Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12414)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman idea parantaisi luottamusta?
En tiedä, mikä sinun ideasi on. Mitäpä jos kertoisit tähän selvin sanoin.
Rehellisyydellä pääsee pitkälle…
harmi vaan kun pitäisi, niin trollikin yrittää. no, trollilla tulee sitten vetelää sinne minne kuuluukin.
Ainakaan hän ei missään vaiheessa ole vielä sanonut mulle, että 'tee nyt jotain järkevää' eli voiton puolella ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Mihin uskot vai uskotko mihinkään?
En ainakaan täällä yhtikäs mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen h*tsu oot kuin 90% miehistä. 😅
Enkä edes ole vaan väärin ymmärretty herkkä sielu.
Niinhän me kaikki, jos vilunki ei mene läpi 😅
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan hän ei missään vaiheessa ole vielä sanonut mulle, että 'tee nyt jotain järkevää' eli voiton puolella ollaan.
Enkä tuu sanomaan. Onko shocker
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Vähän pettynyt.
Juu on kyllä vaikeaa ja melkein jaksoin mutta sitten en ehkä jaksanutkaan ja kyllä tuntuu vaikealta vaikka pitäisi tuntua helpolta ja tämä on nyt lopullista vaikka onkin väliaikaista ja se on nyt siinä kunnes jatkoa seuraa ja aion nyt lopettaa tämän vaikka aion kyllä silti jatkaa kiukuttelua ja sanon nyt hyvästi sekä huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos asioissa on jokin ylhäältä nähty tolkku, miksi ne eivät sitten mene kaikkein taiteen sääntöjen mukaisesti? (Kaivatulle)
Ei taiteessa ole sääntöjä.
Ajattelin, että on väliaikaista, kunnes saan sinut. Naiivi ajatus toki, myönnän.
Vierailija kirjoitti:
Juu on kyllä vaikeaa ja melkein jaksoin mutta sitten en ehkä jaksanutkaan ja kyllä tuntuu vaikealta vaikka pitäisi tuntua helpolta ja tämä on nyt lopullista vaikka onkin väliaikaista ja se on nyt siinä kunnes jatkoa seuraa ja aion nyt lopettaa tämän vaikka aion kyllä silti jatkaa kiukuttelua ja sanon nyt hyvästi sekä huomiseen.
Joo. Näin on täti
Vierailija kirjoitti:
Se on se naula arkkuun.
Mikä? Näin muuten kadulla ruuvin. Ilmeisesti joltakulta puuttuu nyt yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se naula arkkuun.
Mikä? Näin muuten kadulla ruuvin. Ilmeisesti joltakulta puuttuu nyt yksi.
Se puuttuu sateenkaaresta 😔
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa erikoiselta jos pitää käskeä. Meitähän on tietysti monessa asemassa ja junassa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa erikoiselta jos pitää käskeä. Meitähän on tietysti monessa asemassa ja junassa…
Ei pidä, koska olen toiminut järkevästi.
Jos kestävyys ei riitä, palkinto jää saamatta. Niin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen h*tsu oot kuin 90% miehistä. 😅
Enkä edes ole vaan väärin ymmärretty herkkä sielu.
Niinhän me kaikki, jos vilunki ei mene läpi 😅
Höpö höpö. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Vähän pettynyt.
Tee mitä teet. Ehkä sekin on järkevää 😊
Mihin uskot vai uskotko mihinkään?