Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun nettipersoona on se turn off.
Tässä toinen. Toistunut vähemmän mutta on suht tuore. :D
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pitäisköhän sun yrittää tutustua sitten ihan oikeasti? Ja onko sun nettikäytös täydellistä, mitäs sanot rehellisesti?
Tietysti ensin tutustuin irl. Sitten tuli esiin tämä nettipersoona.
Ja tiedätkö mikä sen aiheuttaa? Älä tuomitse jos et tiedä mitä taakkoja kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon uupunu. Mul on ollu liikaa huolia elämässä, sais edes rakkausasiat sujua helpolla.
Menikö rakkausasiat solmuun, jos vastaus on kyllä, niin; miksi?
Vierailija kirjoitti:
Sun persoona on valloittava, kontekstista viis😍
Ei ole. Välillä mopo keulii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, aivan sama. Jos haluat tuomita tuntematta niin siitä vaan, mä en enää jaksa. Yhtään mitään.
Miten niin tuntematta? Johan sanoin että hänen käytöksensä netissä on turn off. Irl esittää sitten ihan toista ja siihen vipuun menin irl että hän olisi fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, aivan sama. Jos haluat tuomita tuntematta niin siitä vaan, mä en enää jaksa. Yhtään mitään.
Netissä ei kovin moni jaksa sensuroida itseään, herkästi tulee sanottua, mitä sylki suuhun tuo, osa trollaa, esittää muita, leikkii, syöttää pskaa jne. Ja on aika epätodennäköistä, että kaikki tietäisivät tasan tarkkaan, kenen kanssa keskustelevat, jos kommentit pysyvät lyhyinä. Ja jotkut eivät edes välitä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin tiedän, että oot kirjoittanut tietynlaisia viestejä netissä, mutta en halua niiden perusteella arvioida. Vaan todellisuuden.
Todellisuutta sekin on että kirjoittelee viestejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon uupunu. Mul on ollu liikaa huolia elämässä, sais edes rakkausasiat sujua helpolla.
Samat sanat. Mutta muista että rakkaus ei synny niin että odottaa vain toiselta mutta itse ei anna mitään.
Miksi täällä usein joku vastaa noin. Miksi ajatella jo automaatiolla negatiivisesti muista kirjoittajista, provoa/trollausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen kaivatun rypystä! Onkohan vaalea ihanuus vai tummapaahto?!
Oletko saanut tällin päähäsi?
Valkaise anuksesi niin ehkä myös mielesi kirkastuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tuntematta? Johan sanoin että hänen käytöksensä netissä on turn off. Irl esittää sitten ihan toista ja siihen vipuun menin irl että hän olisi fiksu.
Ei se välttämättä ole esitystä. Esim. mulla voi täysin karata lapasesta näissä ympäristöissä, mutta oon livenä ihan oikeasti fiksu, yritän ainakin. Oon vaan kohdannut paljon paskaa elämässä niin laineet lyö yli laidan välillä.
Ihan kaikki sydänsilmät ei oo multa kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena haluan tietyn naisen, mutta hän ehkä pitää sitä vääränä niin voi olla että joudun luopumaan koko jutusta. Oltaispa edes ystäviä.
Ei siinä ole mitään väärää
Voi kulta pieni, kysyppä vaikka lessuilta tai p räsäseltä. Mistä minä tiedän miten hän ajattelee.
Et kai P Räsästä kaipaa
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä kirjoitin viestiin, oli totta. (irl)
Miksi mitään valheita kirjoittamaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä ole esitystä. Esim. mulla voi täysin karata lapasesta näissä ympäristöissä, mutta oon livenä ihan oikeasti fiksu, yritän ainakin. Oon vaan kohdannut paljon paskaa elämässä niin laineet lyö yli laidan välillä.
En kaipaa mitään meriselityksiä. Typerä käytös on typerää käytöstä, tapahtui se sitten irl tai netissä.
Meidän kaipaus on ihanan epäterve. 🙄 🍇
Kukaan ei tiedä. En voi tästä puhua. Tämä konteksti on ainoa. Enkä usko, että keskustelemme tästä koskaan. Joudun käsittelemään tätä käytännössä yksin.
Mutta jos mun onni vielä kääntyy, niin toivon hartaasti, että se joku on oikeasti minut ansainnut ja haluaa minut aidosti. Takaan, että hän ei tule pettymään.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaipaus on ihanan epäterve. 🙄 🍇
Ai kui?
Voi kulta pieni, kysyppä vaikka lessuilta tai p räsäseltä. Mistä minä tiedän miten hän ajattelee.