Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (9018)

Vierailija
8801/9018 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan seuraa olisi, jos vain seksiä haluaisi. Mutta miksi jotkut ovat silti itsekseen? Hyvä kysymys, eikö totta?

Vierailija
8802/9018 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni kai ymmärrystä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta kaipaa. Harva varmasti haluaa kuunnella ja vastaanottaa jatkuvaa moittimista ja negaa.

Jos jatkuvasti tulee moitteita, itse miettisin, miksi minua moititaan. Sitten miettisin, mitä olen tehnyt, miten käyttäytynyt ja miten voisin asioita parantaa tai korjata. Harva huvikseen huutaa samoista asioista. Yleensä sillä ihmisellä on jokin viesti, jonka haluaa välittää, mutta a kuulija ei halua kuulla saati miettiä. 

Ahaa, kunnes tulee seuraava jäkätyksen aihe, kun huomaan sun mukautuvan.

Moni ihminen odottaa sen toisen mukautuvan, näille löytyy aina uusi aihe, jossa täytyy mukautua. Suhteeseen kannattaa valita ihminen, joka ymmärtää ja hyväksyy sut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8803/9018 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko napata mut pois tästä typerästä ketjusta?n

Joo, huomenna? Se vaatii kyllä yhteistyötä

Vierailija
8804/9018 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valoisa polku on edessä 🌤

Hyvä💛

Vierailija
8805/9018 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani kaikesta

Samaan, toiselle:

Saat anteeksi,

välillemme jäi silti ystävyys 

Jos se on sellainen ystävyys, jossa jaetaan kaikki, halitaan, pusutellaan ja kiehnätään vierekkäin, sopii. Muuten, ei kiitos. Sivusta

Vierailija
8806/9018 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni kai ymmärrystä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta kaipaa. Harva varmasti haluaa kuunnella ja vastaanottaa jatkuvaa moittimista ja negaa.

Jos jatkuvasti tulee moitteita, itse miettisin, miksi minua moititaan. Sitten miettisin, mitä olen tehnyt, miten käyttäytynyt ja miten voisin asioita parantaa tai korjata. Harva huvikseen huutaa samoista asioista. Yleensä sillä ihmisellä on jokin viesti, jonka haluaa välittää, mutta a kuulija ei halua kuulla saati miettiä. 

Itse taas ajattelen, että parisuhteeseen on hyvä löytää ihminen jonka kanssa natsaa. Jos kokoajan jokin hiertää, ei ole sopivat toisilleen. Ketään ei saa pakottaa ja manipuloida muuttumaan mieleisekseen.

En tarkoittanut sitä. Jos toiseen ei saa kontaktia, hän on haluton keskustelemaan ja torjuu yritykset puhua, kommunikaatio ei toimi.

Vierailija
8807/9018 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan seuraa olisi, jos vain seksiä haluaisi. Mutta miksi jotkut ovat silti itsekseen? Hyvä kysymys, eikö totta?

Koska kaikki eivät yksinkertaisesti pysty tai halua harrastaaa seksiä ilman tunteita. Kysymyksessä ei ole siis mitään hyvää, tai ihmeellistä. 

Vierailija
8808/9018 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut nalkutusta, en ollenkaan. Enkä itse nalkuta, mutta olen ollut sellaisen kohteena.

Vierailija
8809/9018 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukki kirjotti mummille rintamalla kirjettä, muut miehet sitten alkoi kiusotella asiasta niin siirtyi kauemmas. Hetken päästä siihen kohtaan lensi kranaatti missä ukki oli istunut. 

Ja sitten koko potero nousi taputtamaan!

Tyyliin, en tiedä tarkemmin. Mut mun oli selvästi tarkoitus syntyä tänne rakastamaan Sua. Hieno aasinsilta vai mitä? 

Vierailija
8810/9018 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraisitko itse leivänmurupolkua, jos olet alkanut epäilemään, että et koskaan pääse perille?

Olen seurannut kauan. Ei ole kyse siitä, että alkaisi epäillä, kun päinvastoin oikeastaan missään vaiheessa ei ole ollut luottamusta siihen, että tavoitteeseen pääsisi. Silti olen kulkenut.

Kuulostaa hölmöläisen talonrakennukselta 🙄 eri

Olet oikeassa. 

Vierailija
8811/9018 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätin pullanmuruja. 

Onko itse tehtyä pullaa se?

Milloin mitenkin.

Vierailija
8812/9018 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen epäonnistuneeni, jos sulla on vielä jotain epävarmuuksia tähän liittyen.

Oletko hoitanut asiat irl?

Vierailija
8813/9018 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut nalkutusta, en ollenkaan. Enkä itse nalkuta, mutta olen ollut sellaisen kohteena.

Ikävää. Miehetkin osaa nalkuttaa.

Vierailija
8814/9018 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme matkalla yhdessä. Junassa oli jotain laverityyppisiä makuupaikkoja ja pääsimme vierekkäin makoilemaan. Muitakin oli matkassa mutta silittelin siinä selkääsi ja pidit siitä paljon. Päädyit itsekin hieman koskettelemaan tunnustellen minua hämärän suojissa niin, että sait varmasti selvyyden erektiostani. Pidemmälle ei voitu mennä, vähän halailtiin.

Hotellilla oli sauna ja sinne päästiinkin kahdestaan, paitsi että mukanasi oli koiria, jotka pesit myös. Näimme toisemme alasti ja se oli luontevaa ja rentoa. Ennen kuin mitään ehti tapahtua, ilmaantui muita kylpijöitä.

Olipa hyvä reissu ja paljon ajateltavaa taas aivoille jäi. 

-A

Vierailija
8815/9018 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraisitko itse leivänmurupolkua, jos olet alkanut epäilemään, että et koskaan pääse perille?

Olen seurannut kauan. Ei ole kyse siitä, että alkaisi epäillä, kun päinvastoin oikeastaan missään vaiheessa ei ole ollut luottamusta siihen, että tavoitteeseen pääsisi. Silti olen kulkenut.

Kuulostaa hölmöläisen talonrakennukselta 🙄 eri

Olet oikeassa. 

Ehkä koko pullanmuru- tai leivänmurureitti-idea ja valinta ei ole ollut oikea alunperinkään?

Vierailija
8816/9018 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko hoitanut asiat irl?

Kyllä, pelkästään siellä.

Vierailija
8817/9018 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylissäsi on toinen. Siksi.

Vierailija
8818/9018 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä? 

Ihmisellä, jolla on sama harrastus.

Vauvapalstailu? 🤔 Sivusta

Vierailija
8819/9018 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sylissä on peitto ja luuri

Vierailija
8820/9018 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää. Miehetkin osaa nalkuttaa.

Ja pitää päälle mykkäkoulua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi