Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12307)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että tapasimme vasta nyt. Onnellista loppuelämää toivon kaikesta huolimatta meille molemmille, ehkä nähdään joskus.
Ei meistä olisi toisaalta aiemmin voinut tulla mitään. Nyt on ainoa pienen mahdollisuuden aikaikkuna.
Tämäkin on kyllä totta. Ei vain taida sitä mahdollisuutta olla nytkään.
Lol. Lapsihyvä, opit kyllä.
Hyvää yötä vaalea komistus 💙
Toivottavasti sua näkyy huomenna
Vierailija kirjoitti:
Harmi että tapasimme vasta nyt. Onnellista loppuelämää toivon kaikesta huolimatta meille molemmille, ehkä nähdään joskus.
Ai, luulin että nyt oli just hyvä aika? Olin kai sit väärässä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot odottanut vuosikausia, saat luultavasti odottaa vuosikausia tai vuosikymmeniä lisää. Ellet peräti koko loppuelämääsi. Tällä elämänkokemuksella veikkaisin, että isotkin asiat hoidetaan kyllä yleensä kuukausissa, ei vuosissa.
Paitsi jos toisella on tilanne päällä. Esimerkiksi eron jälkeen voi olla fiksua odottaa ettei toinen joudu laaatariksi. Pienen lapsen kanssa ei ole aikaa suhteelle jos samalla on työt ja opinnot. Kuoleman kohdatessa suruaika. Sairastaessa ei jaksa.
Parikin vuotta voi mennä ihan hyvin.
Huh mitä sepostuksia.
Ainoastaan tuoreen eron jälkeen voi hetken odottaa sen ymmärrän, muut aivan tekosyitä vaan.
Mutta jatkakaa toki odotteluanne ja huomatkaa sitten myöhemmin, että hukkaan meni sekin aika xD
Sehän olin noista kaikista lievin syy. Oletko joku parikymppinen lapsonen?
Se oli ainoa syy, jonka tässä kontekstissa ymmärrän. Eron jälkeen voi tarvita hetken selvitellä päätä ilman uusia romansseja.
Mitkään työt, läheisen kuolemat tai pieni lapsi ei tod estä mitään. Rakastunut ihminen tulee vaikka illalla käymään ja tuomaan teetä, jos on joku ranccul vaihe elämässä. Tai kävelylle hautausmaalle sun kanssa, leikkipuiston laidalle juttelemaan tai jotain.
Mutta tosiaan, jatkakaa selittelyä!
No ei vissiinkään ole tullut kohdallasi, kun katkerana juonnat tätä illan eeposta kohti finaalia. Sivusta
Mitä "tullut kohdallasi"? :D Jos tarkoitit, että tullut minun luokseni noissa elämäntilanteissa, niin kyllä kuule on tullut. Tietenkin. :)
Ei minulla ole mitään syytä katkeruuteen, ja saatte te tosiaan tuhlata elämäänne tuollaiseen ja selitellä itsellenne mitä haluatte. Mikäs siinä.
Mahdollisuus on, mutta sinulla on avaimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ehdottaa jotain yhtä tapaamiskertaa on niin kaukana omista ajatuksista ja arvoista…..se on irvokasta. Se on tietty tätä swaippauksen aikaa. Ajatuksena et jos nyt joskus jollekin sen yhden kerran suo niin että voi sen jälkeen taas swaipata ja etsiä mitä nurkan takana on tarjolla, kenties jotain parempaa.
Kukaan ei halua nähdä sua.
Välillä kannattaa hengähtää ja alkaa miettiä miksi peilaa ne nega-tunteet tuntemattomiin.
Kun ei ole tuntematon vaan tuttu, joka on jäänyt kiinni housut kintuissa eri palstoilla pskanjauhamisesta.
Ihan eri palstoilla.. Hohhoijaa, älä jaksa. Lähtikö itsellä laukalle? Sinäkö tätä masinoit?
Täällä ja S24:llä. Hänen kirjoitustyylinsä on erittäin tunnistettava.
Kyllähän nyt omaa kirjoitustyyliä pystyy muokkaamaan ja sanavarastosta riippuen, sekä siitä miten niitä osaa käyttää, pystyy tuomaan saman asian esille monilla eri tyyleillä. Ei voi luottaa tietävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus odottaa niin kauan kuin on tarvetta. Jos ei odota, saakin mennä menojaan ja annetaan vauhtia.
Simple!
Ei kuulosta ollenkaan rakkaudelta, sori vaan. Kauanko itse odottaisit ilman, että olisit suhteessa?
Sivusta.
Jotkut jaksavat odottaa,
jotkut eivät jaksa odottaa.
Jotkut ovat jaksaneet odottaa ja ovat saaneet,
jotkut eivät ole jaksaneet odottaa eivätkä ole saaneet.
Sitten he jotka eivät jaksa odottaa tahi he jotka eivät jaksaneet odottaa saattavat jäädä kaipaamaan loppuelämän ajaksi, kun joku "veikin" heidän rakkautensa jossain vaiheessa, kun tuo kärsimätön henkilö aloittikin seurustelun jonkun nk. ihan kivan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään sinne palaamista, toivon estettä, toivon ihmettä. Sinuun haluaisin silti säilyttää yhteyden.
Mitä pelkäät? Että rakkautemme olis niin vahvaa että me emme sen jälkeen voitais olla enää erossa toisistamme? Eikö se olis ihanaa? Anna tunteillesi lupa tulla näkyviksi ja ala elää! Saataispa se yhteys vielä takas. Olen jo yrittänyt, sun vuoro!
laitetaan ihan ap:lle terkut! Moi AP!!! Kaipaan häntä aina niin, vaikka hän ei tiedäkään kuka olen, kun en ole pitkään aikaan avannut tätäkään ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi pelätä, että tulisin uudestaan jutteleen. Viimeks sentään hymyilit ensin ja silti tuli tunne, että pelkästään häiritsen sua. Tänäänkin suhtauduit muhun kuin keneen tahansa siellä etkä kuin ihmiseen johon haluaisit tutustua, vaikka jännittää.
Ihan etuoikeutettua mylvintää taas. Kiesus.
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot odottanut vuosikausia, saat luultavasti odottaa vuosikausia tai vuosikymmeniä lisää. Ellet peräti koko loppuelämääsi. Tällä elämänkokemuksella veikkaisin, että isotkin asiat hoidetaan kyllä yleensä kuukausissa, ei vuosissa.
Paitsi jos toisella on tilanne päällä. Esimerkiksi eron jälkeen voi olla fiksua odottaa ettei toinen joudu laaatariksi. Pienen lapsen kanssa ei ole aikaa suhteelle jos samalla on työt ja opinnot. Kuoleman kohdatessa suruaika. Sairastaessa ei jaksa.
Huh mitä sepostuksia.
Ainoastaan tuoreen eron jälkeen voi hetken odottaa sen ymmärrän, muut aivan tekosyitä vaan.
Mutta jatkakaa toki odotteluanne ja huomatkaa sitten myöhemmin, että hukkaan meni sekin aika xD
Se oli ainoa syy, jonka tässä kontekstissa ymmärrän. Eron jälkeen voi tarvita hetken selvitellä päätä ilman uusia romansseja.
Mitkään työt, läheisen kuolemat tai pieni lapsi ei tod estä mitään. Rakastunut ihminen tulee vaikka illalla käymään ja tuomaan teetä, jos on joku ranccul vaihe elämässä. Tai kävelylle hautausmaalle sun kanssa, leikkipuiston laidalle juttelemaan tai jotain.
No ei vissiinkään ole tullut kohdallasi, kun katkerana juonnat tätä illan eeposta kohti finaalia. Sivusta
Mitä "tullut kohdallasi"? :D Jos tarkoitit, että tullut minun luokseni noissa elämäntilanteissa, niin kyllä kuule on tullut. Tietenkin. :)
Ei minulla ole mitään syytä katkeruuteen, ja saatte te tosiaan tuhlata elämäänne tuollaiseen ja selitellä itsellenne mitä haluatte. Mikäs siinä.
🥱🥱🥱🥱 ootko se ilkeilijä, jonka elämä on "vain" rahallisesti köyhää?
Päivän opetus: olen epäsuomalainen. Ja kun kohde on oikea sopii toivoa, että osaan edelleen lähestyä ja tehdä tunteeni ja aikeeni selviksi. Hyvää yötä ihan kaikille
Kohtalon käsi heittää noppaa, tiedät kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Lol. Lapsihyvä, opit kyllä.
Semmonen defenssi sieltä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh mitä sepostuksia.
🥱🥱🥱🥱 ootko se ilkeilijä, jonka elämä on "vain" rahallisesti köyhää?
Ei mitään hajua mihin viittaat, ilmeisesti joku palstahahmo? Sekin vielä; täällä käy muitakin kuin jotain tuntemiasi hahmoja.
Menen nukkumaan, ei ole aikaa tällaiselle sonnalle. Jos jotakin odotin, odotin kiusaamisen loppumista. Mutta anna mennä J, sitä saa mitä tilaa. Et vain ole enää anonyymi.