Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (11519)
Näenköhän sinut marraskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin iloinen eilen kun sain jutella kanssasi pitkästä aikaa, vaikka se ei enää tarkoitakaan mitään.
Kaikki tarkoittaa jotain. n
Ei tarkoita. Varsinkaan flirtti naisten puolelta.
Minä naisena ainakin flirttaan vaan niille joista olen kiinnostunut.
Älä nyt, jollain ketjussa on pakko aina jankata perille, ettei flirtti tarkoita mitään, vaikka flirtin määritelmä kirjaimellisesti on "eroottisesti latautunutta ja sukupuolisesti värittynyttä, epäsuoraa ja leikkimielistä lähestymistä, jonka tavoitteena on osoittaa sukupuolista kiinnostusta toista kohtaan", muttei koskaan voi sitten vastata, miten sitä kiinnostusta sitten näytetään, jos mikään, edes kiinnostunut käytös ei merkkaa mitään. :;D
Käykö sellainen mahdollisuus mielessä, että totuus ei ole lainaamasi tai kukaan muukaan ketjussa? Pitäisi olla itsestäänselvyys, mutta toisille flirtti ei merkkaa mitään ja toisille merkitsee. Siitä sitä vaan lukemaan, ei ole helppoa, mutta elämä on. Ei pidä suuttua, jos se ei kaikille mitään merkkaa, vaan kannattaa ymmärtää se, ettei rakenna pilvilinnoja sen pohjalta.
Niin, yhden katse merkitsee kiinnostusta, toisella se on "vain katse". Eipä näissä ole mitään muuta erottajaa, kuin se, onko henkilö kiinnostunut toisesta, sitten kaikki normaalisti tavallinen kanssakäyminen onkin kiinnostuksen osoittamista. Vaikeaa on tosiaan.
Kyllä sen kiinnostuneen katseen tunnistaa, siinä on kipinää ja jännitystä.
Kielisuudelmia tosiaan kaipaisinkin. Edellisestä on yli kuusi vuotta.
Näit mut ja olemukseesi tuli ryhtiä ;)
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä? Näet jos otat yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin iloinen eilen kun sain jutella kanssasi pitkästä aikaa, vaikka se ei enää tarkoitakaan mitään.
Älä nyt, jollain ketjussa on pakko aina jankata perille, ettei flirtti tarkoita mitään, vaikka flirtin määritelmä kirjaimellisesti on "eroottisesti latautunutta ja sukupuolisesti värittynyttä, epäsuoraa ja leikkimielistä lähestymistä, jonka tavoitteena on osoittaa sukupuolista kiinnostusta toista kohtaan", muttei koskaan voi sitten vastata, miten sitä kiinnostusta sitten näytetään, jos mikään, edes kiinnostunut käytös ei merkkaa mitään. :;D
Käykö sellainen mahdollisuus mielessä, että totuus ei ole lainaamasi tai kukaan muukaan ketjussa? Pitäisi olla itsestäänselvyys, mutta toisille flirtti ei merkkaa mitään ja toisille merkitsee. Siitä sitä vaan lukemaan, ei ole helppoa, mutta elämä on. Ei pidä suuttua, jos se ei kaikille mitään merkkaa, vaan kannattaa ymmärtää se, ettei rakenna pilvilinnoja sen pohjalta.
Niin, yhden katse merkitsee kiinnostusta, toisella se on "vain katse". Eipä näissä ole mitään muuta erottajaa, kuin se, onko henkilö kiinnostunut toisesta, sitten kaikki normaalisti tavallinen kanssakäyminen onkin kiinnostuksen osoittamista. Vaikeaa on tosiaan.
Niin. Mieti itseäsi. Katsotko aina ohi ihmisistä paitsi silloin kuin olet kiinnostunut? Tuskin, eli katse on aina vain katse, oli sen motiivi mikä tahansa. Ei niitä kannata yrittää lukea, vaan kannattaa kysyä, jos joku ihminen on niin syvällä mielessä, että hallitsee ajatuksia.
Mistäs taas sen naisten maagisen "vihreää valoa" katseen erottikaan?
Mistä minä tiedän. Irmasta nenän asennosta ja Marjasta jalkaterän. Jokainen on yksilönsä, mistä noista tietää. Minä olen mies, ja kysymällä on selvinnyt tarpeen tullen. Yleensä olen ollut oikeassa, vaikka en osaa sanoa, mistä sen oikein tulkitsin. Jokin vaisto tajunnan ulkopuolelta kai.
Vierailija kirjoitti:
Ellemme tapaa jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Lokakuussa tai menee heinäkuuhun.
Vierailija kirjoitti:
On aivan ihanaa jos miehellä sattuu olemaan treenattu perse. Muuten en ole siitä kiinnostunut, mutta on sitä kiva katsella. Perse ei kuitenkaan ole ykkösasia.
Minulle on. Nro 1. Olen persenainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi miehellä olla noin upea perse?🍑 Pääsisinpä tutkimaan lähemmin...
Lol näitä persejuttuja palstalla. Minua ei kiinnosta miehen perse ollenkaan, mutta voin nuolla sitä jos se on todella puhdas ja karvaton.Imaise samalla muutama finnin pirulainen pois.
Yööökkjj ei siellä mitään finnejä oleÄlä oleta, voi olla melkoinen boner killer, kun onkin kunnon tulehdusfinnit, selluliitit ja satunnaiset karvat sen kaivatun saviruukun esikartanossa.
No ei ole, enkä oleta. Hyvä iho, nätti reikä eikä mitään tuhnujuttuja kehossa missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä? Näet jos otat yhteyttä.
Otan, mutta reagoitko yhteydenottoon, on jo toinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tx1, Jx3, Ax1 ja Mx1 olette kaikki tärkeitä mutta ikävöin eniten sinua M.
Älä viitti trollata. Toi on ilkeää. Eikä ole kellään tuollaista määrää kaivattujakaan niin huono oli.
Voihan olla, olen usein laittanut ihmisiä näin järjestykseen jos treffailen sekä juttelen samaan aikaan useampien kanssa. eri
Mä en laittais ihmisiä järjestykseen muutenkaan, vaan yritän suhtautua kuin ihminen vaikka olisikin suo missä joutuisi rämpimään. Moni ihminen voi olla eri tavalla ihana ja tärkeä, mutta tapailussa mieluusti yksi kerrallaan eikä listallinen kaipailua. Tuo oli 100% trollaus jolla haluttiin sörkkiä asioita.
Kyllä ihmiset laitetaan järjestykseen esim kiinnostavuuden mukaan. Get over it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mieti itseäsi. Katsotko aina ohi ihmisistä paitsi silloin kuin olet kiinnostunut? Tuskin, eli katse on aina vain katse, oli sen motiivi mikä tahansa. Ei niitä kannata yrittää lukea, vaan kannattaa kysyä, jos joku ihminen on niin syvällä mielessä, että hallitsee ajatuksia.
Mistäs taas sen naisten maagisen "vihreää valoa" katseen erottikaan?
Mistä minä tiedän. Irmasta nenän asennosta ja Marjasta jalkaterän. Jokainen on yksilönsä, mistä noista tietää. Minä olen mies, ja kysymällä on selvinnyt tarpeen tullen. Yleensä olen ollut oikeassa, vaikka en osaa sanoa, mistä sen oikein tulkitsin. Jokin vaisto tajunnan ulkopuolelta kai.
Kiva, minä taas useimmiten en ole ollut oikeassa. Tai rehellisesti en koskaan. Aina kun lukenut "kiinnostusta", ei mitään kiinnostusta ilmeisesti ollutkaan.
En pysty enää harhailla täällä.
Jatkakaamme toisaalla 11 tai 12 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö mennä nukkumaan?
Kyllä, yhdessä.
Viestit vielä lukematta ja tulkitsematta.
Vierailija kirjoitti:
Kielisuudelmia tosiaan kaipaisinkin. Edellisestä on yli kuusi vuotta.
Miksi ihmiset eivät suutele, tätäkin on tullut kummasteltua? Vain vastarakastuneet?
Älä oleta, voi olla melkoinen boner killer, kun onkin kunnon tulehdusfinnit, selluliitit ja satunnaiset karvat sen kaivatun saviruukun esikartanossa.