Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9018)
Luonnonmukainen anuksen vaalennusyrtti tai geeli vai mikä se olikaan
Vierailija kirjoitti:
Taivaaseen ei pääse mikään synti eikä vääryys. Siksi meidän täytyy jo täällä maan päällä tehdä ratkaisu Jeesuksen puoleen. Silloin ihminen saa puhdistua, uudestisyntyä, alkaa katsoa elämää ihan toisenlaisilla silmillä, tärkeysjärjestys menee uusiksi ja saa kokea niin syvää ja vankkumatonta rauhaa ja iloa, ettei ole koskaan sellaisesta tiennytkään.
Jos koet, että sinulla ei ole tätä vaikka haluaisit, käänny Jumalan puoleen. Pyydä että hän ilmaisisi itsensä sinulle. Hän tekee sen. <3
Ok ok, mut haluan silti myös lihallista rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Naisena haluan miehen olevan vanhempi.
Naisena haluan nuoremman ja näpsäkän miehen. Terveiset kaivatulle! 😘
Naisena haluan tietyn naisen, mutta hän ehkä pitää sitä vääränä niin voi olla että joudun luopumaan koko jutusta. Oltaispa edes ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena haluan miehen olevan vanhempi.
Naisena haluan nuoremman ja näpsäkän miehen. Terveiset kaivatulle! 😘
Naista vanhempi mieskin voi olla näpsäkkä. Eli terkkuja kaivatulle🥰😍🔥
Ollaanko liian erilaisia? Toki vastakohdat täydentävät toisiaan, mutta... mutta... en tiedä
Vierailija kirjoitti:
Haaveilua 20v. ikäerolla.
Tämä on poimittu tunniste. 8)
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen kaivatun rypystä! Onkohan vaalea ihanuus vai tummapaahto?!
Tummahan minulla. Etkö sinä poika muista. T. Ruskean reiän ritari Arto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa anella enää. En ollut riittävän kiinnostava sulle kun jätit tämän näin. Eikö uteliaisuus voittanut kuulla mitä kerrottavaa oli?
Minä jätin? Mitäs sinä teit asian hyväksi?
Hän kyllä hyvin tietää mitä tarkoitan. Itse yritin mutta hän oli kylmä ja etäinen
Varmaankin syynsä tahi useampikin syy tuolle kylmyydelle ja etäisyydelle...?
Oliko hän varattu? Silloin ulkopuoliset eivät ehkä kiinnosta.
Jos tuutte sivusta voisitte sen mainita. En jaksa tulla oikoman mitään enkä kerro lisätietoja. Miehelle oli viestini. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko liian erilaisia? Toki vastakohdat täydentävät toisiaan, mutta... mutta... en tiedä
Millä tavalla erilaisia? Mä oon aika erilainen kyl livenä, en tiedä mikä ihme tää mun nettipersoona on. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilua 20v. ikäerolla.
Tämä on poimittu tunniste. 8)
Mitäs se tarkoittaa?
Minä olen kaivattua vanhempi mies.Koen olevani kuitenkin nuorekas ja näpsäkkä.Olen nykyisin kuitenkin henkisesti eksynyt.
Sun nettipersoona on se turn off.
Aina välillä muistan olla kaikesta loukkaantunut kuten nyt on sellainen fiilis. Ei sitte! Jos ei kiinnosta niin antaa olla!
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna 😚
**** Tapio 👍
Vierailija kirjoitti:
Sun nettipersoona on se turn off.
No pitäisköhän sun yrittää tutustua sitten ihan oikeasti? Ja onko sun nettikäytös täydellistä, mitäs sanot rehellisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukki kirjotti mummille rintamalla kirjettä, muut miehet sitten alkoi kiusotella asiasta niin siirtyi kauemmas. Hetken päästä siihen kohtaan lensi kranaatti missä ukki oli istunut.
Ei ole mikään ihme.Ihme on se, että sieltä etulinjastakin on palannut miehiä ehjinä.
Mun toisen ukin kaks veljeä kuoli ihan sodan vikoina kuukausina, parikymppisiä miehiä. Surullista.
Niin on. Sota eikä väkivalta muutenkaan ole tervepäisten touhuja.
Sivusta
Asian auttamiseen on kyllä geelejä ja muita avusteita 😰