Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (11519)

Vierailija
11501/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojelen meitä taiteelta.

Vierailija
11502/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näenköhän sinut marraskuussa. 

Mieheltä? Näet jos otat yhteyttä. 

Otan, mutta reagoitko yhteydenottoon, on jo toinen asia.

Varmasti reagoin positiivisesti kun itse olen aiemmin ollut aktiivinen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11503/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi miehellä olla noin upea perse?🍑 Pääsisinpä tutkimaan lähemmin...

Lol näitä persejuttuja palstalla. Minua ei kiinnosta miehen perse ollenkaan, mutta voin nuolla sitä jos se on todella puhdas ja karvaton. 

Imaise samalla muutama finnin pirulainen pois. 

Kai sinä nyt pidät puutarhasi kunnossa ja hoidatat finnisi pois ennen kuin nainen pääsee pyllyäsi tutkimaan.

Vierailija
11504/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos silloin jäämme kahden, aion kertoa kahdesta tilanteesta, jossa minulla on ollut tukalat paikat sinun vuoksesi. Et ole huomannut milloin. 

Vierailija
11505/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielisuudelmia tosiaan kaipaisinkin. Edellisestä on yli kuusi vuotta.

Miksi ihmiset eivät suutele, tätäkin on tullut kummasteltua? Vain vastarakastuneet?

Kumppani rupsahtaa, lakkaa huolehtimasta itsestään, hengitys alkaa haisemaan, halut kuolee.

Vierailija
11506/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset eivät suutele, tätäkin on tullut kummasteltua? Vain vastarakastuneet?

Miksi ihmiset eivät hiero neniään vastakkain kuten eskimot ja tiibetiläiset tekivät, ehkä ainutkin.

Vierailija
11507/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin iloinen eilen kun sain jutella kanssasi pitkästä aikaa, vaikka se ei enää tarkoitakaan mitään.

Kaikki tarkoittaa jotain. n

Ei tarkoita. Varsinkaan flirtti naisten puolelta.

Minä naisena ainakin flirttaan vaan niille joista olen kiinnostunut.

Älä nyt, jollain ketjussa on pakko aina jankata perille, ettei flirtti tarkoita mitään, vaikka flirtin määritelmä kirjaimellisesti on "eroottisesti latautunutta ja sukupuolisesti värittynyttä, epäsuoraa ja leikkimielistä lähestymistä, jonka tavoitteena on osoittaa sukupuolista kiinnostusta toista kohtaan", muttei koskaan voi sitten vastata, miten sitä kiinnostusta sitten näytetään, jos mikään, edes kiinnostunut käytös ei merkkaa mitään. :;D

Käykö sellainen mahdollisuus mielessä, että totuus ei ole lainaamasi tai kukaan muukaan ketjussa? Pitäisi olla itsestäänselvyys, mutta toisille flirtti ei merkkaa mitään ja toisille merkitsee. Siitä sitä vaan lukemaan, ei ole helppoa, mutta elämä on. Ei pidä suuttua, jos se ei kaikille mitään merkkaa, vaan kannattaa ymmärtää se, ettei rakenna pilvilinnoja sen pohjalta.

Niin, yhden katse merkitsee kiinnostusta, toisella se on "vain katse". Eipä näissä ole mitään muuta erottajaa, kuin se, onko henkilö kiinnostunut toisesta, sitten kaikki normaalisti tavallinen kanssakäyminen onkin kiinnostuksen osoittamista. Vaikeaa on tosiaan. 

Niin. Mieti itseäsi. Katsotko aina ohi ihmisistä paitsi silloin kuin olet kiinnostunut? Tuskin, eli katse on  aina vain katse, oli sen motiivi mikä tahansa. Ei niitä kannata yrittää lukea, vaan kannattaa kysyä, jos joku ihminen on niin syvällä mielessä, että hallitsee ajatuksia.

Mistäs taas sen naisten maagisen "vihreää valoa" katseen erottikaan? 

Tiedät kyllä kun saat sen hymyn kera.

Vierailija
11508/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne peiton alle..yhdessä..jonain yönä..Öitä.

Vierailija
11509/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä pääse yli eikä ympäri, että....

....rakastan...

En tiedä pitäiskö sanoa "valitettavasti" vai "onneksi"

Vierailija
11510/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä

Vierailija
11511/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä

Vierailija
11512/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin iloinen eilen kun sain jutella kanssasi pitkästä aikaa, vaikka se ei enää tarkoitakaan mitään.

Kaikki tarkoittaa jotain. n

Ei tarkoita. Varsinkaan flirtti naisten puolelta.

Minä naisena ainakin flirttaan vaan niille joista olen kiinnostunut.

Älä nyt, jollain ketjussa on pakko aina jankata perille, ettei flirtti tarkoita mitään, vaikka flirtin määritelmä kirjaimellisesti on "eroottisesti latautunutta ja sukupuolisesti värittynyttä, epäsuoraa ja leikkimielistä lähestymistä, jonka tavoitteena on osoittaa sukupuolista kiinnostusta toista kohtaan", muttei koskaan voi sitten vastata, miten sitä kiinnostusta sitten näytetään, jos mikään, edes kiinnostunut käytös ei merkkaa mitään. :;D

Käykö sellainen mahdollisuus mielessä, että totuus ei ole lainaamasi tai kukaan muukaan ketjussa? Pitäisi olla itsestäänselvyys, mutta toisille flirtti ei merkkaa mitään ja toisille merkitsee. Siitä sitä vaan lukemaan, ei ole helppoa, mutta elämä on. Ei pidä suuttua, jos se ei kaikille mitään merkkaa, vaan kannattaa ymmärtää se, ettei rakenna pilvilinnoja sen pohjalta.

Niin, yhden katse merkitsee kiinnostusta, toisella se on "vain katse". Eipä näissä ole mitään muuta erottajaa, kuin se, onko henkilö kiinnostunut toisesta, sitten kaikki normaalisti tavallinen kanssakäyminen onkin kiinnostuksen osoittamista. Vaikeaa on tosiaan. 

Niin. Mieti itseäsi. Katsotko aina ohi ihmisistä paitsi silloin kuin olet kiinnostunut? Tuskin, eli katse on  aina vain katse, oli sen motiivi mikä tahansa. Ei niitä kannata yrittää lukea, vaan kannattaa kysyä, jos joku ihminen on niin syvällä mielessä, että hallitsee ajatuksia.

Mistäs taas sen naisten maagisen "vihreää valoa" katseen erottikaan? 

Mistä minä tiedän. Irmasta nenän asennosta ja Marjasta jalkaterän. Jokainen on yksilönsä, mistä noista tietää. Minä olen mies, ja kysymällä on selvinnyt tarpeen tullen. Yleensä olen ollut oikeassa, vaikka en osaa sanoa, mistä sen oikein tulkitsin. Jokin vaisto tajunnan ulkopuolelta kai.

Kiva, minä taas useimmiten en ole ollut oikeassa. Tai rehellisesti en koskaan. Aina kun lukenut "kiinnostusta", ei mitään kiinnostusta ilmeisesti ollutkaan. 

Otan osaa, oikeasti. Vaikea sanoa, mistä kohdallasi on kyse, mutta ota selvää ja korjaa se. Voi olla tyyli, asenne, jutut tai mikä tahansa, mutta jokin asia pitää korjata. Moni ajattelee ulkonäköä, mutta se on yleensä korjattavissa tyylin muutoksella ja jos ei, niin kaikenlaisia keinoja on olemassa siltikin. Ei kannata jäädä tuleen makaamaan, ota opiksi ja mene eteenpäin ja koeta kehittyä, jos tämän hetkinen ei menesty naisten kanssa. Jos se on sinulle tärkeä asia.

Vierailija
11513/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖💚😚🤗🙈 ->💙

Vierailija
11514/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan.

Vierailija
11515/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.

Vierailija
11516/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaunottarelle lounaaseen mieheltä. Toivottavasti siulla ol hyvä päivä.

Vierailija
11517/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😚🐐

Vierailija
11518/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppani rupsahtaa, lakkaa huolehtimasta itsestään, hengitys alkaa haisemaan, halut kuolee.

Kumppani vain rupsahtaa?

Vierailija
11519/11519 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2+