Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (8725)
Vierailija kirjoitti:
Taidan kiertää miespuoliset tästä lähtien kaukaa. Pääsee helpommalla. Paitsi koirani. Sen kanssa ymmärretään toisiamme.
Onko teillä hyvää seksiä?
Joko me voidaan siiryä moikkaamisesta johonki muuhun?
Vierailija kirjoitti:
Oot niin komea 🥰
Ja sinä kaunis 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot niin komea 🥰
Ja sinä kaunis 🥰
Ihana 🥰😍😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan kiertää miespuoliset tästä lähtien kaukaa. Pääsee helpommalla. Paitsi koirani. Sen kanssa ymmärretään toisiamme.
Onko teillä hyvää seksiä?
Puujalka vitsi? Vai oletko SAIRAS? -älä vastaa
Vierailija kirjoitti:
miks aina hävettää oma kommunikaatio sinun kanssasi näin...
Mikä siinä?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan sinusta. Sun merkkien mukaan on taiteiltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan sinusta. Sun merkkien mukaan on taiteiltu.
Jaa mä luulin jossain kohtaa, et välttelet mua.
Vierailija kirjoitti:
Oot niin komea 🥰
Kannattaisko sun käydä optikolla?
Oinasmies, nyt toimintaa, jos kaipaat.
En oo sulle ollu missään kohtaa vihanen. Älä usko juoruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä?
jaa-a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot niin komea 🥰
Kannattaisko sun käydä optikolla?
No ei. Aika läheltä oon päässyt katsomaan pari kertaa. Ja liian monta kertaa liian kaukaa.
Mun päivän horoskooppi:
Nautit täysin rinnoin sosiaalisesta elämästä. Kulttuurielämykset, kohtaamiset ja syvälliset keskustelut kohottavat mielialaasi ja lataavat akkujasi.Keskustelu muuttuu vähitellen niin kiehtovaksi, ettei sitä tee mieli katkaista kesken.Sinulle on tärkeää tulla ymmärretyksi, ja ilmaiset tunteitasi hyvin avoimesti. Asetat kumppanuudelle korkeat kriteerit ja pahastut, jos vastapuoli ei täytä niitä. Saatat perua myöhemmän menon vain nähdäksesi, mihin aihe vielä johtaa.Ihmissuhteissa olet suosittu, ja romantiikan saralla kipinöi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä?
jaa-a
No, kieltämättä kinkkistä, kun kommunikoit yhdellä sanalla monimuotoiseen kysymykseen. 😅
Ärsyttää. Ymmärsit mut väärin ja tuut jatkossakin ymmärtämään mut väärin. En voi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun päivän horoskooppi:
Nautit täysin rinnoin sosiaalisesta elämästä. Kulttuurielämykset, kohtaamiset ja syvälliset keskustelut kohottavat mielialaasi ja lataavat akkujasi.Keskustelu muuttuu vähitellen niin kiehtovaksi, ettei sitä tee mieli katkaista kesken.Sinulle on tärkeää tulla ymmärretyksi, ja ilmaiset tunteitasi hyvin avoimesti. Asetat kumppanuudelle korkeat kriteerit ja pahastut, jos vastapuoli ei täytä niitä. Saatat perua myöhemmän menon vain nähdäksesi, mihin aihe vielä johtaa.Ihmissuhteissa olet suosittu, ja romantiikan saralla kipinöi.
Minä, minä, ja vain minä! -MINÄ
Kop kop kop, avaa rakas. Kop kop kop, avaa hakas.