Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12386)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit ollut kengissäni sinä vuonna ja siinä paikassa (ennen sinua), olisit ymmärtänyt miten hullunmahdoton tilanteeni oli.
Tajuan sen fiiliksenä joka välittyy ja toivoisin joskus ymmärtäväni kokonaan. Ymmärtäisin varmasti.
tykkää, ei tykkää, tykkää, ei tykkää, tykkääkö.
ei tuollaista leikkiä jaksa kovin jos piitkään ilman ollaan sosiaalisesti vuorovaikutuksessa, katsotaan toisia ja niin. sitå paitsi häiriintyneet trollit aina yrittävät itselleen vetelät mikäli ei mene kuin ..
Toisaalta olen myös päässyt yli ongelmista omalla painollaan.
sellaine sosiaalinen signaali että tykkää kovasti ja välillä perääntymssä silloin kun toinen alkaa ilmaisemaan samaa signaalia. arvannet kyllä keltä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Se on yllättävän tehokasta, että laskee ensin irti henkisesti ongelmista. Ulkopuoli alkaa muuttua sen seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
sellaine sosiaalinen signaali että tykkää kovasti ja välillä perääntymssä silloin kun toinen alkaa ilmaisemaan samaa signaalia. arvannet kyllä keltä hänelle.
Trollilta arvaan
Vierailija kirjoitti:
Teretulemas kellar
Et ollu siel tänään
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että on väliaikaista, kunnes saan sinut. Naiivi ajatus toki, myönnän.
Olethan muistanut kommunikoida? kun toisen pään sisään on hiukan vaikea nähdä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kestävyys ei riitä, palkinto jää saamatta. Niin se vaan menee.
Rakkaus ei ole tuossa mielessä kestävyyskoe tai siihen ei tule suhtautua niin. Jos suhtautuu, kyse on jotakin muusta. Rakkaus on pitkämielinen, mutta se ei vaadi mahdottomia ja eikä sirkustemppuja. Hyppyyttäminen ei ole rakkautta.
Ohi. Etkä ymmärtänyt pointtiakaan.
ajatellaan vaikka että hän sanoo melkein kasvotusten rakastavansa (etunimeä) kertoo kyllä enemmän kuin missään ketjussa.
siinä voisi vähän pidempään odotuttaa eikä muut siinä vaiheessa kiinnosta. kanssakäymistä. kun sitten häviää näköpiiristä, trollit yrittävät. siinä alkaa miettimään ollaanko mukava? rakkaus ei loukkaa jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsää, ettei sua näy tänään :(
Niin varmaan 💔
No on.
Harmittaa myös, että joku sai minut piilottamaan/kaunistelemaan muutaman diagnoosin tietystä palkista, koska mielellään olen niistä avoin, juurikin, jotta minua ymmärrettäisiin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs oma kestävyytesi on? Kuinka kauan olet valmis odottamaan toista ilman, että samaan aikaan olet kanssa suhteessa?
No mulle ei ole edes mahdollista yhtäaikaa odottaa jotakuta ja olla suhteessa. Siten me ollaan ihmiset erilaisista aineksista rakennettuja.
Mutta ei kun kaikki pitää piilottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei ole tuossa mielessä kestävyyskoe tai siihen ei tule suhtautua niin. Jos suhtautuu, kyse on jotakin muusta. Rakkaus on pitkämielinen, mutta se ei vaadi mahdottomia ja eikä sirkustemppuja. Hyppyyttäminen ei ole rakkautta.
Mikä toiselle on sirkustemppu on toiselle alin ja vaatimattomin vaatimustaso
Terveisin olen sivusta mutta en viitsi merkitä sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yllättävän tehokasta, että laskee ensin irti henkisesti ongelmista. Ulkopuoli alkaa muuttua sen seurauksena.
Oli muutettava ulkoisia olosuhteita, jotta kykenin tähän.
Tulispa pillifarkut muotiin 💕
..ajatellaan vaikka että hän sanoo melkein kasvotusten rakastavansa (etunimeä) kertoo kyllä enemmän kuin missään ketjussa.
Hän on sanonut mulle vaan Moi. Eikös se oo melkein rakkaudentunnustus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli muutettava ulkoisia olosuhteita, jotta kykenin tähän.
Hyvä että löysit jotain mikä toimi
It's as if what applies generally doesn't apply to her.