Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9018)
Joku saattaisikin lähteä seuraamaan leivänmurupolkua, joku jolla on halu olla juuri sillä polulla.
Vierailija kirjoitti:
Jätin pullanmuruja.
Varo vaan, Suomen tunnetuin lokki helenak tulee ja syö ne videota kuvaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on keitetty tarpeeksi sakeissa liemissä, tunnistaa sekunnin sadasosassa tapaukset joissa yritetään ulkoistaa tai paeta omaa vastuuta omasta elämästä......
Ei kai tuossa vastuun pakenemisesta ollut kyse. Kommentoin ihastumista. On selvää, että vapaan kannattaa käyttää deittisovelluksia.
Oon siis itse vapaa*
Jos ei ole edes omaa intoa olla nk. leivänmurupolulla, niin eihän hän sillä myöskään viihdy ja ole, vaan alkaa katselemaan muita leivänmurupolkuja. Minne ne muut murupolut sitten viekään, mitä tuovat tullessaan, onko sekään varmaa?
Auringon paistetta ja raikkaita syksyn tuulia kaivatulle. Oot aina mielessäin.
Vierailija kirjoitti:
Seuraisitko itse leivänmurupolkua, jos olet alkanut epäilemään, että et koskaan pääse perille?
En,koska tiedän reitin piparkakkutalolle😍
Jos on vaikkapa sinkku niin saa valita polkunsa millä kulkee. Jos jollekin polulle on laitettu jotain kylttejä, niin kyllä niitä pitää silti noudattaa. Kuten ei saa katkoa risuja, ei saa kerätä kiviä, marjoja saa poimia vapaasti ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraisitko itse leivänmurupolkua, jos olet alkanut epäilemään, että et koskaan pääse perille?
Olen seurannut kauan. Ei ole kyse siitä, että alkaisi epäillä, kun päinvastoin oikeastaan missään vaiheessa ei ole ollut luottamusta siihen, että tavoitteeseen pääsisi. Silti olen kulkenut.
Kuulostaa hölmöläisen talonrakennukselta 🙄 eri
Tervetuloa Suomalaisen rakentamisen pariin.Eroa edellämainittuun ei ole juuri nimeksikään.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani kaikesta
Syytä ollakin!!! Petturi!
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani kaikesta
Mistä kaikesta ja miksi?
Koita tajuta ettei kaivattusi halua panna kanssasi. Hänellä on muitakin intressejä suhteelle.
Teen hänestä vielä ainakin 1 häirintäsyytteen, koska hän 1. uhkasi upottaa jäihin 2. hieroi ja lipoi virtuaalisesti sukuarvokkuuksiani 3. lietsoi ystävänsä mukaan häirintään.
Vierailija kirjoitti:
Joku saattaisikin lähteä seuraamaan leivänmurupolkua, joku jolla on halu olla juuri sillä polulla.
Ei heitellä ruokaa luontoon.Pian on riesana haittaeläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani kaikesta
Kirjoitat hänelle, hänelle vai hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani kaikesta
Kirjoitat hänelle, hänelle vai hänelle?
*kirjoitatko?
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani kaikesta
Samaan, toiselle:
Saat anteeksi,
välillemme jäi silti ystävyys
Vierailija kirjoitti:
Huomenta.Toivon sulle iloa ja onnea tähän päivään.Tunnetko, kuinka kaipaan sua?
Tunnen Rakas, toivottavasti tunnet omani sinua kohtaan. Jatkan vielä unia.
Haleja sunnuntaihin ihana.<3