoa, miksi liimata päälle sitten tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vika.
Opetelkaa nauttimaan yksinolosta. Sitähän toitotetaan kaikille epätoivoisille.
Ei tarvi, mieluummin etsii jonkun jos ei halua elää yksin. Paljon mukavampi nukkua partnerin kanssa ja nukunkin paljon paremmin!
Nautin kyllä yksinolostakin, mutta ei voi mitään et uniasiat sujuu paljon paremmin miehen kanssa.
Eri
Ok. Onnekasta etsintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin iloinen eilen kun sain jutella kanssasi pitkästä aikaa, vaikka se ei enää tarkoitakaan mitään.
Kaikki tarkoittaa jotain. n
Ei tarkoita. Varsinkaan flirtti naisten puolelta.
Minä naisena ainakin flirttaan vaan niille joista olen kiinnostunut.
Älä nyt, jollain ketjussa on pakko aina jankata perille, ettei flirtti tarkoita mitään, vaikka flirtin määritelmä kirjaimellisesti on "eroottisesti latautunutta ja sukupuolisesti värittynyttä, epäsuoraa ja leikkimielistä lähestymistä, jonka tavoitteena on osoittaa sukupuolista kiinnostusta toista kohtaan", muttei koskaan voi sitten vastata, miten sitä kiinnostusta sitten näytetään, jos mikään, edes kiinnostunut käytös ei merkkaa mitään. :;D
Käykö sellainen mahdollisuus mielessä, että totuus ei ole lainaamasi tai kukaan muukaan ketjussa? Pitäisi olla itsestäänselvyys, mutta toisille flirtti ei merkkaa mitään ja toisille merkitsee. Siitä sitä vaan lukemaan, ei ole helppoa, mutta elämä on. Ei pidä suuttua, jos se ei kaikille mitään merkkaa, vaan kannattaa ymmärtää se, ettei rakenna pilvilinnoja sen pohjalta.
Niin, yhden katse merkitsee kiinnostusta, toisella se on "vain katse". Eipä näissä ole mitään muuta erottajaa, kuin se, onko henkilö kiinnostunut toisesta, sitten kaikki normaalisti tavallinen kanssakäyminen onkin kiinnostuksen osoittamista. Vaikeaa on tosiaan.
Vanessa on mukava unikaveri.Hänen ongelmansa on puhumattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tx1, Jx3, Ax1 ja Mx1 olette kaikki tärkeitä mutta ikävöin eniten sinua M.
Älä viitti trollata. Toi on ilkeää. Eikä ole kellään tuollaista määrää kaivattujakaan niin huono oli.
Voihan olla, olen usein laittanut ihmisiä näin järjestykseen jos treffailen sekä juttelen samaan aikaan useampien kanssa. eri
Vaikeinta on rakentaa yhteys jonka on lopettanut.
Susta ei tiedä yhtään, mikä on totta ja mikä ei. Se laittaa epäilemään kaikkea sanomaasi, vaikka kenenkään muun kanssa vastaavaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vika.
Opetelkaa nauttimaan yksinolosta. Sitähän toitotetaan kaikille epätoivoisille.
Ei tarvi, mieluummin etsii jonkun jos ei halua elää yksin. Paljon mukavampi nukkua partnerin kanssa ja nukunkin paljon paremmin!
Nautin kyllä yksinolostakin, mutta ei voi mitään et uniasiat sujuu paljon paremmin miehen kanssa.
EriOk. Onnekasta etsintää.
Ei tarvi enää etsiä (tai no, en aiemminkaan etsinyt, mutta olin ns. silmät auki ja avoin uusille kohtaamisille)
Vierailija kirjoitti:
Miten voi miehellä olla noin upea perse?🍑 Pääsisinpä tutkimaan lähemmin...
Lol näitä persejuttuja palstalla. Minua ei kiinnosta miehen perse ollenkaan, mutta voin nuolla sitä jos se on todella puhdas ja karvaton.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vain himoa, miksi liimata päälle sitten tunteita?
Tunteitakin on monenlaisia. On vähintäänkin normaalia tykätä himoitsemastaan ihmisestä, muu oliskin outoo. Niin kaikki on inhimillisempää. sivu
Rakkaus kukoistakoon. Hyvää iltaa naiselle.
Mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Mies, kaipaan lähellesi. Haluan sun koskettavan mua. Teet sen niin hyvin🥰
;)
Aikansa kutakin.